Wyposażenie w pomoce dydaktyczne pracowni matematycznych, przyrodniczych, specjalistycznych oraz TIK w Szkołach Podstawowej nr 1 i  nr 2 w Pieńsku oraz Podstawowej w Dłużynie Dolnej w ramach projektu pn. Rozwój kompetencji kluczowych szansą na sukces dzieci i młodzieży w Pieńsku współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Publication date 2020-03-19
End date 2020-03-30 00:00:00
Instytucja Gmina Pieńsk
Miejscowość Pieńsk
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525093-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wyposażenie w pomoce dydaktyczne pracowni matematycznych, przyrodniczych, specjalistycznych oraz TIK w Szkołach Podstawowej nr 1 i  nr 2 w Pieńsku oraz Podstawowej w Dłużynie Dolnej w ramach projektu pn. Rozwój kompetencji kluczowych szansą na sukces dzieci i młodzieży w Pieńsku współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
a) zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy, osobiście, bez udziału kuriera) wraz
z transportem, rozładunkiem i wniesieniem pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy
Pieńsk, tj.:
- Szkoła Podstawowa nr 1 w Pieńsku – ul. Szkolna 1, 59-930 Pieńsk
- Szkoła Podstawowa nr 2 w Pieńsku – ul. Zgorzelecka 29, 59-930 Pieńsk,
- Szkoła Podstawowa w Dłużynie Dolnej – Dłużyna Dolna 66A, 59-930 Pieńsk

b) jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także
montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia,

c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla danej szkoły,

2. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające
zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa, również posiadać certyfikacje zatwierdzone przez MEN.

3. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, ich specyfikacje
techniczną oraz miejsce dostawy został zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
stanowiącym załączniki do SIWZ. Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą
być wolne od obciążeń prawami osób trzecich.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf27f499-5b70-4623-b970-239c0491183c
Biuletyn 525093-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Pieńsk
Regon 23082147000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bolesławiecka
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Pieńsk
Zamawiajacy kod pocztowy 59-930
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 075 7786511/13
Zamawiajacy fax 757 786 405
Zamawiajacy email nowicki@piensk.com.pl
Adres strony url www.piensk.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Społeczny
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.piensk.com.pl-BIP
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.piensk.com.pl-BIP
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub doręczyć osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy Pieńsk, ul. Bolesławiecka 29, 59-930 Pieńsk
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie w pomoce dydaktyczne pracowni matematycznych, przyrodniczych, specjalistycznych oraz TIK w Szkołach Podstawowej nr 1 i  nr 2 w Pieńsku oraz Podstawowej w Dłużynie Dolnej w ramach projektu pn. Rozwój kompetencji kluczowych szansą na sukces dzieci i młodzieży w Pieńsku współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer referencyjny ISM.03.271.PN.01.2020r
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wyposażenie w pomoce dydaktyczne pracowni matematycznych, przyrodniczych, specjalistycznych oraz TIK w Szkołach Podstawowej nr 1 i  nr 2 w Pieńsku oraz Podstawowej w Dłużynie Dolnej w ramach projektu pn. Rozwój kompetencji kluczowych szansą na sukces dzieci i młodzieży w Pieńsku współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego a) zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy, osobiście, bez udziału kuriera) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Pieńsk, tj.: - Szkoła Podstawowa nr 1 w Pieńsku – ul. Szkolna 1, 59-930 Pieńsk - Szkoła Podstawowa nr 2 w Pieńsku – ul. Zgorzelecka 29, 59-930 Pieńsk, - Szkoła Podstawowa w Dłużynie Dolnej – Dłużyna Dolna 66A, 59-930 Pieńsk b) jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia, c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla danej szkoły, 2. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa, również posiadać certyfikacje zatwierdzone przez MEN. 3. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, ich specyfikacje techniczną oraz miejsce dostawy został zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki do SIWZ. Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną dostawę polegającą na zaopatrzeniu w pomoce dydaktyczne dla szkół, przedszkoli lub innych obiektów użyteczności publicznej, należycie i prawidłowo dostarczone zgodnie z warunkami umowy i obowiązującymi przepisami.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w pkt IX.4.1). 3) Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt IX.4.1), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 4) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. IX.4.1) winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Dokument winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę lub podmiot, którego dokumenty dotyczą zgodnie z § 14 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX.4.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt IX.4. ppkt.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu -jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Inne dokumenty niewymienione 1)Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y – załącznik do siwz 2) Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis pełnomocnictwa, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający ma dostęp bądź z innych dokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca, zgodnie z art. 22a ustawy, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, o czym mowa w punktach IX.6.1) – 7). 4)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik do siwz.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do treści umowy istotnych zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy. Zmiany te mogą dotyczyć: 1 ) zakresu przedmiotu umowy w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy w razie uznania ich wykonania za zbędne, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 2) wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, b) wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 1. 3) zmiany sposobu rozliczania przedmiotu umowy lub dokonywania płatności na rzecz Dostawcy w przypadku: a) zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego z podmiotem współfinansującym, b) zmiany wytycznych podmiotu współfinansującego dotyczących realizacji projektu. 2. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 3. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-03-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)