GuidZP400 |
5ad9f246-eaf3-47f9-ada9-26f47a071769
|
Biuletyn |
637994-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Kardiologii
|
Regon |
83758300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Alpejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-628
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 120 440
|
Zamawiajacy fax |
228 126 732
|
Zamawiajacy email |
dh@ikard.pl
|
Adres strony url |
http://www.ikard.pl
|
Adres strony internetowej |
http://www.ikard.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ikard.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ikard.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Kardiologii, ul. Niemodlińska 33. 04-635 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 330
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów leczniczych w tym z programu lekowego, opatrunków specjalistycznych oraz środków dezynfekcyjnych
|
Numer referencyjny |
ZP.109.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa produktów leczniczych w tym z programu lekowego, opatrunków specjalistycznych oraz środków dezynfekcyjnych - 7 zadań
|
Cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie:
- 6 miesięcy od daty udzielenia zamówienia – dla zadania częściowego: 1
- 8 miesięcy od daty udzielenia zamówienia – dla zadania częściowego: 2, 3, 4, 5, 6, 7
|
Okreslenie warunkow |
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej: zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjnego wydane na podstawie art. 72 i art. 74 ustawy z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (t.j. z dnia 22.02.2019r. Dz. U. 2019r. poz. 499 ze zm.), zezwolenie na obrót produktami leczniczymi na terenie RP lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych w tym dokumenty równoważne obowiązujące na terenie Państw członków UE (dotyczy produktów leczniczych). W przypadku zaoferowania produktów leczniczych posiadających w swoim składzie substancje psychotropowe i/lub prekursory - pozwolenie na obrót substancjami psychotropowymi.
Warunek udziału dotyczy Wykonawców, którzy składają ofertę na produkty lecznicze.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjnego wydane na podstawie art. 72 i art. 74 ustawy z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (t.j. z dnia 22.02.2019r. Dz. U. 2019r. poz. 499 ze zm.), zezwolenie na obrót produktami leczniczymi na terenie RP lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych w tym dokumenty równoważne obowiązujące na terenie Państw członków UE (dotyczy produktów leczniczych). W przypadku zaoferowania produktów leczniczych posiadających w swoim składzie substancje psychotropowe i/lub prekursory - pozwolenie na obrót substancjami psychotropowymi.
Warunek udziału dotyczy Wykonawców, którzy składają ofertę na produkty lecznicze..
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym
przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów wyszczególnionych poniżej:
1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące zaoferowanych produktów - Załącznik nr 4 do SIWZ (dotyczy Zadania nr 1 - 6), że:
1) wszystkie zaoferowane produkty lecznicze posiadają ważne dokumenty dopuszczające ich stosowanie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne oraz karty charakterystyki produktu leczniczego,
2) wszystkie zaoferowane produkty lecznicze z importu docelowego posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie kraju, z którego są sprowadzane zgodnie z obowiązującym prawem oraz karty charakterystyki produktu leczniczego,
3) wszystkie zaoferowane wyroby medyczne posiadają oznaczenie CE oraz aktualne dokumenty dopuszczające ich stosowanie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych tj.:
- deklarację zgodności wystawioną przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzającą, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
- certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta i typ wyrobu), jeżeli ocena była przeprowadzona z udziałem jednostki notyfikowanej.
Dokumenty o których mowa w pkt 1)- 3) powyżej będą okazywane Zamawiającemu na każde żądanie po podpisaniu umowy - w terminie wyznaczonym w umowie.
W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako produkt leczniczy/ wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia potwierdzającego wymagania Zamawiającego - z zaznaczeniem oferowanego asortymentu.
2. Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca składa (dotyczy Zadania nr 7):
Zaświadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.) tj. dla wszystkich wyrobów medycznych:
1) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium;
2) certyfikat zgodności w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych;
3) deklaracja zgodności potwierdzająca, iż wyrób medyczny jest zgodny
z wymaganiami zasadniczymi;
4) w przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego
- z zaznaczeniem oferowanego asortymentu (pozycji, której dotyczy)
UWAGA:
"Jeżeli dla wyrobu medycznego wydaje się dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu, wówczas wykonawca winien dołączyć do ofert jedynie dokument, o którym mowa
w ust. 2 pkt 1) niniejszego rozdziału.
" Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa
w ust.2 pkt 1), wówczas wykonawca składa dokument, o którym mowa
w ust.2 pkt 2) niniejszego rozdziału.
" Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa
w ust.2 pkt 2), wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 3) niniejszego rozdziału.
" Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa
w ust.2 pkt 3), wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa
w ust. 2 pkt 4) niniejszego rozdziału.
3. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ:
1) prospekt/ katalog/ folder/ karta (formularz) danych technicznych - dotyczy Zadania nr 6.
2) karta charakterystyki substancji niebezpiecznej - dotyczy Zadania nr 7.
3) ulotka informacyjna - dotyczy Zadania nr 7.
4) badania potwierdzające spektrum działania dla poszczególnych drobnoustrojów - dotyczy Zadania nr 7:
- bakterie (B) - Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa, Clostridium difficile,
- grzyby (F)- Candida albicans,
- prątki (Tbc)-Mycobacterium tuberculosis lub Mycobacterium terrae wraz z Mycobacterium avium,
- wirusy (V)- Polio, Adeno.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5, 5A i 5B do niniejszej SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy. Szczegółowe warunki umowy oraz warunki wprowadzenia zmian określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5, 5A i 5B do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-01-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
AGALSIDASUM ALFA- program lekowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
354690,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
AGALSIDASUM ALFA- program lekowy AGALSIDASUM ALFA
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Gentamycin (prod. leczniczy)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
153450,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik krotki opis |
Gentamycin (prod. leczniczy) Gentamycin (prod. leczniczy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PARACETAMOL
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
26460,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik krotki opis |
PARACETAMOL PARACETAMOL
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
FILGASTRIM
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2100,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik krotki opis |
FILGASTRIM FILGASTRIM
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
MUPIROCIN
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4100,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik krotki opis |
MUPIROCIN MUPIROCIN
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
149488,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik krotki opis |
OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5080,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik krotki opis |
Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych
|
| |