Dostawa komputerów przenośnych i urządzenia wielofunkcyjnego dla PIG-PIB

Publication date 2020-01-27
End date 2020-02-04 00:00:00
Instytucja Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 505353-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302360002, 429620007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa komputerów przenośnych i urządzenia wielofunkcyjnego dla PIG-PIB.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, które są jednocześnie odrębnymi częściami postępowania i obejmują, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ:
Część nr 1 - Notebook TYP 1
Część nr 2 - Notebook TYP 2
Część nr 3 - Ultrabook
Część nr 4 - Notebook graficzny
Część nr 5 - Urządzenie wielofunkcyjne A3
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w:
Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
Załączniku nr 1.1. do SIWZ – „Specyfikacje techniczne”
Załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f67d0c4e-bf08-4b93-b183-7e081ceea52e
Biuletyn 505353-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 00033213300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-975
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4592313
Zamawiajacy fax 22 4592023
Zamawiajacy email ewa.kucinska@pgi.gov.pl
Adres strony url www.pgi.gov.pl/zamowienia/przetargi.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie nr 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego”, Poddziałanie nr 2.3.1 „Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki (typ II projektu: cyfrowe udostępnienie zasobów nauki)”na podstawie umowy nr POPC.02.03.01-00-0062/18-00 z dnia 28.02.2019 o dofinansowanie projektu „Elektroniczne Centrum Udostępniania Danych Oceanograficznych eCUDO.pl.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pgi.gov.pl/zamowienia/przetargi.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pgi.gov.pl/zamowienia/przetargi.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty dostarczone do Zamawiającego osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowy Instytut Geologiczny – Państwowy Instytut Badawczy Biuro Zamówień Publicznych ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa Kancelaria Ogólna (parter budynku A, pok. 1) czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.15. – 16.15
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów przenośnych i urządzenia wielofunkcyjnego dla PIG-PIB
Numer referencyjny NZP-240-131/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa komputerów przenośnych i urządzenia wielofunkcyjnego dla PIG-PIB. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, które są jednocześnie odrębnymi częściami postępowania i obejmują, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ: Część nr 1 - Notebook TYP 1 Część nr 2 - Notebook TYP 2 Część nr 3 - Ultrabook Część nr 4 - Notebook graficzny Część nr 5 - Urządzenie wielofunkcyjne A3 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; Załączniku nr 1.1. do SIWZ – „Specyfikacje techniczne” Załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie do 45 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Dokumenty Wykonawców spoza Rzeczypospolitej Polskiej: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 11.5.1 SIWZ– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 11.7.1 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11.7.1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy pkt. 11.7.2. SIWZ stosuje się odpowiednio.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w pkt 9A SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. „Specyfikacji technicznych”, stanowiących załącznik nr 3.2. do SIWZ; 2. wydruków ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php dla: a) notebooka Typ 1 potwierdzające iż zaoferowany procesor osiąga w teście cpubenchmark wynik nie mniejszy niż 9250 punktów lub wyższy według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php na dzień 27.01.2020 r. Zamawiający wymaga, aby wynik testu był dostępny publicznie na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php lub został dostarczony w formie wydruku. Wynik testu cpubenchmark musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w specyfikacji technicznej (tj. uzyskanie wyniku min. 9250 pkt w teście) dla oferowanego procesora, w oferowanej konfiguracji. b) notebooka Typ 2 potwierdzające iż zaoferowany procesor osiąga w teście cpubenchmark wynik nie mniejszy niż 8800 punktów lub więcej według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php na dzień 27.01.2020 r. Zamawiający wymaga, aby wynik testu był dostępny publicznie na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php lub został dostarczony w formie wydruku. Wynik testu cpubenchmark musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w specyfikacji technicznej (tj. uzyskanie wyniku min. 8800 pkt w teście) dla oferowanego procesora, w oferowanej konfiguracji. c) ultrabooka potwierdzające iż zaoferowany procesor osiąga w teście cpubenchmark wynik nie mniejszy niż 8100 punktów lub wyższy