Dostawa sprzętu komputerowego stacjonarnego w ramach projektu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”

Publication date 2020-03-19
End date 2020-03-30 00:00:00
Instytucja Powiat Puławski
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523481-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego- 91 szt. zestawów komputerowych (jednostka centralna wraz z monitorem) wraz z oprogramowaniem: system operacyjny, do placówek oświatowych w Puławach. Placówki oświatowe: poz.39- 1szt. Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Puławach, ul. Marii Grzegorzewskiej 3, 24-100 Puławy; poz. 41 – 1szt. Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Puławach, ul. Marii Grzegorzewskiej 3, 24-100 Puławy; poz. 44 -1szt. Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej w Puławach, ul. Jaworowa 3, 24-100 Puławy; poz. 67 – 27szt. Zespół Szkół Nr 1 im. Stefanii Sempołowskiej w Puławach, ul. Polna 18, 24-100 Puławy; poz.84 – 1szt. Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Puławach, ul. Jaworowa 1, 24-100 Puławy; poz. 85 – 24szt. Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Puławach, ul. Jaworowa 1, 24-100 Puławy; poz.86 – 1szt. Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Puławach, ul. Jaworowa 1, 24-100 Puławy; poz. 88 – 10szt. Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Puławach, ul. Jaworowa 1, 24-100 Puławy; poz.89 – 25szt. Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Puławach, ul. Jaworowa 1, 24-100 Puławy.
UWAGA: Numer pozycji (np. poz. 89) podany jest w celu właściwej identyfikacji przez Wykonawcę i Zamawiającego pozycji w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz projekcie. Ponadto poszczególne elementy zamówienia nazwano zgodnie z Rekomendowanym wyposażeniem pracowni i warsztatów szkolnych KOWEZIU (www.koweziu.edu.pl) oraz wnioskiem o dofinansowanie projektu, o którym mowa w SIWZ i nie wskazują one (nazwy) konkretnego modelu i producenta urządzenia ani zakresu przedmiotu zamówienia (np. rodzaju oprogramowania).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5e5f7490-dd14-42bd-b016-8c6a045d5955
Biuletyn 523481-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Puławski
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Królewska
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Puławy
Zamawiajacy kod pocztowy 24-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 886 11 36
Zamawiajacy email inwestycje@pulawy.powiat.pl
Adres strony url https://sppulawy.e-biuletyn.pl/index.php?id=546
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w ramach wniosku o dofinansowanie projektu: „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”. Numer wniosku o dofinansowanie projektu RPLU.13.06.00-06-0006/16.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://sppulawy.e-biuletyn.pl/index.php?id=546
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://sppulawy.e-biuletyn.pl/index.php?id=546
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie zgodnie z SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Zamawiającego (parter, pokój 100): Powiat Puławski, Al. Królewska 19, 24-100 Puławy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego stacjonarnego w ramach projektu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”
Numer referencyjny RI.272.6.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego- 91 szt. zestawów komputerowych (jednostka centralna wraz z monitorem) wraz z oprogramowaniem: system operacyjny, do placówek oświatowych w Puławach. Placówki oświatowe: poz.39- 1szt. Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Puławach, ul. Marii Grzegorzewskiej 3, 24-100 Puławy; poz. 41 – 1szt. Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Puławach, ul. Marii Grzegorzewskiej 3, 24-100 Puławy; poz. 44 -1szt. Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej w Puławach, ul. Jaworowa 3, 24-100 Puławy; poz. 67 – 27szt. Zespół Szkół Nr 1 im. Stefanii Sempołowskiej w Puławach, ul. Polna 18, 24-100 Puławy; poz.84 – 1szt. Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Puławach, ul. Jaworowa 1, 24-100 Puławy; poz. 85 – 24szt. Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Puławach, ul. Jaworowa 1, 24-100 Puławy; poz.86 – 1szt. Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Puławach, ul. Jaworowa 1, 24-100 Puławy; poz. 88 – 10szt. Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Puławach, ul. Jaworowa 1, 24-100 Puławy; poz.89 – 25szt. Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Puławach, ul. Jaworowa 1, 24-100 Puławy. UWAGA: Numer pozycji (np. poz. 89) podany jest w celu właściwej identyfikacji przez Wykonawcę i Zamawiającego pozycji w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz projekcie. Ponadto poszczególne elementy zamówienia nazwano zgodnie z Rekomendowanym wyposażeniem pracowni i warsztatów szkolnych KOWEZIU (www.koweziu.edu.pl) oraz wnioskiem o dofinansowanie projektu, o którym mowa w SIWZ i nie wskazują one (nazwy) konkretnego modelu i producenta urządzenia ani zakresu przedmiotu zamówienia (np. rodzaju oprogramowania).
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Okres gwarancji jest jednym z kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w przedmiocie zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie wraz z instalacją sprzętu komputerowego tj. min. 40 zestawów komputerowych (jednostka centralna z monitorem wraz z oprogramowaniem) w ramach tego zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w zdaniu drugim stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Inne dokumenty niewymienione Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać: a) formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt VI.1.1. SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt V.5.1 SIWZ i pkt V.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. e) W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: - 3 500 zł (trzy tysiące pięćset złotych), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2019r., poz. 310 ze zm.).). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 88 8741 0004 0007 6858 2000 0060 z dopiskiem Dostawa komputerów. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: -ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, uniemożliwiającej dostawę w określonym pierwotnie terminie; Wyżej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest tylko w zakresie nie powodującym zwiększenia Wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie oraz tylko o czas działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, epidemie, zagrożenie sanitarne) oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. - realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzędów administracji państwowej (np. urzędu celnego), a z przyczyn niezależnych od Stron niemożliwe było uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych w przepisach prawa. Wyżej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest po przedstawieniu przez Wykonawcę stosowanego dokumentu z urzędu. W takim przypadku strony ustalą nowy termin realizacji zamówienia. 2) dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiany technologiczne, w szczególności: - niedostępność na rynku urządzenia wskazanego w dokumentacji przetargowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku sprzętu. Zaoferowany sprzęt nie może mieć parametrów gorszych niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o zaprzestaniu produkcji sprzętu zaoferowanego wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów innego zaoferowanego sprzętu; - pojawienie się na rynku urządzenia nowszej generacji (bądź w nowszej technologii) pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy. Zaoferowany sprzęt nie może mieć parametrów gorszych niż określono w przedmiocie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o rozpoczęciu i prowadzeniu produkcji sprzętu nowej generacji lub nowej technologii wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów.; -zmianę umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze strony umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru (w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury towaru). 3) dla pozostałych zmian: - w przypadku zmiany przepisów prawa (wejścia w życie) lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych, zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji umowy lub zmiany zakresu świadczeń wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa. Zamawiający wystąpi do Wykonawcy celem wprowadzenia zmian w umowie wynikających z powyżej wskazanych zmian; -zmiana na inny sprzęt spełniający wymagania określone w SIWZ w przypadku trudności w realizacji przedmiotu zamówienia (np. czasowe wstrzymanie produkcji przedmiotu zamówienia) 4) nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy, w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami. 3. Wszelkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający (osoba upoważniona zgodnie z umową zgodnie z § 2 ust.3 umowy) może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy – w formie pisemnej. 4. Strony składają wnioski o konieczności wprowadzenia nie istotnej zmiany do umowy wraz z opisem tej zmiany. Wniosek stanowi integralny załącznik do umowy, a jego treść zastępuje pierwotnie zawartą umowę tylko w zmienionych punktach.
IV 4 4 data 2020-03-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)