Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu pn. „Zdobyte doświadczenie – szansą na zatrudnienie”

Publication date 2019-12-24
End date 2020-01-14 00:00:00
Instytucja Powiat Dzierżoniowski
Miejscowość Dzierżoniów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Maszyny księgujące i kasy rejestrujące,
  • Komputery osobiste,
  • Meble,
  • Wyposażenie hotelowe,
  • Artykuły elektroniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638616-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 317110003, 391000003, 302131006, 311100000, 393130009, 301420006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu pn. „Zdobyte doświadczenie – szansą na zatrudnienie”.
2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 8 części pn.:
1) dostawa mebli,
2) dostawa komputerów,
3) dostawa sprzętów elektronicznych,
4) dostawa wyposażenia kosmetycznego,
5) dostawa elektronicznego wyposażenia gastronomicznego,
6) dostawa silników elektrycznych i sterowników PLC,
7) dostawa wyposażenia gastronomicznego i hotelowego,
8) dostawa wyposażenia biurowego.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
5. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zawarto odpowiednio w załącznikach nr 1–8 do siwz, które dołączyć należy do oferty (w zależności od części zamówienia, której oferta dotyczy) po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen i informacji o oferowanym przedmiocie zamówienia.
6. W pozycjach zawartych w załącznikach nr 1–8 siwz, w których Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez przykładowe wskazanie nazw własnych, dopuszcza się zaoferowanie sprzętu równoważnego (jeżeli nie zastrzeżono inaczej), a podane przez Zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie oczekiwał (chyba, że w załączniku wskazano inaczej, np. poprzez określenie wymogu maksymalnego). W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1–8 do oferty, z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych, równoważnych niż wymagane przez Zamawiającego (np. przez pogrubienie lub podkreślenie proponowanego sprzętu równoważnego). W przypadku złożenia oferty równoważnej, należy wyraźnie wskazać różnice, które powinny być jednoznacznie opisane w załączniku nr 1–8 dołączonym do oferty odpowiednio dla danej części zamówienia. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna sprzęt, który będzie odpowiadać parametrom technicznym lub wymaganiom funkcjonalnym określonym w załącznikach nr 1–8 do siwz. Nazwy własne towarów albo oznaczenia producenta wskazane w siwz zostały użyte jedynie przykładowo, a Wykonawcy mogą dostarczyć w każdym takim przypadku przedmiot zamówienia równoważny (tj. o nie gorszych parametrach aniżeli posiadane przez przedmiot zamówienia wskazany przykładowo w ww. załącznikach). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Przedmioty zaoferowane w obrębie danej pozycji muszą być jednakowe.
8. Przedmiot zamówienia, wymieniony w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, zostanie dostarczony przez Wykonawcę odpowiednio do:
1) budynku Zespołu Szkół Nr 1 im. prof. Wilhelma Rotkiewicza w Dzierżoniowie, ul. Mickiewicza 8,
2) budynku Zespołu Szkół Nr 2 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Dzierżoniowie, ul. Piłsudskiego 24,
3) budynku Zespołu Szkół Nr 3 im. Kombatantów Rzeczypospolitej Polskiej w Dzierżoniowie, ul. Słowiańska 6,
4) budynku Zespołu Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie, ul. Żeromskiego 41,
5) budynku Zespołu Szkół im. ks. Jana Dzierżonia w Pieszycach, ul. Mickiewicza 1.
9. Zamówienie obejmuje dostawę ww. przedmiotu zamówienia wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń zlokalizowanych w budynkach, o których mowa w ust. 8. Pomieszczenia zostaną wskazane przez Zamawiającego lub przez dyrektorów tych szkół najpóźniej w dniu realizacji dostawy. Zamawiający informuje, że we wskazanych budynkach nie znajdują się windy.
10. Przedmiot zamówienia musi być odpowiednio dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, certyfikatami, atestami, sterownikami oraz towarzyszącym oprogramowaniem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia). Oprogramowanie powinno być dostarczone z licencją na czas nieokreślony, chyba, że w opisie przedmiotu zamówienia wskazano inaczej.
11. Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.).
