Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w następujących zakresach: oświetlenia wewnętrznego, modernizacja wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. z montażem paneli fotowoltaicznych oraz robót budowlanych polegających na dociepleniu, wymiany drzwi okien wraz z niezbędnymi odbiorami robót w budynkach oświatowych objętych termomodernizacją w Otwocku ramach zadania budżetowego pn., „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej miasta Otwocka” w formule "projektuj i buduj".

Publication date 2020-03-20
End date 2020-04-06 00:00:00
Instytucja Gmina Otwock
Miejscowość Otwock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525761-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 315000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w następujących zakresach: oświetlenia wewnętrznego, modernizacja wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. oraz robót budowlanych polegających na dociepleniu, wymiany drzwi okien wraz z niezbędnymi odbiorami robót w budynkach oświatowych objętych termomodernizacją w Otwocku w ramach zadania budżetowego pn., „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej miasta Otwocka” w formule "projektuj i buduj".
1. Zakres i opis przedmiotu zamówienia:
1.1 Zakres prac:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i wykonania robót budowlanych w zakresie poprawy efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w formule "projektuj i buduj", wykazanie efektu energetycznego i oszczędności dla każdego z zadań.
Zadanie I Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i wykonania robót budowlanych w zakresie oświetlenia wewnętrznego w formule "projektuj i buduj” w następujących placówkach:
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Poniatowskiego 47/49, Szkoła Podstawowa nr 6 ul. Ambasadorska 1,Szkoła Podstawowa nr 12 ul. Andriollego 76, szczegółowy zakres określa audyt energetyczny oraz Program funkcjonalno-użytkowy.

Zadanie II Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i wykonania robót budowlanych w zakresie robót dotyczących przede wszystkim: docieplenia stropodachu niewentylowanego, docieplenia ścian zewnętrznych, docieplenia stropu pod nieogrzewanym poddaszem, docieplenia ścian zewnętrznych piwnicy, docieplenia stropu zewnętrznego pod tarasem, wymiana drzwi zewnętrznych, docieplenie dachu łącznika warstwą styropapy, wymiana okienna nowe okna PCV w formule „projektuj i buduj” w następujących placówkach:
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Poniatowskiego 47/49, Szkoła Podstawowa nr 6 ul. Ambasadorska 1, Szkoła Podstawowa nr 12 ul. Andriollego 76, szczegółowy zakres określa audyt energetyczny oraz Program funkcjonalno- użytkowy.

Zadanie III Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej z modernizacją wewnętrznej instalacji c.o.
i c.w.u. w formule "projektuj i buduj" w następujących placówkach:
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Poniatowskiego 47/49, Szkoła Podstawowa nr 6 ul. Ambasadorska 1, Szkoła Podstawowa nr 12 ul. Andriollego 76, , szczegółowy zakres określa audyt energetyczny oraz Program funkcjonalno- użytkowy.