według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php na dzień 27.01.2020 r. Zamawiający wymaga, aby wynik testu był dostępny publicznie na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php lub został dostarczony w formie wydruku. Wynik testu cpubenchmark musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w specyfikacji technicznej (tj. uzyskanie wyniku min. 8100 pkt w teście) dla oferowanego procesora, w oferowanej konfiguracji. d) notebook graficzny potwierdzające iż zaoferowany procesor osiąga w teście cpubenchmark wynik nie mniejszy niż 11000 punktów według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. na dzień 27.01.2020 r. Zamawiający wymaga, aby wynik testu był dostępny publicznie na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php lub został dostarczony w formie wydruku. Wynik testu cpubenchmark musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w specyfikacji technicznej (tj. uzyskanie wyniku min. 11000 pkt w teście) dla oferowanego procesora, w oferowanej konfiguracji. Ww. wydruki/kopie/wyciągi nie będą uznane za spełniające wymagania określone w SIWZ, jeżeli będą dotyczyły innego procesora niż wskazany przez Wykonawcę w zaoferowanym sprzęcie w załączniku nr 3.2. do SIWZ – specyfikacje techniczne, w zakresie sprzętów wskazanych w ww. pkt a)-d), lub procesora w innej, niż oferowana przez Wykonawcę, konfiguracji a także w sytuacji, gdy w następstwie weryfikacji dokumentów wynik w teście cpubenchmark osiągany przez oferowany procesor w oferowanej konfiguracji okaże się być na dzień złożenia oferty niższy od minimalnego wymaganego przez Zamawiającego. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Wzór oświadczenia zostanie opublikowany wraz z informacją z otwarcia ofert. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Oferta musi być podpisana przez pełnomocnika/osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, w następującym zakresie: 1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu Umowy; w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu objętego przedmiotem zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz klasy bezpieczeństwa – w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu Umowy, pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej; 3) zmiany terminu realizacji Umowy ze względu na przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez „siłę wyższą” (tj. zdarzenia nagłe powstałe niezależnie od Stron Umowy, które są poza kontrolą Stron Umowy, na których czas trwania Strony nie mają jakiegokolwiek wpływu, a których zaistnienie uniemożliwia wypełnienie któregokolwiek z zobowiązań wynikających z Umowy), 4) zmiany wysokości naliczonej Wykonawcy kary umownej, w przypadku, gdy zobowiązanie Wykonawcy zostało w znacznej części wykonane, i Zamawiający nie poniósł szkody. 2. Każda zmiana Umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień § 5 ust. 11 oraz zastrzeżonych na korzyść Zamawiającego postanowień ust. 1 pkt 4 niniejszego paragrafu.
IV 4 4 data 2020-02-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami musi być sformułowana w języku polskim, w sposób czytelny, logiczny, pisemnie przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Notebook TYP 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Sprzęt został określony co do rodzaju i ilości w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ), zaś minimalne parametry techniczne szczegółowo opisano w Specyfikacjach technicznych zamawianego sprzętu (Załącznik nr 1.1 do OPZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Notebook TYP 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Sprzęt został określony co do rodzaju i ilości w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ), zaś minimalne parametry techniczne szczegółowo opisano w Specyfikacjach technicznych zamawianego sprzętu (Załącznik nr 1.1 do OPZ).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Ultrabook
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Sprzęt został określony co do rodzaju i ilości w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ), zaś minimalne parametry techniczne szczegółowo opisano w Specyfikacjach technicznych zamawianego sprzętu (Załącznik nr 1.1 do OPZ).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Notebook graficzny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Sprzęt został określony co do rodzaju i ilości w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ), zaś minimalne parametry techniczne szczegółowo opisano w Specyfikacjach technicznych zamawianego sprzętu (Załącznik nr 1.1 do OPZ).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Urządzenie wielofunkcyjne A3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42962000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Sprzęt został określony co do rodzaju i ilości w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ), zaś minimalne parametry techniczne szczegółowo opisano w Specyfikacjach technicznych zamawianego sprzętu (Załącznik nr 1.1 do OPZ).
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)