Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Oddziału Udarowego

Publication date 2020-03-20
End date 2020-03-30 00:00:00
Instytucja Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525763-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Oddziału Udarowego:
• punktu pielęgniarskiego
• kuchni
• pokoju badań
• pokoju lekarskiego
• pokoju zabiegowego
• holu w oddziale
• Sali rehabilitacyjnej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c393811-a752-48bb-9924-e3c0d84aa5e5
Biuletyn 525763-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Regon 31007700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Dąbrowa Górnicza
Zamawiajacy kod pocztowy 41-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2623422
Zamawiajacy fax 32 2623422
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
Adres strony url www.zco-dg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zco-dg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zco-dg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Szpitalna 13
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Oddziału Udarowego
Numer referencyjny ZP/28/ZCO/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Oddziału Udarowego: • punktu pielęgniarskiego • kuchni • pokoju badań • pokoju lekarskiego • pokoju zabiegowego • holu w oddziale • Sali rehabilitacyjnej
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie: do 30 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy i montażu stanowi kryterium oceny ofert.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że: a)w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem nie więcej niż dwóch dostaw wraz z montażem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 50 500,00 zł b)dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą z co najmniej dwuletnim doświadczeniem, w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe ocena na podstawie złożonego oświadczenia
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego: Składane wraz z ofertą: 1.1) oświadczenie według załącznika nr 1 do SIWZ oświadczenie, że przedmiot niniejszego zamówienia jest wykonany w klasie higieniczności E1.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianie ulegnie stawka podatku VAT określona w § 3 ust. 3, Zamawiający dopuszcza modyfikację postanowień umowy z zakresie kwoty podatku VAT i w konsekwencji odpowiednio kwoty wynagrodzenia Wykonawcy brutto, poprzez obliczenie tych kwot w oparciu o nową stawkę podatku VAT. §7 Zmiany umowy 1. Dopuszcza się w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: a) gdy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. b) obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, c) gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony d) zmiany: – numeru katalogowego przedmiotu umowy lub – nazwy przedmiotu umowy przy zachowaniu jego tożsamości i parametrów lub – parametrów przedmiotu umowy na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu e) w przypadku zmian określonych w pkt. c) i d), Wykonawca przekaże Zamawiającemu odpowiednie, aktualne dokumenty wymagane w SIWZ co do przedmiotu zamówienia. f) Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego. g) Zmiany wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-03-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający dopuszcza wizję lokalną w terminie uprzednio ustalonym telefonicznie nr tel. 32/621 21 11

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)