12. Meble szkolne muszą posiadać zgodność z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi, uzyskanymi na oferowane przez Wykonawcę dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien dołączyć do oferty atesty lub certyfikaty (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
13. Powierzchnie mebli, wymienionych w załączniku nr 1 do siwz, nie mogą zawierać substancji niebezpiecznych, sklasyfikowanych zgodnie z dyrektywą 1999/45/WE jako rakotwórcze (R40, R45, R49), szkodliwe dla układu rozrodczego (R60, R61, R62, R63), mutagenne (R46, R68), toksyczne (R23, R24, R25, R26, R27, R28, R51), alergogenne w przypadku wdychania (R42) lub niebezpieczne dla środowiska (R50, R50/53, R51/53, R52, R52/53, R53), powodujące dziedziczne zmiany genetyczne (R46), stwarzające niebezpieczeństwo poważnego uszkodzenia zdrowia na skutek długotrwałego narażenia (R48) lub gdy istnieje ryzyko, że mogą powodować nieodwracalne zmiany w stanie zdrowia (R68). Nie dopuszcza się używania ftalanów, które w czasie stosowania spełniają kryteria klasyfikacji do któregokolwiek z następujących zwrotów zagrożenia (lub ich połączenia): R60, R61, R62, zgodnie z dyrektywą 67/548/EWG ze zmianami.
14. Sprzęt przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających (chyba, że opis przedmiotu zamówienia przewiduje inne rozwiązania).
15. Instalacja sprzętu (urządzeń) i jego pełne uruchomienie zostanie przeprowadzona przez Wykonawcę z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i pracownika wyznaczonego przez dyrektora szkoły w dniach realizacji dostaw. Wykonawca odpowiada za przeprowadzenie testów w zakresie koniecznym do prawidłowego użytkowania sprzętu (urządzeń) z wykorzystaniem wszystkich jego funkcjonalności.
16. Wykonawca przeprowadzi w miejscu dostawy instruktaż z obsługi sprzętu, chyba, że Zamawiający uzna, że instruktaż taki nie jest konieczny.
17. Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonej protokołem odbioru, który wystawiony zostanie przez Zamawiającego i przesłany do wiadomości Wykonawcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
18. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte we wzorze umowy.
19. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy lub instalacji oprogramowań.
20. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
21. Przedmiot zamówienia, który zostanie dostarczony w opakowaniach, powinien posiadać opakowania wykonane z materiału łatwo poddającego się recyklingowi, bądź z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych lub powinny to być opakowania objęte systemem wielokrotnego użytku. Materiały opakowaniowe muszą być ręcznie łatwo sortowalne i nadawać się do recyklingu, a w ich skład powinien wchodzić jeden rodzaj materiału (np. tektura, papier, tworzywo sztuczne, materiał włókienniczy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 100f79f9-5ce5-40c9-92a8-ad96ba73a0c5
Biuletyn 638616-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Dzierżoniowski
Regon 89071781700000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Dzierżoniów
Zamawiajacy kod pocztowy 58-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 831 67 89
Zamawiajacy fax 74 832 18 60
Zamawiajacy email starostwo@pow.dzierzoniow.pl
Adres strony url http://bip.pow.dzierzoniow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zdobyte doświadczenie – szansą na zatrudnienie
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.pow.dzierzoniow.pl/przetargi/szukaj?keyword=&order=&contracting=Powiat+Dzier%C5%BConiowski&kind_id=-1&procedure_id=-1&value_id=-1&year=&dateFrom=&dateTo=&status=
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pow.dzierzoniow.pl/przetargi/szukaj?keyword=&order=&contracting=Powiat+Dzier%C5%BConiowski&kind_id=-1&procedure_id=-1&value_id=-1&year=&dateFrom=&dateTo=&status=
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie, Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, pok. nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu pn. „Zdobyte doświadczenie – szansą na zatrudnienie”
Numer referencyjny OR.272.32.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu pn. „Zdobyte doświadczenie – szansą na zatrudnienie”. 2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 8 części pn.: 1) dostawa mebli, 2) dostawa komputerów, 3) dostawa sprzętów elektronicznych, 4) dostawa wyposażenia kosmetycznego, 5) dostawa elektronicznego wyposażenia gastronomicznego, 6) dostawa silników elektrycznych i sterowników PLC, 7) dostawa wyposażenia gastronomicznego i hotelowego, 8) dostawa wyposażenia biurowego. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 5. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zawarto odpowiednio w załącznikach nr 1–8 do siwz, które dołączyć należy do oferty (w zależności od części zamówienia, której oferta dotyczy) po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen i informacji o oferowanym przedmiocie zamówienia. 