ZAKUP WYPOSAŻENIA DO SIECI ŚWIETLIC ŚRODOWISKOWYCH „4 KĄTY” I ŚWIETLICY SPEJALISTYCZNEJ W BUDYNKU PRZY UL. SANDOMIERSKIEJ 126 W KIELCACH

Publication date 2019-12-24
End date 2020-01-08 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Elektryczne artykuły i akcesoria

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638651-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 316800006, 374000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu i wyposażenia :
1. sprzęt multimedialny,
2.sprzęt RTV ,
3.art. sportowe ,
4. sprzęt rehabilitacyjny ,
5.zabawki , gry,
6.pozostałe wyposażenie
Zamówienie zostało podzielone na 2 części w oparciu o powyższą klasyfikację . Wykonawcy mogą składać oferty na wszystkie części zamówienia lub na wybraną część/ części .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1A , 1 B do SIWZ.
Zamówienie obejmuje dostawę i rozlokowanie niektórych zakupionych artykułów i sprzętu. Miejsce wykonania zamówienia: Kielce ul. Sandomierska 126.
Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a i art. 29 ust. 4 ustawy Pzp wymaga aby przez cały okres realizacji dostaw wykonawca zatrudniał na umowę o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 i art. 25 § 1 Kodeksu pracy, Dz. U z 2018.108 - t.j. z dnia 2018.01.12) co najmniej jednego pracownika bezpośrednio związanego z wykonywaniem zadań stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e71861cc-e64c-4caf-8165-d90d1cd7aee3
Biuletyn 638651-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
Regon 36770510000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Studzienna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-544
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 312 524
Zamawiajacy fax 413 685 057
Zamawiajacy email przetargi@mopr.kielce.pl
Adres strony url www.mopr.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt Gminy Kielce „Efekt – dostępność i rozwój usług społecznych w Kielcach” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Oś Priorytetowa 9 – Włączenie społeczne i walka z ubóstwem , Działanie 9.2. Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych , Poddziałanie 9.2.1 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mopr.kielce.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mopr.kielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest składanie ofert w formie pisemnej – za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie 25-544 Kielce ul. Studzienna 2 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP WYPOSAŻENIA DO SIECI ŚWIETLIC ŚRODOWISKOWYCH „4 KĄTY” I ŚWIETLICY SPEJALISTYCZNEJ W BUDYNKU PRZY UL. SANDOMIERSKIEJ 126 W KIELCACH
Numer referencyjny MOPR/ZP/341/36/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu i wyposażenia : 1. sprzęt multimedialny, 2.sprzęt RTV , 3.art. sportowe , 4. sprzęt rehabilitacyjny , 5.zabawki , gry, 6.pozostałe wyposażenie Zamówienie zostało podzielone na 2 części w oparciu o powyższą klasyfikację . Wykonawcy mogą składać oferty na wszystkie części zamówienia lub na wybraną część/ części . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1A , 1 B do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę i rozlokowanie niektórych zakupionych artykułów i sprzętu. Miejsce wykonania zamówienia: Kielce ul. Sandomierska 126. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a i art. 29 ust. 4 ustawy Pzp wymaga aby przez cały okres realizacji dostaw wykonawca zatrudniał na umowę o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 i art. 25 § 1 Kodeksu pracy, Dz. U z 2018.108 - t.j. z dnia 2018.01.12) co najmniej jednego pracownika bezpośrednio związanego z wykonywaniem zadań stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia
Cpv glowny przedmiot 31680000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-02-28T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań (na potwierdzenie spełniania warunku należy złożyć oświadczenie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań (na potwierdzenie spełniania warunku należy złożyć oświadczenie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań (na potwierdzenie spełniania warunku należy złożyć oświadczenie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - dotyczącego wykonawcy stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe należy złożyć: - odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy – dotyczącego wykonawcy, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 15 , chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności- należy złożyć: - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie], odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu, - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych powyżej dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawcy występujący wspólnie - każdy z nich składa powyższe dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Szczegółowy sposób, warunki, zakres udostępnienia zasobów innego podmiotu określa art. 22a ustawy Pzp. Zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale należy dołączyć do oferty. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. ustawy lub oświadczenie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO- zał. nr 4 do sIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o podwykonawcach - zał. nr 1.1 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium : w kwocie 3000,00 zł ( słownie złotych : trzy tysiące 00/100 ) dla I części zamówienia – określonej Załącznikiem nr 1 A do siwz i 2000,00 zł ( słownie złotych : dwa tysiące 00/100) dla II części zamówienia – określonej Załącznikiem nr 1 B do siwz . Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu multimedialnego, sprzętu elektrycznego , RTV – świetlica Sandomierska 126 i świetlice „4 Kąty”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31680000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia I części jest dostawa: sprzętu elektrycznego, multimedialnego, RTV-zgodnie z zał. nr 1A do SIWZ (szczegółowy opis).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa zabawek , art. sportowych , sprzętu rehabilitacyjnego , pozostałego wyposażenia – świetlica Sandomierska 126 i świetlice „4 Kąty”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia II części jest dostawa: zabawek, art. sportowych, sprzętu rehabilitacyjnego, pozostałego wyposażenia- zgodnie z zał. nr 1B do SIWZ (szczegółowy opis).
  

Criterion

Kryteria długość okresu gwarancji 3 lata dla wszystkich sprzętów i wyposażenia (dla danej części zamówienia)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)