| GuidZP400 | ed5006d2-ff1e-44bc-b289-acaa1e6d57d8 | 
							                							                									
						| Biuletyn | 525786-N-2020 | 
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Białołęka | 
							                									
						| Regon | 16292906000000 | 
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | ul. Milenijna | 
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 4 | 
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | Warszawa | 
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 03-125 | 
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | Polska | 
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | mazowieckie | 
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 22 5193391 | 
							                									
						| Zamawiajacy fax | 22 5193375 | 
							                									
						| Zamawiajacy email | mrutkowska@zozbialoleka.waw.pl | 
							                									
						| Adres strony url | www.zozbialoleka.waw.pl | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 1 | 
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 1 | 
							                									
						| Czy finansowane z unii | 2 | 
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 2 | 
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 0% | 
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 3 | 
							                							                							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.zozbialoleka.waw.pl | 
							                							                							                							                							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | Dostawa komputerów i drukarek wraz oprogramowaniem na potrzeby wyposażenia Centrum Zdrowia Białołęka ul. Przykoszarowa 16 , 03-260 Warszawa | 
							                									
						| Numer referencyjny | ZP/6/2020 | 
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 1 | 
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | DOSTAWA 
1	Komputery stacjonarne typu All In One- komplet	11 SZT. 
2	Drukarka laserowa mono	11 SZT. | 
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 30232110-8 | 
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 0,00 | 
							                							                									
						| Okres w dniach | 30 | 
							                									
						| Okreslenie warunkow | Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku. | 
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku. | 
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że należycie wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 zamówień polegających na dostawie i montażu komputerów lub drukarek o wartości nie mniejszej 50 000 złotych brutto każda. | 
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 2 | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 3 | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 4 | 1 | 
							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 1 | 
							                							                							                									
						| Czy wadium | 1 | 
							                									
						| Wadium | WARUNKI WNIESIENI WADIUM ZOSTAŁY OKREŚLONE W PKT 11 SIWZ
11.1.	Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium.
11.2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
11.3.	Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 
11.4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 
Bank Millennium Nr konta: 53 1160 2202 0000 0001 1876 0345 z dopiskiem „wadium - numer sprawy: ZP/6/2020”.
11.5.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.).
11.6.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
11.7.	W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu,  z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w okolicznościach skutkujących zatrzymaniem wadium określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy.  
11.8.	Wraz z ofertą należy złożyć stosowne dokumenty:
1)	oryginały dokumentów w przypadku wnoszenia wadium w jednej z form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, 
2)	w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wskazane jest złożenie kserokopii dowodu jego wniesienia.
11.9.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 
11.10.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.11. 
11.11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
2)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
3)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
4)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. | 
							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy tekst | ZMIANY UMOWY ZOSTAŁA OKREŚLONE W PARAGRAFIE 9 ZAŁĄCZNIKA NR 7 DO SIWZ 
1.	Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności z wyjątkiem zmiany osób odpowiedzialnych za realizację Umowy, kiedy wystarczające jest poinformowanie pisemnie drugiej strony.
2.	Zmiana Umowy musi być zgodna z ustawą Pzp. 
3.	Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem ust. 2 podlega unieważnieniu. 
4.	Strony przewidują możliwość wprowadzenia istotnych zmian do Umowy:
1)	gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji Umowy;
2)	niezbędne jest zmniejszenie zakresu lub terminu wykonania Umowy z uwagi na decyzje podjęte przez organ nadzorujący Zamawiającego lub inny podmiot administracji publicznej;
3)	w przypadku gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę;
4)	niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy;
5)	niezbędne jest zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 5 Umowy lub zmiana zasad płatności tego wynagrodzenia w przypadku zmiany zakresu przedmiotu Umowy;
6)	w przypadku wystąpienia Siły Wyższej.
5.	Strona wnosząca o zmianę Umowy, o której mowa w ust. 4 pkt. 1-6, zobowiązana jest do przekazania na piśmie warunków zmiany wraz z uzasadnieniem w terminie 5 dni od daty zaistnienia okoliczności i proponowanego terminu wprowadzenia zmiany. | 
							                									
						| IV 4 4 data | 2020-03-30T00:00:00+02:00 | 
							                									
						| IV 4 4 godzina | 11:00 | 
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | POLSKI | 
							                									
						| IV 4 5 okres | 30 |