Sukcesywna dostawa worków na odpady do Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., dalej „ZUK” oraz EKOZUK Sp. z o.o., dalej „EKOZUK”, z podziałem na części: 1) Część I zamówienia: Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne. 2) Część II zamówienia: Sukcesywna dostawa worków polipropylenowych na gruzowe odpady budowlane.

Publication date 2019-12-23
End date 2019-12-31 00:00:00
Instytucja Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.
Miejscowość Wejherowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638409-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Część I zamówienia: Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne w następujących ilościach, asortymencie i parametrach:
1) Worek żółty, folia HDPE, wymiary 700 x 1100 mm, grubość folii 0.025 mm, ilość dla ZUK - 200.000, ilość dla EKOZUK - 2.000
2) Worek zielony, folia LDPE, wymiary 700 x 1100 mm, grubość folii 0.06 mm, ilość dla ZUK - 50.000, ilość dla EKOZUK - 1.000
3) Worek niebieski, folia HDPE, wymiary 700 x 1100 mm, grubość folii 0.025 mm, ilość dla ZUK - 70.000, ilość dla EKOZUK - 1.000
4) Worek brązowy, folia LDPE, wymiary 700 x 1100 mm, grubość folii 0.06 mm, ilość dla ZUK - 200.000, ilość dla EKOZUK - 2.000
5) Worek szary, folia LDPE, wymiary 900 x 1100 mm, grubość folii 0.05 mm, ilośc dla ZUK - 10.000
6) Worek czarny, folia LDPE, wymiary 900 x 1100 mm, grubość folii 0.05 mm, ilość dla ZUK - 5.000
7) Worek brązowy, folia biodegradowalna i kompostowalna, wymiary 390 x 410 mm, grubość folii 0.015 mm, ilość dla ZUK - 2.133.000

2. Część II zamówienia: Sukcesywna dostawa worków polipropylenowych na gruzowe odpady budowlane w następujących ilościach, asortymencie i parametrach:
1) Worek gruzowy polipropylenowy PPI, rodzaj materiału: polipropylen, wymiary 60/100, gramatura 73 g, ilość dla ZUK - 1400
2) Worek gruzowy typu BIG BAG powlekany, rodzaj materiału: polipropylen, dopuszczalne obciążenie eksploatacji SWL 1.700 kg, ilość dla EKOZUK - 200

