Świadczenie usługi bieżącego wsparcia technicznego (informatycznego) dla programu Symfonia w Stołecznym Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r.

Publication date 2019-12-31
End date 2020-01-08 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Budżetowa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 639296-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego wsparcia technicznego (informatycznego) dla następujących programów i aplikacji:
1) Sage Symfonia® ERP w następujących modułach (obszarach):
a) ERP Finanse i Księgowość,
b) ERP Handel,
c) ERP Środki Trwałe,
d) Analizy Finansowe,
e) ERP Administracja,
f) Kadry i Płace Extra,
g) e-Deklaracje,
2) Aplikacja Inteli HR,
3) Aplikacja Nasz Bank,
4) Płatnik,
w zakresie obejmującym w szczególności:
1) instalację ww. oprogramowania,
2) terminową instalację aktualizacji ww. oprogramowania przed wejściem w życie zmian w przepisach,
3) konfigurację ww. oprogramowania do potrzeb użytkowników,
4) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oprogramowania,
5) usuwanie błędów w funkcjonowaniu ww. oprogramowania,
6) udzielanie porad i wyjaśnień użytkownikom.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia oraz Istotnymi Postanowieniami Umowy, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0324af92-f737-4ac4-8f8e-b09f0ba84f4e
Biuletyn 639296-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Budżetowa
Regon 01718967100000
Zamawiajacy adres ulica Rozbrat
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-429
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 1627200,
Zamawiajacy fax 22 1627239
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@aktywnawarszawa.waw.pl,
Adres strony url www.aktywnawarszawa.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.aktywnawarszawa.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Budżetowa, ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa pok. 209.
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi bieżącego wsparcia technicznego (informatycznego) dla programu Symfonia w Stołecznym Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r.
Numer referencyjny ZP/PN/U/42/2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego wsparcia technicznego (informatycznego) dla następujących programów i aplikacji: 1) Sage Symfonia® ERP w następujących modułach (obszarach): a) ERP Finanse i Księgowość, b) ERP Handel, c) ERP Środki Trwałe, d) Analizy Finansowe, e) ERP Administracja, f) Kadry i Płace Extra, g) e-Deklaracje, 2) Aplikacja Inteli HR, 3) Aplikacja Nasz Bank, 4) Płatnik, w zakresie obejmującym w szczególności: 1) instalację ww. oprogramowania, 2) terminową instalację aktualizacji ww. oprogramowania przed wejściem w życie zmian w przepisach, 3) konfigurację ww. oprogramowania do potrzeb użytkowników, 4) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oprogramowania, 5) usuwanie błędów w funkcjonowaniu ww. oprogramowania, 6) udzielanie porad i wyjaśnień użytkownikom. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia oraz Istotnymi Postanowieniami Umowy, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, do wysokości 10 % zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy polegających na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi nadzoru nad poprawną pracą Systemu Symfonia, w jednostce (jednostkach) samorządu terytorialnego lub samorządowej jednostce (jednostkach) budżetowej lub samorządowym zakładzie (zakładach) budżetowym oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Skierują do realizacji zamówienia co najmniej 3 osoby, przy czym każda z nich będzie posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w serwisowaniu co najmniej jednego modułu Sage Symfonia® (ERP Finanse i Księgowość, ERP Handel, ERP Środki Trwałe, ERP Administracja, Kadry i Płace Extra) lub aplikacji Inteli HR, z czego: - co najmniej jedna będzie posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w serwisowaniu modułu Sage Symfonia® ERP Finanse i Księgowość - co najmniej jedna będzie posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w serwisowaniu modułu Sage Symfonia® ERP Handel - co najmniej jedna będzie posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w serwisowaniu modułu Sage Symfonia® ERP Środki Trwałe - co najmniej jedna będzie posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w serwisowaniu modułu Sage Symfonia® ERP Administracja - co najmniej jedna będzie posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w serwisowaniu modułu Sage Symfonia® Kadry i Płace Extra - co najmniej jedna będzie posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w serwisowaniu aplikacji Inteli HR
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda następujących dokumentów: • Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; (załącznik nr 7 do SIWZ); • Wykazu osób (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 9.1.1.c) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, (załącznik nr 8 do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych); Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): 1) Pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 80 1030 1508 0000 0005 5084 6012 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) Gwarancjach bankowych. 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej, bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ, a także powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu odpowiednia kwota powinna zostać przelana na rachunek bankowy Zamawiającego – wskazany w pkt 20.2.1) SIWZ wraz z podaniem nr postępowania, o którym mowa w pkt 2.2 SIWZ. Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniężna do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wniesionego (ustanowionego) wadium poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Koniecznym jest zdeponowanie oryginału dokumentu wniesionego (ustanowionego) wadium przed upływem terminu składania ofert w Kasie Zamawiającego przy ul. Rozbrat 26 pokój nr 104. Kasa czynna w godz. 8:00 - 15:00. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI, PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria czas reakcji na zgłoszenie
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)