1.2 Opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy oraz audyt energetyczny.
1.3 Dokumenty wymienione w ust. 1.2 specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta przetargowa Wykonawcy stanowią integralną część umowy i przechowywane są w Wydziale Zamówień Publicznych oraz Wydziale Inwestycji.
1.4 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do :
1) zabezpieczenie terenu robót,
2) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,
3) zapewnienie bieżącej obsługi wykonanych prac,
4) organizacja zaplecza budowy,
5) ubezpieczenie budowy,
6) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających
przekazanie wykonanych robót do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także
sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian,
7) wykonanie wszystkich innych prac w tym ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i
niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu
podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich
zakończeniu.
8) prowadzenie prac w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie szkoły.
1.5 Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,
zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na
podstawie umowy.
1.6 W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia
przyszłych prac, wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są
podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3fd91ecb-1ba4-41fd-ae4b-a30ae7e08f5c
Biuletyn 525761-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Otwock
Regon 13268770000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Otwock
Zamawiajacy kod pocztowy 05-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 792 001
Zamawiajacy fax 227 794 225
Zamawiajacy email umotwock@otwock.pl
Adres strony url www.bip.otwock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Miasta Otwock” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Oś priorytetowa IV, Działanie 4.2, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.otwock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.otwock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016 r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - przy ul. Armii Krajowej 5 w Otwocku, kod 05-400, –budynek B, pok. nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w następujących zakresach: oświetlenia wewnętrznego, modernizacja wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. z montażem paneli fotowoltaicznych oraz robót budowlanych polegających na dociepleniu, wymiany drzwi okien wraz z niezbędnymi odbiorami robót w budynkach oświatowych objętych termomodernizacją w Otwocku ramach zadania budżetowego pn., „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej miasta Otwocka” w formule "projektuj i buduj".
Numer referencyjny WZP.271.17.2020
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w następujących zakresach: oświetlenia wewnętrznego, modernizacja wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. oraz robót budowlanych polegających na dociepleniu, wymiany drzwi okien wraz z niezbędnymi odbiorami robót w budynkach oświatowych objętych termomodernizacją w Otwocku w ramach zadania budżetowego pn., „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej miasta Otwocka” w formule "projektuj i buduj". 1. Zakres i opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Zakres prac: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i wykonania robót budowlanych w zakresie poprawy efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w formule "projektuj i buduj", wykazanie efektu energetycznego i oszczędności dla każdego z zadań. Zadanie I Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i wykonania robót budowlanych w zakresie oświetlenia wewnętrznego w formule "projektuj i buduj” w następujących placówkach: Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Poniatowskiego 47/49, Szkoła Podstawowa nr 6 ul. Ambasadorska 1,Szkoła Podstawowa nr 12 ul. Andriollego 76, szczegółowy zakres określa audyt energetyczny oraz Program funkcjonalno-użytkowy. Zadanie II Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i wykonania robót budowlanych w zakresie robót dotyczących przede wszystkim: docieplenia stropodachu niewentylowanego, docieplenia ścian zewnętrznych, docieplenia stropu pod nieogrzewanym poddaszem, docieplenia ścian zewnętrznych piwnicy, docieplenia stropu zewnętrznego pod tarasem, wymiana drzwi zewnętrznych, docieplenie dachu łącznika warstwą styropapy, wymiana okienna nowe okna PCV w formule „projektuj i buduj” w następujących placówkach: Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Poniatowskiego 47/49, Szkoła Podstawowa nr 6 ul. Ambasadorska 1, Szkoła Podstawowa nr 12 ul. Andriollego 76, szczegółowy zakres określa audyt energetyczny oraz Program funkcjonalno- użytkowy. Zadanie III Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej z modernizacją wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. w formule "projektuj i buduj" w następujących placówkach: Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Poniatowskiego 47/49, Szkoła Podstawowa nr 6 ul. Ambasadorska 1, Szkoła Podstawowa nr 12 ul. Andriollego 76, , szczegółowy zakres określa audyt energetyczny oraz Program funkcjonalno- użytkowy. 1.2 Opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy oraz audyt energetyczny. 1.3 Dokumenty wymienione w ust. 1.2 specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta przetargowa Wykonawcy stanowią integralną część umowy i przechowywane są w Wydziale Zamówień Publicznych oraz Wydziale Inwestycji. 1.4 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do : 1) zabezpieczenie terenu robót, 2) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót, 3) zapewnienie bieżącej obsługi wykonanych prac, 4) organizacja zaplecza budowy, 5) ubezpieczenie budowy, 6) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych robót do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, 7) wykonanie wszystkich innych prac w tym ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu. 8) prowadzenie prac w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie szkoły. 1.5 Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy. 1.6 W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty.
Cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, o wartości netto do kwoty dla: Zadanie I 100 000,00 zł., Zadanie II 500 000,00 zł., Zadanie III 500 000,00 zł., w zakresie polegającym na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac (określonych w punkcie III SIWZ) zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanym bezpośrednio przez identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia, na warunkach tożsamych z warunkami zamówienia podstawowego- w zakresie odnoszącym się.
Data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje/będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na stanowisku: Kierownik robót – ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej – dla zadania I Kierownik robót – ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólno-budowalnej- dla zadania II Kierownik robót – ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych- dla zadania III
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : Zadanie I: 5 000,00 PLN, Zadanie II: 15 000,00 PLN, Zadanie III: 15 000,00 PLN.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej Umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: a) konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań w związku z odkryciem reliktów przeszłości o szczególnym znaczeniu kulturowym i naukowym w obrębie prowadzonych robót; b) wystąpienia robót zamiennych, c) wstrzymania przez Zamawiającego lub inne służby nadzoru wykonywania robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót, d) wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń, w tym zdarzeń losowych, na które Strony niniejszej Umowy nie miały i nie mogły mieć wpływu lub przyczyn administracyjno formalnych, e) działania siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego, f) braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, g) skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy; 2) Zmiany kierownika budowy, na wniosek Wykonawcy w przypadku: a) choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy, b) nie wywiązywania się kierownika budowy/robót z obowiązków wynikających z Umowy, c) jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), 3) zmiany kierownika budowy na wniosek Zamawiającego w przypadku gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy. 4) zmiany podwykonawców w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22a ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5) zmiany osób reprezentujących Wykonawcę, których konieczność wprowadzenia wynika ze zmian organizacyjnych, 6) zmian postanowień niniejszej Umowy będących następstwem zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu Umowy, 7) zmiany technologii lub elementów przedmiotu Umowy, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy. 3. Wykonawca może przenieść wierzytelność z niniejszej Umowy dotyczącą zapłaty wynagrodzenia na rzecz osób trzecich, wyłącznie za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie. 4. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej groźbie opóźnienia robót.
IV 4 4 data 2020-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)