Zakup i dostawa artykułów mleczarskich

Publication date 2019-12-31
End date 2020-01-08 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.św. Jadwigi w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 639421-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów mleczarskich wg opisu Załącznika nr 1A do magazynów spożywczych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5f3036ba-aa8e-444d-aa6f-6d6170c2f428
Biuletyn 639421-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.św. Jadwigi w Opolu
Regon 00029430300000
Zamawiajacy adres ulica Wodociągowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-221
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 54 14 200,
Zamawiajacy fax 77 54 14 237
Zamawiajacy email b.jarczewska@wszn.opole.pl,
Adres strony url www.wszn.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wszn.opole.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wszn.opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów mleczarskich
Numer referencyjny P/23/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów mleczarskich wg opisu Załącznika nr 1A do magazynów spożywczych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji umowy - od dnia zawarcia umowy do 31.12.2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie, Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, załączniki nr 3 i 4 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie, Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, załączniki nr 3 i 4 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej 2 umowy polegające na dostawie artykułów żywnościowych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku dostaw rozliczanych w walutach innych niż Złoty Polski, Zamawiający dokona przeliczenia ich wartości wg średniego kursu wymiany walut ustalonego przez Narodowy Bank Polski na dzień podany, jako termin rozpoczęcia wyliczanych dostaw. Przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) dostawy należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru dostaw.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy zamawiający żąda aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy kserokopii decyzji zatwierdzającej środek transportu przeznaczony do przewozu przedmiotu zamówienia poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione zgodnie z wypisem z właściwego rejestru; Kserokopii dokumentu potwierdzającego wdrażanie HACCP lub kserokopii certyfikatu systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione zgodnie z wypisem z właściwego rejestru; wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej 2 umowy polegające na dostawie artykułów żywnościowych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku dostaw rozliczanych w walutach innych niż Złoty Polski, Zamawiający dokona przeliczenia ich wartości wg średniego kursu wymiany walut ustalonego przez Narodowy Bank Polski na dzień podany, jako termin rozpoczęcia wyliczanych dostaw. Przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) dostawy należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru dostaw.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 srodki ochrony Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust.4 Ustawy o zwalczeniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2018r. poz. 419), winne być opatrzone napisem „ZASTRZEŻONE”, nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania oraz wydzielone w odrębnej kopercie; Wykonawca nie może zastrzec informacji określonych w art. 86 ust. 4 Prawa.
IV 4 4 data 2020-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:15
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas dostawy towaru uzupełniającego
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)