| GuidZP400 |
44c34cc2-5781-4acf-b4fa-41f56792e91c
|
| Biuletyn |
525504-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
| Regon |
30177867200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chełmońskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Śrem
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
63-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
612 815 462
|
| Zamawiajacy fax |
612 835 788
|
| Zamawiajacy email |
zaopatrzeni@szpital-srem.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalwsremie.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego sp. z o. o.
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalwsremie.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście,kurier, poczta
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp z o. o. SEKRETARIAT I piętro
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
ZP/11/PN/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Bieżące dostawy materiałów szewnych
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r.
o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2019,poz. 175 ze zm.) lub oświadczenie o posiadaniu aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Na mocy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieniach publicznych (Dz.U. z 2019r. poz 1843, z późn.zm) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy.
2. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku: zmiany stawki VAT, zmiany cen urzędowych, zmiany stawek celnych, proporcjonalnie do tych zmian oraz zmiany kursu walut powyżej 5% w przypadku wyrobów importowanych.
3. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Dostawcy bez zmian samego Dostawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).
4. Dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Dostawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości.
5. Dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie ilości danego produktu w obrębie pakietu w ramach jego wartości.
6. W przypadku braku dostawy z winy producenta (chwilowy brak produkcji) dopuszczalne jest dostarczanie produktu równoważnego innego producenta bez zmiany ceny.
7. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej i zgody Zamawiającego w formie sporządzonego i podpisanego aneksu.
|
| IV 4 4 data |
2020-03-30T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|