| GuidZP400 |
872cc792-7c2e-4d63-ad09-c3d720c26812
|
| Biuletyn |
638669-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Przystajń
|
| Regon |
54868900000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Częstochowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Przystajń
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
42-141
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
34 319-11-53, 319-11-54,
|
| Zamawiajacy fax |
34 319-17-32
|
| Zamawiajacy email |
inwestycje@gminaprzystajn.pl,
|
| Adres strony url |
www.bip.przystajn.akcessnet.net
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
RPO WSL 2014-2020 "Kreatorzy przyszłości"
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.przystajn.akcessnet.net
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej na adres wskazany w SIWZ za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r, poz. 1529 z późn. zm.); osobiście, za pomocą posłańca;
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Przystajń, ul. Częstochowska 5, 42-141 Przystajń
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych w projekcie edukacyjnym “Kreatorzy przyszłości”
|
| Numer referencyjny |
RI-KR.271.16.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych do realizacji zajęć w Szkole Podstawowej w Borze Zajacińskim.
W ramach projektu przewiduje się:
• Zakup i dostawę sprzętu komputerowego (multimedialnego)
• Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych oraz mebli
Wszystkie urządzenia, meble i pomoce dydaktyczne powinny być nowe, nieużywane. Zamówienie dotyczy również wniesienia dostarczonych przedmiotów do ich miejsca przeznaczenie wskazanego przez przedstawicieli Zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp do 10 % wartości zamówienia podstawowego w przypadku wystąpienia oszczędności budżetowych.
|
| Data zakonczenia |
2020-03-13T00:00:00+01:00
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
- zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł poro-zumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Specyfikacje oferowanych urządzeń, pomocy dydaktycznych i mebli opisanych za pomocą fotografii, rysunków, folderów, opisów, kart technicznych itp. w podziale na poszczególne części, posegregowane zgodnie z zachowaniem kolejności w zestawieniach oferowanych pomocy.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-01-14T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa Sprzętu komputerowego (multimedialnego)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-03-13T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych do realizacji zajęć w Szkole Podstawowej w Borze Zajacińskim.
W ramach projektu przewiduje się:
• Zakup i dostawę sprzętu komputerowego (multimedialnego)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i mebli
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-03-13T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych do realizacji zajęć w Szkole Podstawowej w Borze Zajacińskim.
W ramach projektu przewiduje się:
• Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych oraz mebli
|
| | |