Dostawa Artykułów mleczarskich dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku

Publication date 2019-12-23
End date 2020-01-10 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Włocławek-Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy we Włocławku
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637069-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów mleczarskich dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku, oznaczona jakie zadanie: 3) Artykuły mleczarskie 2. Jakość wymienionego asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej. 3. Wykonawca zapewnia transport do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku. 4. Transport przedmiotowych artykułów musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno-epidemiologiczne. W przypadku mięsa i jego przetworów niezbędnym wymogiem są etykiety z podanym składem produktu i jego terminem przydatności do spożycia. 5. Miejscem dostaw jest magazyn Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku, ul. Leśna 24. 6. Ilość przedmiotowych artykułów może ulec wartościowo zmianie maksymalnie o minus 15% ogółem od wartości umowy na dostawy. 7. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 11:00. 8 .Dostawy odbywać się będą przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego – dwa razy w tygodniu do godz. 13:00. W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostaw braków ilościowych i jakościowych. Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnia braki ilościowe: w terminie jednodniowym od momentu zgłoszenia reklamacji. 9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego – dokładny opis SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cb56c4b0-c84c-4082-a466-0a9f71f1a85b
Biuletyn 637069-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Włocławek-Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy we Włocławku
Regon 19875200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Leśna
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Włocławek
Zamawiajacy kod pocztowy 87-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 54 413 46 66,
Zamawiajacy fax 54 413 46 66
Zamawiajacy email mowwloc@poczta.onet.pl,
Adres strony url http://mow.wloclawek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa artykułów mleczarskich
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://mow.wloclawek.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Wymagane przeslanie ofert inny Tak ofertę należy złożyć w formir pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy we Włocławku, ul. Leśna 24,87-800 Włocławek-sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa Artykułów mleczarskich dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku
Numer referencyjny MOW-3/12/2019
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów mleczarskich dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku, oznaczona jakie zadanie: 3) Artykuły mleczarskie 2. Jakość wymienionego asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej. 3. Wykonawca zapewnia transport do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku. 4. Transport przedmiotowych artykułów musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno-epidemiologiczne. W przypadku mięsa i jego przetworów niezbędnym wymogiem są etykiety z podanym składem produktu i jego terminem przydatności do spożycia. 5. Miejscem dostaw jest magazyn Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku, ul. Leśna 24. 6. Ilość przedmiotowych artykułów może ulec wartościowo zmianie maksymalnie o minus 15% ogółem od wartości umowy na dostawy. 7. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 11:00. 8 .Dostawy odbywać się będą przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego – dwa razy w tygodniu do godz. 13:00. W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostaw braków ilościowych i jakościowych. Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnia braki ilościowe: w terminie jednodniowym od momentu zgłoszenia reklamacji. 9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego – dokładny opis SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-01-15T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunków w tym zakresie. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i kryteria selekcji zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy – załącznik nr 3 4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy – załącznik nr 4 5. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, grupa kapitałowa zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – załącznik nr 5 6. Wzór umowy zaakceptowany przez wykonawcę – załącznik nr 6 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, a w szczególności w przypadkach określonych w paragrafie 6 wzoru umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ: 1. W przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, wykonawca niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie Zamawiającego, przytaczając podstawę prawną. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uwzględnienia zmiany urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy w przypadku, kiedy zmiany te są korzystne dla zamawiającego lub nie można było ich przewidzieć w chwili składania oferty przez Wykonawcę. 3. W przypadku zmian, o których stanowi pkt 1 w trakcie obowiązywania umowy, zmiana stawek podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, następuje z dniem wejścia w życie stosownych przepisów w tym zakresie, z zastrzeżeniem pkt 1 i 4. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną n piśmie pod rygorem nieważności – z zastrzeżeniem pkt 5. 5. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w pkt 1-3.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje iż zgodnie z art.8 w związku z art. 96 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferty składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji jeśli wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł ze nie mogą być one udostępniane i jednocześnie wykazał iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2020-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Artykuły mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-15T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)