6. W pozycjach zawartych w załącznikach nr 1–8 siwz, w których Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez przykładowe wskazanie nazw własnych, dopuszcza się zaoferowanie sprzętu równoważnego (jeżeli nie zastrzeżono inaczej), a podane przez Zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie oczekiwał (chyba, że w załączniku wskazano inaczej, np. poprzez określenie wymogu maksymalnego). W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1–8 do oferty, z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych, równoważnych niż wymagane przez Zamawiającego (np. przez pogrubienie lub podkreślenie proponowanego sprzętu równoważnego). W przypadku złożenia oferty równoważnej, należy wyraźnie wskazać różnice, które powinny być jednoznacznie opisane w załączniku nr 1–8 dołączonym do oferty odpowiednio dla danej części zamówienia. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna sprzęt, który będzie odpowiadać parametrom technicznym lub wymaganiom funkcjonalnym określonym w załącznikach nr 1–8 do siwz. Nazwy własne towarów albo oznaczenia producenta wskazane w siwz zostały użyte jedynie przykładowo, a Wykonawcy mogą dostarczyć w każdym takim przypadku przedmiot zamówienia równoważny (tj. o nie gorszych parametrach aniżeli posiadane przez przedmiot zamówienia wskazany przykładowo w ww. załącznikach). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Przedmioty zaoferowane w obrębie danej pozycji muszą być jednakowe. 8. Przedmiot zamówienia, wymieniony w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, zostanie dostarczony przez Wykonawcę odpowiednio do: 1) budynku Zespołu Szkół Nr 1 im. prof. Wilhelma Rotkiewicza w Dzierżoniowie, ul. Mickiewicza 8, 2) budynku Zespołu Szkół Nr 2 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Dzierżoniowie, ul. Piłsudskiego 24, 3) budynku Zespołu Szkół Nr 3 im. Kombatantów Rzeczypospolitej Polskiej w Dzierżoniowie, ul. Słowiańska 6, 4) budynku Zespołu Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie, ul. Żeromskiego 41, 5) budynku Zespołu Szkół im. ks. Jana Dzierżonia w Pieszycach, ul. Mickiewicza 1. 9. Zamówienie obejmuje dostawę ww. przedmiotu zamówienia wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń zlokalizowanych w budynkach, o których mowa w ust. 8. Pomieszczenia zostaną wskazane przez Zamawiającego lub przez dyrektorów tych szkół najpóźniej w dniu realizacji dostawy. Zamawiający informuje, że we wskazanych budynkach nie znajdują się windy. 10. Przedmiot zamówienia musi być odpowiednio dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, certyfikatami, atestami, sterownikami oraz towarzyszącym oprogramowaniem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia). Oprogramowanie powinno być dostarczone z licencją na czas nieokreślony, chyba, że w opisie przedmiotu zamówienia wskazano inaczej. 11. Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). 12. Meble szkolne muszą posiadać zgodność z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi, uzyskanymi na oferowane przez Wykonawcę dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien dołączyć do oferty atesty lub certyfikaty (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). 13. Powierzchnie mebli, wymienionych w załączniku nr 1 do siwz, nie mogą zawierać substancji niebezpiecznych, sklasyfikowanych zgodnie z dyrektywą 1999/45/WE jako rakotwórcze (R40, R45, R49), szkodliwe dla układu rozrodczego (R60, R61, R62, R63), mutagenne (R46, R68), toksyczne (R23, R24, R25, R26, R27, R28, R51), alergogenne w przypadku wdychania (R42) lub niebezpieczne dla środowiska (R50, R50/53, R51/53, R52, R52/53, R53), powodujące dziedziczne zmiany genetyczne (R46), stwarzające niebezpieczeństwo poważnego uszkodzenia zdrowia na skutek długotrwałego narażenia (R48) lub gdy istnieje ryzyko, że mogą powodować nieodwracalne zmiany w stanie zdrowia (R68). Nie dopuszcza się używania ftalanów, które w czasie stosowania spełniają kryteria klasyfikacji do któregokolwiek z następujących zwrotów zagrożenia (lub ich połączenia): R60, R61, R62, zgodnie z dyrektywą 67/548/EWG ze zmianami. 14. Sprzęt przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających (chyba, że opis przedmiotu zamówienia przewiduje inne rozwiązania). 15. Instalacja sprzętu (urządzeń) i jego pełne uruchomienie zostanie przeprowadzona przez Wykonawcę z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i pracownika wyznaczonego przez dyrektora szkoły w dniach realizacji dostaw. Wykonawca odpowiada za przeprowadzenie testów w zakresie koniecznym do prawidłowego użytkowania sprzętu (urządzeń) z wykorzystaniem wszystkich jego funkcjonalności. 16. Wykonawca przeprowadzi w miejscu dostawy instruktaż z obsługi sprzętu, chyba, że Zamawiający uzna, że instruktaż taki nie jest konieczny. 17. Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonej protokołem odbioru, który wystawiony zostanie przez Zamawiającego i przesłany do wiadomości Wykonawcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 18. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte we wzorze umowy. 19. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy lub instalacji oprogramowań. 20. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 21. Przedmiot zamówienia, który zostanie dostarczony w opakowaniach, powinien posiadać opakowania wykonane z materiału łatwo poddającego się recyklingowi, bądź z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych lub powinny to być opakowania objęte systemem wielokrotnego użytku. Materiały opakowaniowe muszą być ręcznie łatwo sortowalne i nadawać się do recyklingu, a w ich skład powinien wchodzić jeden rodzaj materiału (np. tektura, papier, tworzywo sztuczne, materiał włókienniczy).
