Dostawa wyposażenia do filii bibliotecznej w Lipinach w ramach projektu pn. „Przebudowa z nadbudową i rozbudową budynku kina na nową siedzibę Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Margoninie oraz budowa filii bibliotecznej w Lipinach”.

Publication date 2020-03-19
End date 2020-03-27 00:00:00
Instytucja Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Margoninie
Miejscowość Margonin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble biblioteczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525052-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391551004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę, montaż mebli do budynku filii bibliotecznej w Lipinach w ramach projektu pn. „Przebudowa z nadbudową i rozbudową budynku kina na nową siedzibę Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Margoninie oraz budowa filii bibliotecznej w Lipinach”.
WYKAZ MEBLI
symbol nazwa produktu ilość
B1 biurko 100x80x74cm stanowisko komputerowe 2
B2 biurko 160x80x74cm 1
B3 biurko 100x60x74cm 1
Przegr przegroda stanowisk komputerowych szer. 80cm 1
ST 1 stół konferencyjny 200x100x74cm 14
ST2 stół konferencyjny 140x80x74cm 4
ST3 stolik kawowy niski 1
Kon kontener biurowy 1
SZ2 szafa ubraniowa /aktowa h188x43x140cm na cokole 1
SZ1 szafa aktowa dostawna drzwiowa h74xgł.60xszer.80cm 1
REG BIBL 1 regał biblioteczny wysoki szer.120xgł30cm sześć poziomów 5
REG2 regalik z pojemnikami na zabawki 1
REG3 regał na prasę 1
FO1 fotel obrotowy biurowy 2
FO2 krzesło obrotowe ze sklejki do stanowiska komputerowego 2
K1 krzesło konferencyjne 96
FOT fotel wypoczynkowy 1
SOF 1 sofa wypoczynkowa dwójka z oparciem 1
SOF 2 sofa wypoczynkowa dwójka bez oparcia 1
LAD lada recepcyjna z panelem bocznym 180cm 1
Puf pufa fi 45cm 4
GRA 1 gra na ścianę dla dzieci w kształcie zwierzątka 91x32cm 1
WOZ wózeczek - skrzynka drewniana na kółkach -na zabawki wym.: długość: 44 cm, szerokość: 39 cm, wysokość: 31 cm 1
WOZ KR wózek do transportu krzeseł - metalowy na kółkach 2
WIESZ DŁ wieszak mobilny - szatniowy - dł. 150cm, h 184cm 1
DYW dywan z nadrukiem miasta- prostokąt 2,40x3,30m 1
SPRZĄT zestaw do sprzątania na wózku z mopem 1

Zakupione w ramach przedmiotu zamówienia artykuły nie mogą podlegać żadnym naprawom, muszą być wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w SIWZ.

Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na:
a) transporcie, rozładunku i wniesieniu mebli do przeznaczonych dla nich pomieszczeń w filii bibliotecznej w Lipinach,
b) montażu mebli i ich ustawieniu w pomieszczeniach, do których zostały zakupione,
c) uprzątnięciu pomieszczeń, o których mowa powyżej z zanieczyszczeń powstałych po dostawie i montażu mebli i wyposażenia,
d) udzieleniu gwarancji i rękojmi na dostarczone meble i wyposażenie
Miejscem dostawy jest filia biblioteki publicznej w Lipinach.
Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym (ze strony Zamawiającego jest to Dyrektor Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Margoninie – nr tel. 67 28 46 086) celem sprawdzenia miejsca pracy oraz warunków związanych z wykonaniem robót, będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Rozwiązania równoważne
Poniższy opis przedstawia minimalne wymagania dotyczące wyposażenia meblowego. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne, tj. mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające. Zamawiający akceptuje oferty równoważne, m.in. o ile spełnione są minimalne grubości podanych materiałów oraz komponentów. Na etapie realizacji Wykonawca umożliwi weryfikację dostarczanych mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydania nakazu natychmiastowej wymiany mebla niezgodnego z wymaganiami Zamawiającego na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
Zamawiający wskazuje, że wszędzie tam, gdzie opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp., dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Ewentualne wskazane pochodzenie produktów, nazwy produktów oraz ich producentów mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
Jako rozwiązanie równoważne nie dopuszcza się użycia następujących materiałów:
materiałów tapicerskich o innym składzie niż wskazany, dopuszcza się tolerancję składu tapicerskiego +/- 5%,
Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5% chyba, że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji i wówczas ma on charakter nadrzędny. Nie dopuszcza się zmiany szerokości i głębokości stołów i szaf oraz zmiany zakresu regulacji wysokości stołów, biurek, szaf.
Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wraz z ofertą na wezwanie załączył katalogi, foldery przedstawiające proponowane systemy – dotyczy biurek, stołów, szaf, kontenerów, siedzisk.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 42fec202-c18b-4f67-87c5-b77cd90f105f
Biuletyn 525052-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Margoninie
Regon 30087644400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Polna
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Margonin
Zamawiajacy kod pocztowy 64-830
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 67 284 60 86
Zamawiajacy fax 67 284 60 86
Zamawiajacy email biblioteka@margonin.pl
Adres strony url bibliotekamargonin.bipstrona.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny biblioteka publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bibliotekamargonin.bipstrona.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bibliotekamargonin.bipstrona.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejsko - Gminna Biblioteka Publiczna w Margoninie, ul. Polna 6 64-830 Margonin
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga bibliotekamargonin.bipstrona.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do filii bibliotecznej w Lipinach w ramach projektu pn. „Przebudowa z nadbudową i rozbudową budynku kina na nową siedzibę Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Margoninie oraz budowa filii bibliotecznej w Lipinach”.
Numer referencyjny ZP.271.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje dostawę, montaż mebli do budynku filii bibliotecznej w Lipinach w ramach projektu pn. „Przebudowa z nadbudową i rozbudową budynku kina na nową siedzibę Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Margoninie oraz budowa filii bibliotecznej w Lipinach”. WYKAZ MEBLI symbol nazwa produktu ilość B1 biurko 100x80x74cm stanowisko komputerowe 2 B2 biurko 160x80x74cm 1 B3 biurko 100x60x74cm 1 Przegr przegroda stanowisk komputerowych szer. 80cm 1 ST 1 stół konferencyjny 200x100x74cm 14 ST2 stół konferencyjny 140x80x74cm 4 ST3 stolik kawowy niski 1 Kon kontener biurowy 1 SZ2 szafa ubraniowa /aktowa h188x43x140cm na cokole 1 SZ1 szafa aktowa dostawna drzwiowa h74xgł.60xszer.80cm 1 REG BIBL 1 regał biblioteczny wysoki szer.120xgł30cm sześć poziomów 5 REG2 regalik z pojemnikami na zabawki 1 REG3 regał na prasę 1 FO1 fotel obrotowy biurowy 2 FO2 krzesło obrotowe ze sklejki do stanowiska komputerowego 2 K1 krzesło konferencyjne 96 FOT fotel wypoczynkowy 1 SOF 1 sofa wypoczynkowa dwójka z oparciem 1 SOF 2 sofa wypoczynkowa dwójka bez oparcia 1 LAD lada recepcyjna z panelem bocznym 180cm 1 Puf pufa fi 45cm 4 GRA 1 gra na ścianę dla dzieci w kształcie zwierzątka 91x32cm 1 WOZ wózeczek - skrzynka drewniana na kółkach -na zabawki wym.: długość: 44 cm, szerokość: 39 cm, wysokość: 31 cm 1 WOZ KR wózek do transportu krzeseł - metalowy na kółkach 2 WIESZ DŁ wieszak mobilny - szatniowy - dł. 150cm, h 184cm 1 DYW dywan z nadrukiem miasta- prostokąt 2,40x3,30m 1 SPRZĄT zestaw do sprzątania na wózku z mopem 1 Zakupione w ramach przedmiotu zamówienia artykuły nie mogą podlegać żadnym naprawom, muszą być wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w SIWZ. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na: a) transporcie, rozładunku i wniesieniu mebli do przeznaczonych dla nich pomieszczeń w filii bibliotecznej w Lipinach, b) montażu mebli i ich ustawieniu w pomieszczeniach, do których zostały zakupione, c) uprzątnięciu pomieszczeń, o których mowa powyżej z zanieczyszczeń powstałych po dostawie i montażu mebli i wyposażenia, d) udzieleniu gwarancji i rękojmi na dostarczone meble i wyposażenie Miejscem dostawy jest filia biblioteki publicznej w Lipinach. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym (ze strony Zamawiającego jest to Dyrektor Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Margoninie – nr tel. 67 28 46 086) celem sprawdzenia miejsca pracy oraz warunków związanych z wykonaniem robót, będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Rozwiązania równoważne Poniższy opis przedstawia minimalne wymagania dotyczące wyposażenia meblowego. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne, tj. mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające. Zamawiający akceptuje oferty równoważne, m.in. o ile spełnione są minimalne grubości podanych materiałów oraz komponentów. Na etapie realizacji Wykonawca umożliwi weryfikację dostarczanych mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydania nakazu natychmiastowej wymiany mebla niezgodnego z wymaganiami Zamawiającego na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. Zamawiający wskazuje, że wszędzie tam, gdzie opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp., dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ewentualne wskazane pochodzenie produktów, nazwy produktów oraz ich producentów mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Jako rozwiązanie równoważne nie dopuszcza się użycia następujących materiałów: materiałów tapicerskich o innym składzie niż wskazany, dopuszcza się tolerancję składu tapicerskiego +/- 5%, Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5% chyba, że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji i wówczas ma on charakter nadrzędny. Nie dopuszcza się zmiany szerokości i głębokości stołów i szaf oraz zmiany zakresu regulacji wysokości stołów, biurek, szaf. Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wraz z ofertą na wezwanie załączył katalogi, foldery przedstawiające proponowane systemy – dotyczy biurek, stołów, szaf, kontenerów, siedzisk. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39155100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie na sprzedaż mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: a) punkcie VII.2 ppkt. 1), składa wyciąg z innego odpowiedniego rejestru lub, w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane w ppkt. 1) a) nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osób, które mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, których dotyczą dokumenty wskazane w VII.2 ppkt. 1), składa dokumenty, o których mowa w ppkt. 1) a) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. W przypadku, gdy w państwie, w którym mają miejsce zamieszkania wskazane w zdaniu pierwszym osoby, nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tych osób złożonym przed notariuszem lub przed właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tych osób organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1)certyfikaty potwierdzające zgodność z normami. Dokumenty mają być wystawione przez akredytowaną jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. WE L 218 z 13.8.2008, str. 30). Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na certyfikacie musi być nazwą systemu w przedstawionym katalogu, folderze). Certyfikaty mają być wystawione na wykonawcę składającego ofertę lub wykonawca ten musi uzyskać zgodę na posługiwanie się atestem wystawionym na inny podmiot. Zgoda musi być przedstawiona na piśmie (kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 2) należy wraz z ofertą dostarczyć następujące gotowe meble wykonane zgodnie z wymaganiami ( z wyłączeniem kolorów, który Inwestor określi na etapie zamówienia): 2a. - K1 - krzesło konferencyjne oraz próbniki kolorów kubełka i metalu stelaży 2b. - F02 - krzesło do stanowisk komputerowych 2c. - ST1, ST2, B1, B2, B3 - próbka wykończenia zgodnego z SIWZ blatu o wymiarze > 20x30 cm i stelaża stołów o wymiarze > 20x30cm 2d. - REG 1, REG 2 – regały biblioteczne – wymienione w opisie elementy 2e. - wymagane w opisach Certyfikaty Zgodności dla ST2, B2, SZ1,SZ2, KON. 3) kartę katalogową (formatu minimum A4), na której będzie przedstawiony dokładny opis produktu, nazwa produktu lub nazwa użytego systemu, nazwa producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego produktu (rozmiar, zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły – optymalnie rozmiar zdjęcia - A5), wymiary oraz szczegóły techniczne, pozwalające zweryfikować czy proponowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego. Karty katalogowej nie trzeba wykonywać w przypadku mebli wg indywidualnego projektu, których wymiary należy dostosować do stanu rzeczywistego na budowie np. Kuchni, zabudów indywidualnych itp. Zamawiający nie dopuszcza kopiowania rysunków i/lub zdjęć z poniższego opisu – wymaga się przedstawienia zdjęć i/lub rysunków faktycznie oferowanych produktów, w celu weryfikacji, czy oferta spełnia wymagania oczekiwane przez Zamawiającego. Dla pozycji: B2, ST2, ST3, KON, SZ1, SZ2, FOT, FO1, SOF1, SOF2, PUF, K1 - karta katalogowa musi zawierać kod produktu pozwalający na jego identyfikację.”
Inne dokumenty niewymienione formularz ofertowy - załącznik nr 2, pełnomocnictwo (ile dotyczy), 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów – załącznik nr 5, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. VII.1. ppkt. 2). 2) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 3) Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. VII.2. ppkt. 1 - 3 w odniesieniu do podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony ustalają, że postanowienia niniejszej umowy mogą ulec zmianie na podstawie przepisów art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. 4. Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: a) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonywaniu umowy, b) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy albo naruszało obowiązujące przepisy prawa, c) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia wykonawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służyły celowi, d) zastosowanie ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści zamawiającemu, a nie zmieniają wartości umowy. e) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 5. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2020-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)