Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków w Gdańsku, w okresie jednego roku

Publication date 2020-03-20
End date 2020-04-01 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524589-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków, w okresie jednego roku, tj. do:
a) Żłobka nr 1 – ul. Malczewskiego 33,
b) Żłobka nr 2 - ul. Piastowska 92a,
c) Żłobka nr 3 - ul. Chałubińskiego 20,
d) Żłobka nr 4 - ul. Startowa 3,
e) Żłobka nr 5 - ul. Konopnickiej 14,
f) Żłobka nr 7 - ul. Pocztowa 1,
g) Żłobka nr 8 - ul. Szeroka 15/17,
h) Żłobka nr 9 - ul. Racławicka 8,
i) Żłobka nr 10 - ul. Królewskie Wzgórze 2,
j) Żłobka nr 11 - ul. Wilanowska 16,
k) Żłobka nr 12 - ul. Olsztyńska 12,
l) Filia Żłobka nr 7 - ul. Kolorowa 27.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ – Wykaz asortymentowy, w którym określono zakres szczegółowych wymagań dotyczących parametrów jakościowych, okresu przydatności do spożycia, wymagania w zakresie opakowań itp.
3. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia wskazanego we wzorze umowy.
4. Zamawiający informuje, że ilości towarów określone w Załączniku nr 1 do SIWZ mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zakresie i w okolicznościach wskazanych w umowie, w Rozdziale 14 SIWZ. Wykonawca nie ma prawa do roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać artykuły spożywcze wyłącznie w oryginalnych opakowaniach producenta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e227d16d-64a5-4d4d-ab06-79018ded7278
Biuletyn 524589-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Regon 59846300000000
Zamawiajacy adres ulica Nowe Ogrody
Zamawiajacy adres numer domu 8/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 236 129
Zamawiajacy fax 583 236 529
Zamawiajacy email bzp@gdansk.gda.pl
Adres strony url www.bip.gdansk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Informacje dodatkowe zamawiajacy Uchwała nr XIII/267/19 Rady Miasta Gdańska z dnia 29 sierpnia 2019 r. wskazuje Urząd Miejski w Gdańsku jako podmiot wykonujący zadania Centralnego Zamawiającego na własne potrzeby i potrzeby jednostek obsługiwanych - jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Gdańska, w przypadku niniejszego postępowania - Gdańskiego Zespołu Żłobków w Gdańsku, ul. Racławicka 8, 80-406 Gdańsk.
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gdansk.pl/zamowienia-publiczne
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków w Gdańsku, w okresie jednego roku
Numer referencyjny BZP.271.28.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków, w okresie jednego roku, tj. do: a) Żłobka nr 1 – ul. Malczewskiego 33, b) Żłobka nr 2 - ul. Piastowska 92a, c) Żłobka nr 3 - ul. Chałubińskiego 20, d) Żłobka nr 4 - ul. Startowa 3, e) Żłobka nr 5 - ul. Konopnickiej 14, f) Żłobka nr 7 - ul. Pocztowa 1, g) Żłobka nr 8 - ul. Szeroka 15/17, h) Żłobka nr 9 - ul. Racławicka 8, i) Żłobka nr 10 - ul. Królewskie Wzgórze 2, j) Żłobka nr 11 - ul. Wilanowska 16, k) Żłobka nr 12 - ul. Olsztyńska 12, l) Filia Żłobka nr 7 - ul. Kolorowa 27. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ – Wykaz asortymentowy, w którym określono zakres szczegółowych wymagań dotyczących parametrów jakościowych, okresu przydatności do spożycia, wymagania w zakresie opakowań itp. 3. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia wskazanego we wzorze umowy. 4. Zamawiający informuje, że ilości towarów określone w Załączniku nr 1 do SIWZ mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zakresie i w okolicznościach wskazanych w umowie, w Rozdziale 14 SIWZ. Wykonawca nie ma prawa do roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać artykuły spożywcze wyłącznie w oryginalnych opakowaniach producenta.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Ad. pkt II.8: 1. Dostawy będą wykonywane sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający ma prawo do miesięcznej przerwy w zamawianiu dostaw przez część odbiorców w lipcu, a część – w sierpniu. 2. O planowanej przerwie w zamawianiu dostaw Wykonawca zostanie poinformowany z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem przez przedstawiciela płatnika. 3. Towar należy dostarczać do magazynów odbiorców, chyba że strony uzgodnią inne miejsce spełnienia świadczenia Wykonawcy. 4. Dostawy do Żłobka nr 1 „Fraszka” przy ul. Malczewskiego 33 w Gdańsku rozpoczną się po zakończonych pracach termomodernizacyjnych i wznowieniu działalności żłobka, tj. około lipca 2020 r. 5. Dostawy do Żłobka nr 2 „Kasztanek” przy ul. Piastowskiej 92a w Gdańsku mogą zostać wyłączone na okres planowanej termomodernizacji tj. na okres około 8 miesięcy.
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: jest wpisany do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej lub jest wpisany do rejestru zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 1252 ze zm). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi posiadać kompetencje i uprawnienia, o ile wynika to z odrębnych przepisów lub przynajmniej ten wykonawca, który czynnie będzie realizował zamówienie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
Zakresie warunkow udzialu aktualna decyzja lub zaświadczenie wystawione przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej, które potwierdzają wpisanie zakładu wykonawcy do rejestru zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność albo o wpisaniu ich do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. a) decyzja lub zaświadczenie ma być wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli dokument został wystawiony w okresie wcześniejszym niż wskazany powyżej, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do dokumentu oświadczenie, że informacje zawarte w dokumencie są aktualne i nie uległy zmianie na dzień upływu terminu składania ofert. b) w przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z Unii Europejskiej, spoza obszaru RP, do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ danego kraju o zatwierdzeniu zakładu w zakresie lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia; c) w przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z krajów trzecich do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ w danym kraju o dopuszczeniu zakładu do produkcji i na eksport na rynki innych krajów (w tym krajów Unii Europejskiej) w zakresie rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, składa oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru- załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), oświadczenie, o którym mowa powyżej składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty przewidziano w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział nr 14 - Wzór umowy.
IV 4 4 data 2020-04-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.04.2020 o godzinie 12:00 w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, I piętro, pokój 127 - poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego. 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrzynki Urzędu Miejskiego w Gdańsku: /UMGDA/SkrytkaESP lub poczty elektronicznej. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). 4. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. 3. Potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 ustawy Pzp odbędzie się na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)