Dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Białystok

Publication date 2019-12-23
End date 2020-01-03 00:00:00
Instytucja Miasto Białystok
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638190-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych, wykonanych przez Wykonawcę zgodnie z warunkami określonymi w:
1) ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.),
2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.),
3) rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1751 ze zm.).
4) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 roku w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2019 r., poz. 546 ),
5) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 roku w sprawie warunków i sposobów dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2019 r., poz. 547),
6) normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2019 r., poz 155).

2. Zakres dostawy obejmuje :
1) tablice rejestracyjne zwyczajne:
- samochodowe (jedno- i dwurzędowe) - max w ilości 40.000 kpl.
- zmniejszone – max w ilości 800 kpl.
- motocyklowe - max w ilości 1.700 szt.
- motorowerowe - max w ilości 280 szt.
- indywidualne - max w ilości 100 kpl.
- zabytkowe – max w ilości 140 szt
- wtórniki tablic rejestracyjnych zwyczajnych - max w ilości 900 szt.
2) tablice rejestracyjne tymczasowe:
- samochodowe (jedno- i dwurzędowe) -max w ilości 200 kpl.
- zmniejszone – max w ilości 5 kpl.
- motocyklowe - max w ilości 5 szt.
- motorowerowe - max w ilości 2 szt.
3) tablice rejestracyjne profesjonalne:
- samochodowe (jedno- i dwurzędowe) -max w ilości 10 kpl.
- motocyklowe - max w ilości 6 szt.
- motorowerowe - max w ilości 6 szt.
4) tablice rejestracyjne dla pojazdów zasilanych eklektycznie lub wodorem :
- samochodowe (jedno- i dwurzędowe) -max w ilości 400 szt.
- motocyklowe - max w ilości 10 szt.
- motorowerowe - max w ilości 300 szt.
Przedmiot zamówienia obejmuje również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic rejestracyjnych.
podana ilość zamawianych poszczególnych rodzajów tablic ma charakter szacunkowy a górną granicę stanowi oferowana kwota brutto.
3. Warunki dostawy:
1) Dostawa tablic rejestracyjnych partiami, wg zamówienia w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.
2) Dostawa tablic rejestracyjnych - każdej zamówionej partii - na koszt Wykonawcy bezpośrednio do Departamentu Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego ul.J.K.Branickiego 3/5 w Białymstoku. Opakowanie winno gwarantować prawidłowy transport i przechowywanie.
3) Termin dostawy wtórników tablic oraz tablic rejestracyjnych indywidualnych - w ciągu trzech dni roboczych od dnia zamówienia.
4) W przypadku zmiany przepisów dotyczących wzoru tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany obowiązujących przepisów, o których mowa wyżej, wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostosowania produkcji tablic do wymogów określonych przepisami.
5) Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii materiałów odbywać się
będzie drogą elektroniczną.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f4b89ba5-348b-49ce-86ea-87aef1668d24
Biuletyn 638190-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Białystok
Regon 05065864000000
Zamawiajacy adres ulica Słonimska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 869 62 49,
Zamawiajacy fax 85 869 62 65
Zamawiajacy email zzp@um.bialystok.pl,
Adres strony url www.bip.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.bialystok.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.bialystok.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Białymstoku, Departament Obsługi Mieszkańców, ul. Branickiego 3/5, pokój nr 312
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Białystok
Numer referencyjny DOM-VII.271.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych, wykonanych przez Wykonawcę zgodnie z warunkami określonymi w: 1) ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.), 2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.), 3) rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1751 ze zm.). 4) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 roku w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2019 r., poz. 546 ), 5) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 roku w sprawie warunków i sposobów dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2019 r., poz. 547), 6) normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2019 r., poz 155). 2. Zakres dostawy obejmuje : 1) tablice rejestracyjne zwyczajne: - samochodowe (jedno- i dwurzędowe) - max w ilości 40.000 kpl. - zmniejszone – max w ilości 800 kpl. - motocyklowe - max w ilości 1.700 szt. - motorowerowe - max w ilości 280 szt. - indywidualne - max w ilości 100 kpl. - zabytkowe – max w ilości 140 szt - wtórniki tablic rejestracyjnych zwyczajnych - max w ilości 900 szt. 2) tablice rejestracyjne tymczasowe: - samochodowe (jedno- i dwurzędowe) -max w ilości 200 kpl. - zmniejszone – max w ilości 5 kpl. - motocyklowe - max w ilości 5 szt. - motorowerowe - max w ilości 2 szt. 3) tablice rejestracyjne profesjonalne: - samochodowe (jedno- i dwurzędowe) -max w ilości 10 kpl. - motocyklowe - max w ilości 6 szt. - motorowerowe - max w ilości 6 szt. 4) tablice rejestracyjne dla pojazdów zasilanych eklektycznie lub wodorem : - samochodowe (jedno- i dwurzędowe) -max w ilości 400 szt. - motocyklowe - max w ilości 10 szt. - motorowerowe - max w ilości 300 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic rejestracyjnych. podana ilość zamawianych poszczególnych rodzajów tablic ma charakter szacunkowy a górną granicę stanowi oferowana kwota brutto. 