DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH i TŁUSZCZÓW

Publication date 2020-02-21
End date 2020-03-03 00:00:00
Instytucja Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Śmietana,
  • Masło,
  • Produkty serowarskie,
  • Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 513727-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 155000003, 155120000, 155400005, 155510005, 154000002, 155300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mlecznych i tłuszczów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ.
3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5.Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, tj.:
Część nr 1: Śmietana
Część nr 2: Sery
Część nr 3: Produkty mleczne fermentowane
Część nr 4: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
Część nr 5: Masło
6.Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części zamówienia.
7.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.
9.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje zastosowanie procedury o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (procedura tzw. „odwrócona”).
10. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach zawartej w niniejszym postępowaniu umowy.
11. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy oraz w Projekcie umowy – Załączniku nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 da71c647-880e-4724-aefb-bec6999eec41
Biuletyn 513727-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 00028885700000
Zamawiajacy adres ulica ul. 28 Czerwca 1956 r.
Zamawiajacy adres numer domu 135/147
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-545
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48618310142
Zamawiajacy fax +48618310107
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
Adres strony url www.orsk.ump.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.orsk.ump.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.orsk.ump.edu.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ORTOPEDYCZNO - REHABILITACYJNY SZPITAL KLINICZNY im. Wiktora Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147 KANCELARIA SZPITALA pok.24
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH i TŁUSZCZÓW
Numer referencyjny SZP/DTG-SŻYW/04/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mlecznych i tłuszczów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5.Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, tj.: Część nr 1: Śmietana Część nr 2: Sery Część nr 3: Produkty mleczne fermentowane Część nr 4: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Część nr 5: Masło 6.Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części zamówienia. 7.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7. 9.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje zastosowanie procedury o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (procedura tzw. „odwrócona”). 10. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach zawartej w niniejszym postępowaniu umowy. 11. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy oraz w Projekcie umowy – Załączniku nr 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada lub będzie posiadał min. 1 samochód przeznaczony do transportu żywności w warunkach chłodniczych wraz z dokumentem potwierdzającym dopuszczenie pojazdu przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wykaz środków transportu - załącznik nr 8 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a)dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP/ISO 22000 lub dokumentów równoważnych, b)aktualny certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą, lub aktualne zaświadczenie o posiadaniu wdrożonego i stosowanego systemu HACCP lub dokumentów/systemów równoważnych wraz protokołem z ostatniej kontroli sanitarnej i arkuszem oceny lub aktualne zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-03-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Śmietana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15512000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7. 6.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje zastosowanie procedury o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (procedura tzw. „odwrócona”). 7. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach zawartej w niniejszym postępowaniu umowy. 8. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy oraz w Projekcie umowy – Załączniku nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15540000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7. 6.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje zastosowanie procedury o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (procedura tzw. „odwrócona”). 7. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach zawartej w niniejszym postępowaniu umowy. 8. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy oraz w Projekcie umowy – Załączniku nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty mleczne fermentowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15551000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7. 6.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje zastosowanie procedury o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (procedura tzw. „odwrócona”). 7. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach zawartej w niniejszym postępowaniu umowy. 8. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy oraz w Projekcie umowy – Załączniku nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7. 6.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje zastosowanie procedury o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (procedura tzw. „odwrócona”). 7. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach zawartej w niniejszym postępowaniu umowy. 8. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy oraz w Projekcie umowy – Załączniku nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Masło
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15530000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7. 6.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje zastosowanie procedury o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (procedura tzw. „odwrócona”). 7. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach zawartej w niniejszym postępowaniu umowy. 8. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy oraz w Projekcie umowy – Załączniku nr 7 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)