| GuidZP400 |
57810c2e-9955-4230-94bf-2f01c0165ac0
|
| Biuletyn |
525205-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
00031146700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Warszawy
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Busko-Zdrój
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
28-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Zamawiajacy telefon |
041 3782401
|
| Zamawiajacy fax |
041 3782768
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@zoz.busko.pl
|
| Adres strony url |
www.zoz.busko.com.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz.busko.com.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.busko.com.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy, posłaniec, osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej i Działu Serologii i Banku Krwi Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
|
| Numer referencyjny |
ZOZ/DO/OM/ZP/18/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Oferty lub wnioski |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę jednorazowego sprzętu laboratoryjnego do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej, Działu Serologii i Banku Krwi Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, przy ul. Boh. Warszawy 67 w 28-100 Busko-Zdrój. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości Załącznik nr 1.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
36203,70
|
| Waluta calosc |
pln
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie zgodnie z pkt 9.3.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 34 000,00 pln dla całego przedmiotu zamówienia.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie zgodnie z pkt 9.3.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 34 000,00 pln dla całego przedmiotu zamówienia.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (t.j. Dz. U. 2019, poz. 175 ze zm.) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia lub stosowne oświadczenie iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy. Na każde żądnie Zamawiającego Wykonawca dostarczy dokumenty dopuszczające zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych.
2. Opisy lub fotografie lub rysunki lub inne podobne materiały oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie wymagań i parametrów podanych w Załączniku nr 1.
3. Próbki po 5 szt. na każdą pozycję z Załącznika nr 1.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ.
2. Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1, parametry punktowane stanowiący Załącznik nr 2.
3. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (załącznik nr 4 i nr 5 do SIWZ)
4. Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
25. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach;
a. zmiana nazwy, adresu Wykonawcy,
b. zmiana stawki podatku VAT,
c. zmniejszenie ceny jednostkowej ,
d. wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu,
e. możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zaznaczeniu, iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-03-30T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|