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3b4312e5-fba9-4d8c-89a6-94a58540fead
Biuletyn 638409-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.
Regon 22180312700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Obrońców Helu
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wejherowo
Zamawiajacy kod pocztowy 84-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 769 520,
Zamawiajacy fax 586 769 521
Zamawiajacy email katarzyna.sobolewska@zukwejherowo.pl,
Adres strony url https://zukwejherowo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Dostep dokumentow zamowienia https://zukwejherowo.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zukwejherowo.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest składanie ofert w formie pisemnej bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub drogą pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo, sekretariat - godz. urzędowania od 07:00 do 15:00
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa worków na odpady do Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., dalej „ZUK” oraz EKOZUK Sp. z o.o., dalej „EKOZUK”, z podziałem na części: 1) Część I zamówienia: Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne. 2) Część II zamówienia: Sukcesywna dostawa worków polipropylenowych na gruzowe odpady budowlane.
Numer referencyjny DKZ/10/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Część I zamówienia: Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne w następujących ilościach, asortymencie i parametrach: 1) Worek żółty, folia HDPE, wymiary 700 x 1100 mm, grubość folii 0.025 mm, ilość dla ZUK - 200.000, ilość dla EKOZUK - 2.000 2) Worek zielony, folia LDPE, wymiary 700 x 1100 mm, grubość folii 0.06 mm, ilość dla ZUK - 50.000, ilość dla EKOZUK - 1.000 3) Worek niebieski, folia HDPE, wymiary 700 x 1100 mm, grubość folii 0.025 mm, ilość dla ZUK - 70.000, ilość dla EKOZUK - 1.000 4) Worek brązowy, folia LDPE, wymiary 700 x 1100 mm, grubość folii 0.06 mm, ilość dla ZUK - 200.000, ilość dla EKOZUK - 2.000 5) Worek szary, folia LDPE, wymiary 900 x 1100 mm, grubość folii 0.05 mm, ilośc dla ZUK - 10.000 6) Worek czarny, folia LDPE, wymiary 900 x 1100 mm, grubość folii 0.05 mm, ilość dla ZUK - 5.000 7) Worek brązowy, folia biodegradowalna i kompostowalna, wymiary 390 x 410 mm, grubość folii 0.015 mm, ilość dla ZUK - 2.133.000 2. Część II zamówienia: Sukcesywna dostawa worków polipropylenowych na gruzowe odpady budowlane w następujących ilościach, asortymencie i parametrach: 1) Worek gruzowy polipropylenowy PPI, rodzaj materiału: polipropylen, wymiary 60/100, gramatura 73 g, ilość dla ZUK - 1400 2) Worek gruzowy typu BIG BAG powlekany, rodzaj materiału: polipropylen, dopuszczalne obciążenie eksploatacji SWL 1.700 kg, ilość dla EKOZUK - 200
Cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia jest zakresem szacunkowym określonym przez Zamawiającego z należytą starannością. Z uwagi na charakter prowadzonej działalności, Zamawiający nie może zapewnić realizacji zamówienia w zakresie opisanym w dokumentacji przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy (dotyczy wszystkich części postępowania): a) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego będzie mógł skorzystać w ramach realizacji umowy; w przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, b) realizacja prawa opcji polegać będzie na ewentualnym zwiększeniu do 30% ilości worków na odpady przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego dla Części I i Części II zamówienia, c) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne przewidziane dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia podstawowego, w okresie nie przekraczającym terminu, na który została zawarta umowa, d) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, e) cena jednostkowa worków zamawianych w ramach prawa opcji, będzie identyczna jak w zamówieniu podstawowym, f) warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. z opcją wydłużenia realizacji umowy do 31.03.2021 r., z zastrzeżeniem nie przekroczenia wartości umowy obejmującej zamówienie podstawowe i ewentualne zamówienie opcjonalne (dotyczy Części I zamówienia i Części II zamówienia).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla Części I i Części II zamówienia, Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia następujących warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy zamówienia polegające na dostawie: Część I zamówienia: dostawa worków foliowych do segregacji odpadów komunalnych o wartości netto minimum 70.000 tysięcy złotych każda dostawa. Część II zamówienia: Zamawiający nie wyznacza niniejszego warunku.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wykaże spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 23 ustawy. 3. Spełnienie warunków poprzez poleganie na potencjale „innych podmiotów” 1) Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na zasadach określonych w art. 22a ustawy. W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda przedstawienia dowodów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2) W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na potencjale którego Wykonawca polega, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dla wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy, określonych przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia — niżej wymienione dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie; W przypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach Wykonawca polega, niżej wymienione dokumenty składane są w odniesieniu do każdego z tych podmiotów): odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (dotyczy Części I i Części II zamówienia).
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykazu dostaw wykonanych (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień składnia ofert, oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu i 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca składa w formie dokumentu, którego wzór zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia i musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca zamieszcza informacje - o każdym z tych podmiotów - w Oświadczeniu, potwierdzające brak istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz potwierdzający spełnienie warunków udziału w postepowaniu w zakresie w jakim, powołuje się na ich zasoby. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania każdego z tych Wykonawców. 5. Oświadczenie o powierzeniu podwykonawcom części zamówienia (jeśli ma zastosowanie), zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. 6. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykład Wzoru Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. UWAGA: Powyższy dokument składany jest przez Wykonawców bez wezwania Zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.zukwejherowo.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu. 7. