„Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.” - nr BPR.BIT.25.34/2019/PN

Publication date 2019-12-31
End date 2020-01-15 00:00:00
Instytucja Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637837-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.” - nr BPR.BIT.25.34/2019/PN, w skład którego wchodzą:
1) komputery stacjonarne typu All In One (zestaw z klawiaturą i myszką) – 20 szt.
2) komputery przenośne laptop typ 1 – 45 szt.
3) komputery przenośne laptop typ 2 – 5 szt.
4) stacje dokujące – 50 szt.
5) monitory komputerowe – 50 szt.
6) zestaw: klawiatura + mysz komputerowa – 50 zestawów.

2. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ wraz załącznikami został wskazany znak towarowy, patent, pochodzenie, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości .
3. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia odwołuje się do marek konkretnych producentów oznacza to wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy. Użyte nazwy własne mają na celu wskazanie rodzaju sprzętu komputerowego, na którym pracuje Zamawiający oraz rodzaj usług informatycznych, z których dotychczas korzysta Zamawiający. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt innych producentów (sprzęt równoważny), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiących dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej „SOPZ”). Ponadto współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w niniejszym opisie.

4. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2e0697ec-df86-43f4-9dc5-d0da5a6b5761
Biuletyn 637837-N-2019
Zamawiajacy nazwa Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
Regon 01297066900000
Zamawiajacy adres ulica Krucza
Zamawiajacy adres numer domu 50
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-025
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3349800, 3349966,
Zamawiajacy fax 223 349 999
Zamawiajacy email bpp@paih.gov.pl,
Adres strony url www.paih.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.paih.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.paih.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. Warszawa 00-025, ul. Krucza 50
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.” - nr BPR.BIT.25.34/2019/PN
Numer referencyjny BPR.BIT.25.34/2019/PN
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.” - nr BPR.BIT.25.34/2019/PN, w skład którego wchodzą: 1) komputery stacjonarne typu All In One (zestaw z klawiaturą i myszką) – 20 szt. 2) komputery przenośne laptop typ 1 – 45 szt. 3) komputery przenośne laptop typ 2 – 5 szt. 4) stacje dokujące – 50 szt. 5) monitory komputerowe – 50 szt. 6) zestaw: klawiatura + mysz komputerowa – 50 zestawów. 2. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ wraz załącznikami został wskazany znak towarowy, patent, pochodzenie, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości . 3. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia odwołuje się do marek konkretnych producentów oznacza to wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy. Użyte nazwy własne mają na celu wskazanie rodzaju sprzętu komputerowego, na którym pracuje Zamawiający oraz rodzaj usług informatycznych, z których dotychczas korzysta Zamawiający. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt innych producentów (sprzęt równoważny), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiących dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej „SOPZ”). Ponadto współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w niniejszym opisie. 4. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 (dwie) dostawy polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 120 000 zł brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – wzór wykonanych dostaw stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w SIWZ, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Powyższe oświadczenia stanowią wstępne informacje potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunek udziału w postępowaniu. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 i w ust. 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 i w ust. 2 powyżej. 6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 7.Dokumenty i oświadczenia składane są w formie przewidzianej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 r. poz. 1126 z póź. zm.). 8.W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu, oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia, w którym opublikowano ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z umową
IV 4 4 data 2020-01-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres udzielenia gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 70,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)