SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH, DRUKÓW I TONERÓW

Publication date 2019-12-31
End date 2020-01-10 00:00:00
Instytucja Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o.
Miejscowość Rabka-Zdrój
Województwo małopolskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 639178-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest są sukcesywne dostawy artykułów papierniczych, druków i tonerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz asortymentowo - cenowy”).
W zakresie pozycji dotyczących tonerów Zamawiający wymaga fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych. Dopuszcza się składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem.
Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych pod względem pojemności tuszu/tonera, wydajności i jakości wydruku, w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
5. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane materiały będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Zamontowanie i używanie dostarczonych materiałów nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone.
Pozostały opis przedmiotu zamówienia stanowi asortyment, który zgodny jest z potrzebami szpitala. Zamawiający dopuszcza oferty równoważne, przez które rozumie się asortyment o identycznym przeznaczeniu jak opisany w załączniku nr 1.1 i o parametrach - nie gorszych z punktu widzenia użytkownika.
Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”).
Zaoferowany asortyment musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione w formularzach asortymentowo – cenowych oraz posiadać dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, potwierdzone oświadczeniem zawartym w formularzu oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d8cb706a-10d9-4161-a660-acf4985394af
Biuletyn 639178-N-2019
Zamawiajacy nazwa Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o.
Regon 29795100000000
Zamawiajacy adres ulica Dietla
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Rabka-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 34-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182 677 469,
Zamawiajacy fax 182 677 469
Zamawiajacy email zp@scru.pl,
Adres strony url www.scru.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://scru.nowybip.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://scru.nowybip.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o., ul. Dietla 5, 34-700 Rabka Zdrój, sekretariat Prezesa
Nazwa nadana zamowieniu SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH, DRUKÓW I TONERÓW
Numer referencyjny DAG-5-PN/21-2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest są sukcesywne dostawy artykułów papierniczych, druków i tonerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz asortymentowo - cenowy”). W zakresie pozycji dotyczących tonerów Zamawiający wymaga fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych. Dopuszcza się składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych pod względem pojemności tuszu/tonera, wydajności i jakości wydruku, w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 5. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane materiały będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Zamontowanie i używanie dostarczonych materiałów nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Pozostały opis przedmiotu zamówienia stanowi asortyment, który zgodny jest z potrzebami szpitala. Zamawiający dopuszcza oferty równoważne, przez które rozumie się asortyment o identycznym przeznaczeniu jak opisany w załączniku nr 1.1 i o parametrach - nie gorszych z punktu widzenia użytkownika. Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”). Zaoferowany asortyment musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione w formularzach asortymentowo – cenowych oraz posiadać dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, potwierdzone oświadczeniem zawartym w formularzu oferty.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie
Inne dokumenty niewymienione Do oferty - dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy także w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV 4 4 data 2020-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Do ofert należy dołączyć: 1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji, dołączając do niej załączniki stanowiące charakterystykę oferty oraz podstawę wyliczenia ceny ofertowej, tj.: - Formularz asortymentowo - cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do specyfikacji). 2. Oświadczenia i dokumenty służące wykazaniu braku podstaw do wykluczenia - oświadczenie, o którym mowa w punkcie IV.1.1 (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - należy dołączyć do oferty jeśli dotyczy. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - zawarta jest w rozdziale I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)