Cpv glowny przedmiot 31711000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum 2 dostawy, wynikające z odrębnych umów, obejmujące: a) meble o wartości brutto co najmniej 10 000 zł (wartość dotyczy każdej z umów) – w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części nr 1 zamówienia b) komputery stacjonarne lub laptopy o wartości brutto co najmniej 50 000 zł (wartość dotyczy każdej z umów) – w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części nr 2 zamówienia c) sprzęt elektroniczny (np. projektory, tablice interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne) o wartości brutto co najmniej 20 000 zł (wartość dotyczy każdej z umów) – w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części nr 3 zamówienia, d) wyposażenie kosmetyczne, kosmetologiczne o wartości brutto co najmniej 5 000 zł (wartość dotyczy każdej z umów) – w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części nr 4 zamówienia e) sprzęt elektroniczny lub artykuły gospodarstwa domowego o wartości brutto: - co najmniej 10 000 zł (wartość dotyczy każdej z umów) – w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części nr 5 zamówienia, - co najmniej 1 000 zł (wartość dotyczy każdej z umów) – w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części nr 6 zamówienia, f) wyposażenie hotelowe lub gastronomiczne o wartości brutto co najmniej 5 000 zł (wartość dotyczy każdej z umów) – w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części nr 7 zamówienia, g) urządzenia fiskalne (np. kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi liczące, czytniki kodów kreskowych) o wartości brutto co najmniej 10 000 zł (wartość dotyczy każdej z umów) – w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części nr 8 zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni ten warunek. W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innego podmiotu w zakresie doświadczenia, w rozumieniu art. 22a ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli podmiot ten wykaże, że prawidłowo zrealizował dostawy w wymaganym zakresie. Podmiot, który zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy swoje zasoby w zakresie doświadczenia, jest zobowiązany bezpośrednio uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako Podwykonawca (w przypadku uzyskania zamówienia przez Wykonawcę).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane (formularz nr 4 do siwz + referencje), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku ubiegania się o realizację części nr 1 zamówienia fotografii/rysunków lub kart katalogowych zawierających takie fotografie lub rysunki w zakresie każdego z produktów wymienionych w załączniku nr 1 do siwz - w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył: 1) prawidłowo wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 1 do siwz wraz z dołączonym odpowiednio uzupełnionym załącznikiem nr 1–8 (zależnie od części zamówienia, o udzielenie której Wykonawca się ubiega). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia np. poprzez odpowiednie wskazanie w formularzu nr 1 do siwz; Wykonawca będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach tych danych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – formularz nr 2 do siwz oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania – formularz nr 3 do siwz. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (np. wg wzoru formularza nr 6 do siwz), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą należącym do tej samej grupy kapitałowej nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców. 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego – wzór pełnomocnictwa stanowi formularz nr 5 do siwz. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę – Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuści zmianę umowy w zakresie modelu oferowanego sprzętu w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i zostanie zastąpiony innym o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą niż podana w ofercie.
IV 4 4 data 2020-01-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia, zawarto w załączniku nr 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętów elektronicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31711000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia kosmetycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31711000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa elektronicznego wyposażenia gastronomicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31711000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa silników elektrycznych i sterowników PLC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31110000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia gastronomicznego i hotelowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39313000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30142000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Czas naprawy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)