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 8.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 9. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. 11. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, Zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec innych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy, jak również podstawy wykluczenia przewidziane w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy, które wskazane zostały przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w ust. 2 Rozdziału IX SIWZ. 12. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. 13. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 ustawy oraz pkt 16-20 ustawy oraz na podstawie określonych przez Zamawiającego w Ogłoszeniu i SIWZ przesłankach z art. 24 ust. 5 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Art. 24 ust 8 ustawy nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 14. Dla potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą aktualne oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 15. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów: 1) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz 2) potwierdzających brak podstaw wykluczenia - określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu, w SIWZ i w ustawie. 16. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4 ogłoszenia — składa wyciąg z innego odpowiedniego rejestru lub, w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt. 1. 17. Dokumenty, o których mowa w pkt 16 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 18. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 16, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 17 stosuje się. 19. Oświadczenia i dokumenty, wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem ws. dokumentów". 20. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 21. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 10 ust. 1 rozporządzenia ws. dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w zakresie Części I zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł, (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). W zakresie Części II zamówienia, Zamawiający nie wymaga wadium. 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, b) wnoszone w pozostałych formach musi być ważne na cały okres związania ofertą wskazany w Rozdziale XII SIWZ. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK MILLENNIUM SPÓŁKA AKCYJNA nr 37 1160 2202 0000 0000 6196 5678. b) wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale wraz ze składaną ofertą. 3. Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm). 2) Wadium w formach wymienionych w ust 3 pkt 1 lit. od „b” do „e” musi być wystawione na Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. oraz EKOZUK Sp. z o.o. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym rachunku bankowym. 5. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwałe tego dokumentu do całości oferty). 6. W dokumencie tym gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., EKOZUK Sp. z o.o.) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ZUK, EKOZUK albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należy do osób umocowanych do występowania w imieniu ZUK, EKOZUK, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem), albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu ZUK, EKOZUK z żądaniem zapłaty). 7. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 10. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami we wzorze umowy: Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem okoliczności wynikających z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych oraz wystąpienia następujących zdarzeń: 1. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 3. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: 1) siłą wyższą uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, rozumiana jako wydarzenie nieprzewidywalne o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, pozostające poza racjonalną kontrolą stron, następstwom którego strony nie mogły zapobiec, uniemożliwiające którejkolwiek ze stron realizację zobowiązań w ramach niniejszej umowy, 2) wystąpieniem konieczności wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, 3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z realizacją umowy. 4) pozostałe zmiany określone w umowie, w tym zmiana terminu realizacji umowy, o której mowa w § 2. 4. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony. Przewidziane w nin. umowie zmiany nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia na nie zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży uzasadnienie powstałej okoliczności.
IV 4 4 data 2019-12-31T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Otwarcie ofert w dniu 31.12.2019 r. o godz. 09;30 w siedzibie Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. z opcją wydłużenia realizacji umowy do 31.03.2021 r., z zastrzeżeniem nie przekroczenia wartości umowy obejmującej zamówienie podstawowe i ewentualne zamówienie opcjonalne
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne w następujących ilościach, asortymencie i parametrach: 1) Worek żółty, folia HDPE, wymiary 700 x 1100 mm, grubość folii 0.025 mm, ilość dla ZUK - 200.000, ilość dla EKOZUK - 2.000 2) Worek zielony, folia LDPE, wymiary 700 x 1100 mm, grubość folii 0.06 mm, ilość dla ZUK - 50.000, ilość dla EKOZUK - 1.000 3) Worek niebieski, folia HDPE, wymiary 700 x 1100 mm, grubość folii 0.025 mm, ilość dla ZUK - 70.000, ilość dla EKOZUK - 1.000 4) Worek brązowy, folia LDPE, wymiary 700 x 1100 mm, grubość folii 0.06 mm, ilość dla ZUK - 200.000, ilość dla EKOZUK - 2.000 5) Worek szary, folia LDPE, wymiary 900 x 1100 mm, grubość folii 0.05 mm, ilośc dla ZUK - 10.000 6) Worek czarny, folia LDPE, wymiary 900 x 1100 mm, grubość folii 0.05 mm, ilość dla ZUK - 5.000 7) Worek brązowy, folia biodegradowalna i kompostowalna, wymiary 390 x 410 mm, grubość folii 0.015 mm, ilość dla ZUK - 2.133.000
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa worków polipropylenowych na gruzowe odpady budowlane.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. z opcją wydłużenia realizacji umowy do 31.03.2021 r., z zastrzeżeniem nie przekroczenia wartości umowy obejmującej zamówienie podstawowe i ewentualne zamówienie opcjonalne (dotyczy Części I zamówienia i Części II zamówienia).
Zalacznik krotki opis Część II zamówienia: Sukcesywna dostawa worków polipropylenowych na gruzowe odpady budowlane w następujących ilościach, asortymencie i parametrach: 1) Worek gruzowy polipropylenowy PPI, rodzaj materiału: polipropylen, wymiary 60/100, gramatura 73 g, ilość dla ZUK - 1400 2) Worek gruzowy typu BIG BAG powlekany, rodzaj materiału: polipropylen, dopuszczalne obciążenie eksploatacji SWL 1.700 kg, ilość dla EKOZUK - 200
  

Criterion

Kryteria wydłużenie terminu płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)