Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę artykułów biurowych oraz tablic – wyposażenia oddziałów przedszkolnych w ramach Projektu pn. „Malucha wsparcie na starcie”.

Publication date 2020-02-21
End date 2020-03-02 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Radomia
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 513476-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych oraz tablic do Publicznego Przedszkola Nr 5 im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu w ramach Projektu „Malucha wsparcie na starcie”.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych do Publicznego Przedszkola Nr 5 im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu. Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tablic do Publicznego Przedszkola Nr 5 im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5234e24-95ee-4266-bc17-b645b01d1fe0
Biuletyn 513476-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Radomia
Regon 67022345100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (48)3620283
Zamawiajacy fax (48)3620289
Zamawiajacy email bzp@umradom.pl
Adres strony url http:/bip.radom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "MALUCHA WSPARCIE NA STARCIE"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http:/bip.radom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych, ul. Jana Kilińskiego 30, pok. nr 189 (wejście od ul. Żeromskiego 53, I pietro), 26-600 Radom
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę artykułów biurowych oraz tablic – wyposażenia oddziałów przedszkolnych w ramach Projektu pn. „Malucha wsparcie na starcie”.
Numer referencyjny BZP.271.1.49.2020.MŻ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych oraz tablic do Publicznego Przedszkola Nr 5 im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu w ramach Projektu „Malucha wsparcie na starcie”. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych do Publicznego Przedszkola Nr 5 im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu. Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tablic do Publicznego Przedszkola Nr 5 im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika, 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
IV 4 4 data 2020-03-02T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, Polska Tel.: +48 224587701; e-mail:uzp@uzp.gov.pl ; Faks: +48 224587700 Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl 2) W przypadku kierowania jakiejkolwiek korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem informujemy, iż Zamawiający będzie przetwarzał dane osobowe nadawcy korespondencji. W związku z powyższym niezbędne jest zastosowanie poniższej klauzuli informacyjnej skierowanej do nadawcy korespondencji: Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu ul. Kilińskiego 30; b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Panem Mateuszem Szczypior – iod.kontakt@umradom.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; e) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną; f) posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania* - na podstawie art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; g) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego ( tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) h) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wyjaśniania: * skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych do Publicznego Przedszkola Nr 5 im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu w tym: 1) kredki ołówkowe - opakowanie 65; 2) kredki - opakowanie 65; 3) zestaw 2 ołówków z temperówką - zestaw 65; 4) gumka do ścierania - szt. 65; 5) blok rysunkowy - szt. 65; 6) blok techniczny kolorowy A4 - szt. 65; 7) blok techniczny kolorowy A3 - szt. 65; 8) zeszyt papierów wycinankowych nabłyszczanych - szt. 65; 9) zeszyt papierów kolorowych samoprzylepnych - szt. 65; 10) opakowanie bibuły - opakowanie 65; 11) nożyczki - szt. 65; 12) nożyczki ozdobne z wymiennymi ostrzami - szt. 12; 13) klej w sztyfcie - szt. 65; 14) zestaw farb plakatowych - zestaw 65; 15) pędzle zestaw 3 szt. - zestaw 65; 16) kubek do farb - szt. 65; 17) plastelina zestaw 12 szt. - zestaw 65; 18) teczka A4 - szt. 65; 19) fartuch do malowania farbami - szt. 65. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tablic do Publicznego Przedszkola Nr 5 im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu w tym: 1) tablica korkowa - szt. 6; 2) tablica magnetyczna - szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)