zakup, dostawa i montaż różnych mebli i wyposażenia SOR

Publication date 2020-03-19
End date 2020-03-27 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525180-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż różnych mebli i wyposażenia pawilonu
Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Ostrowcu Świętokrzyskim, wg wymogów określonych
w Załączniku Nr 1 do siwz - specyfikacja techniczna oraz formularzu asortymentowo-cenowym
stanowiącym załącznik nr 3
Zamówienie podzielone jest na 2 zadania:
Zadanie nr 1 – meble z płyty meblowej, fotele, krzesła, parawany, kozetki, fotel do pobierania krwi, wózki reanimacyjne, lodówka
Zadanie nr 2 – meble ze stali nierdzewnej, szafy medyczne, wózek

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1fdd7797-e9bb-4089-90ea-84dcf4df56f9
Biuletyn 525180-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 31147300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szymanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Ostrowiec Świętokrzyski
Zamawiajacy kod pocztowy 27-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 2478000 w. 115
Zamawiajacy fax 412 478 050
Zamawiajacy email zamowienia@szpital-ostrowiec.ath.cx
Adres strony url www.zoz.ostrowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zoz.ostrowiec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz.ostrowiec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szymanowskiego 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, Zamówienia Publiczne, I piętro, blok A
Nazwa nadana zamowieniu zakup, dostawa i montaż różnych mebli i wyposażenia SOR
Numer referencyjny Sprawa ZP/09/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż różnych mebli i wyposażenia pawilonu Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Ostrowcu Świętokrzyskim, wg wymogów określonych w Załączniku Nr 1 do siwz - specyfikacja techniczna oraz formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 3 Zamówienie podzielone jest na 2 zadania: Zadanie nr 1 – meble z płyty meblowej, fotele, krzesła, parawany, kozetki, fotel do pobierania krwi, wózki reanimacyjne, lodówka Zadanie nr 2 – meble ze stali nierdzewnej, szafy medyczne, wózek
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 49
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali: - w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert minimum 2 dostawy asortymentu jak niniejsze zamówienie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione 1. specyfikacja techniczna (zał. nr 1 do siwz) 2. oferta (zał. nr 2 do siwz) 3. formularz cenowy oferty (zał. nr 3 do siwz) 4. zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oferowanych urządzeń, oraz deklaracja zgodności CE stwierdzające zgodność z dyrektywą 93/42/EEC, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych – w przypadku braku konieczności posiadania - oświadczenie; 5. określenie części zamówienia, które zamawiający zamierza powierzyć podwykonawcom, lub oświadczenie, że wykonawca będzie wykonywał zlecenie tylko własnymi siłami (formularz oferty) 6. oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją i przyjęciu jej bez zastrzeżeń (formularz oferty). 7. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 – wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 3, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)