3. Warunki dostawy: 1) Dostawa tablic rejestracyjnych partiami, wg zamówienia w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. 2) Dostawa tablic rejestracyjnych - każdej zamówionej partii - na koszt Wykonawcy bezpośrednio do Departamentu Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego ul.J.K.Branickiego 3/5 w Białymstoku. Opakowanie winno gwarantować prawidłowy transport i przechowywanie. 3) Termin dostawy wtórników tablic oraz tablic rejestracyjnych indywidualnych - w ciągu trzech dni roboczych od dnia zamówienia. 4) W przypadku zmiany przepisów dotyczących wzoru tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany obowiązujących przepisów, o których mowa wyżej, wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostosowania produkcji tablic do wymogów określonych przepisami. 5) Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii materiałów odbywać się będzie drogą elektroniczną.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać się posiadaniem uprawnień do produkcji tablic rejestracyjnych – zezwolenie Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami i wymaganiami technicznymi;
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: warunek udziału w postepowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli każdy członek konsorcjum wykaże się posiadaniem uprawnień do produkcji tablic rejestracyjnych.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 dostaw tablic rejestracyjnych, każda o wartości min. 300 000,00 zł brutto. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wartość zrealizowanych dostaw w ramach każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 300 000,00 zł brutto. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania doświadczenia podane w walutach obcych, zamawiający przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum wykaże się wykonaniem 2 wymaganych dostaw; dostawy nie podlegają sumowaniu (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca składa: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. Zapisy pkt 2 stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu 1. W zakresie warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: - odpis z rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez właściwy organ rejestrowy, zgodnie z art.75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.), 2. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: – wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (na lub wg Załącznika nr 3 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć: 1) do oferty oddzielne oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 2 do SIWZ), 2) na wezwanie Zamawiającego: a) dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX pkt 2 SIWZ składa odpowiednio wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w Rozdz. V pkt 3 SIWZ; b) dokumenty, o których mowa w Rozdz. VIII pkt 1 oraz IX pkt 1 SIWZ składają wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólnie. 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w załączniku nr 2 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 2 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg załącznika nr 5 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy – nie dotyczy tego postępowania. 4. Wykonawca, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z treścią § 10: 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z tym, że cena netto nie może ulec podwyższeniu, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego, wynikającego z zawartej umowy na okres dłuższy niż 12 miesięcy, każda ze stron umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana umowy na podstawie ustaleń negocjacyjnych może nastąpić po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji. 3. W razie zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2, przez pojęcie "odpowiedniej zmiany wynagrodzenia" należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego wynikających z podwyższenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, do wysokości wynagrodzenia minimalnego albo minimalnej stawki godzinowej obowiązującej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat. 4. W razie zmiany wskazanej w ust. 2 pkt 3, przez pojęcie "odpowiedniej zmiany wynagrodzenia" należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego oraz drugiej strony umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej łączącej wykonawcę zamówienia publicznego z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób. 5. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę wraz z opisem okoliczności stanowiących podstawę do dokonania takiej zmiany. zgodnie z treścią § 11: 4. Wykonawca oświadcza, że będzie realizować zamówienie za pomocą innych podmiotów (w tym podwykonawców), na których zasoby powoływał się w ofercie: nazwa podmiotu trzeciego: …………….…. w zakresie: ……………. w formie:…………………… 5. Wykonawca może dokonywać zmiany innego podmiotu, o którym mowa w ust. 4, jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nowy pomiot. Nowy podmiot musi spełniać warunki określone w SIWZ w zakresie jakim Wykonawca polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy. 6. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana podmiotu, o którym mowa w ust. 5 wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2020-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)