Implanty i wyroby medyczne stosowane w zakresie dziecięcej chirurgii szczęko-twarzowej

Publication date 2020-03-23
End date 2020-04-01 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526092-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 330000000, 331841004, 331300000, 331610006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów medycznych w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ wg. nw. zadań:
Zadanie nr 1 – Piezotom z zestawem końcówek roboczych, do stosowania w warunkach sal operacyjnych – 1 zestaw
Zadanie nr 2- Różne narzędzia chirurgiczne 25 pozycji w zadaniu, m.in. osteotomy, szczypce, podważki, Kerrisony, odgryzacze kostne, rozpieracze, łyżeczki itp.
Zdanie nr 3 - Błona kolagenowa do regeneracji opony twardej, kolagen pochodzenia wołowego – 5 sztuk
Zadanie nr 4 - Aparat elektrochirurgiczny z modułem do bipolarnego zamykania dużych naczyń – 1 zestaw


Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
kod CPV - 33000000-0, 33161000-6, 33130000-0, 33184100-4

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ec455e45-64cd-4be9-80f5-befa3918f4b7
Biuletyn 526092-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Regon 29558000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żołnierska
Zamawiajacy adres numer domu 18a
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48 89 5393472
Zamawiajacy fax +48 602816545
Zamawiajacy email przetargi@wssd.olsztyn.pl
Adres strony url www.wssd.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wssd.olsztyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wssd.olsztyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna, wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18a
Nazwa nadana zamowieniu Implanty i wyroby medyczne stosowane w zakresie dziecięcej chirurgii szczęko-twarzowej
Numer referencyjny SZP-332-23PN-2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów medycznych w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ wg. nw. zadań: Zadanie nr 1 – Piezotom z zestawem końcówek roboczych, do stosowania w warunkach sal operacyjnych – 1 zestaw Zadanie nr 2- Różne narzędzia chirurgiczne 25 pozycji w zadaniu, m.in. osteotomy, szczypce, podważki, Kerrisony, odgryzacze kostne, rozpieracze, łyżeczki itp. Zdanie nr 3 - Błona kolagenowa do regeneracji opony twardej, kolagen pochodzenia wołowego – 5 sztuk Zadanie nr 4 - Aparat elektrochirurgiczny z modułem do bipolarnego zamykania dużych naczyń – 1 zestaw Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 33000000-0, 33161000-6, 33130000-0, 33184100-4
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wymagane jest złożenie odnośnie zad. nr 1, 2, 3, 4: 5.1 W przypadku wyrobów, które są dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami prawa – dot. produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - dla wszystkich klas wyrobu medycznego , Zamawiający wymaga dołączenia do oferty odpowiedniej Deklaracji zgodności CE lub Certyfikatu zgodności CE 5.2 Dotyczy zad. nr 2 - Narzędzia - przedmiot zamówienia w zadaniach mają być wykonane ze stali chirurgicznej spełniającej wymagania normy PN-EN 10088-1:1998 (ISO 7153-1) lub równoważne. Dokument potwierdzający zgodność narzędzi z Normą należy załączyć do oferty. 2) Narzędzia maja być wykonane ze stali chirurgicznej. Informacje dotyczące składu metalu - stali użytej do produkcji narzędzi muszą być potwierdzone certyfikatem-dokumentem producenta narzędzi - dokument załączyć do oferty. 3) Wymagane jest złożenie wraz z oferta katalogu producenta narzędzi lub wykonawcy lub innych dokumentów (lub stron z katalogu z oferowanym zakresem narzędzi), w którym zawarte będą opisy oferowanych narzędzi (np. typ. i wymiary) ze zdjęciami lub rysunkami (dopuszcza się załączenie do oferty w formie elektronicznej (płyta CD lub pendrive) 5.3 – Dotyczy zadania nr 4- Do oferty dołączyć katalog producenta urządzenia – dopuszcza się w załączenie do oferty formie elektronicznej (płyta CD lub pendrive lub poprzez wskazanie w ofercie adresu str. Internetowej WWW.) Dot. ppkt 5.1. – dopuszcza się załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy, w którym potwierdzi on, że posiada dokumenty dopuszczające do obrotu produkty/wyroby medyczne zaoferowane w niniejszym postępowaniu, i że przedłoży je na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy . 4. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty, realizację i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 1.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 1.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania wartości przedmiotu umowy 1.4 nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 kc. 1.5 Zaistnienie nieprzewidywalnych okoliczności faktycznych 1.6 Zaistnienia siły wyższej 1.7 zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e niezależnie od ich wartości, 1.12 zmian razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu (potwierdzenie tej. okoliczności Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia) 1.13 zmniejszenia ceny - wskutek obniżenia cen 1.14 zmiany parametrów technicznych przedmiotu Umowy takich - jeśli przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia, 1.15 niezależnie od powyższego dokonanie każdej z ww. zmian będzie możliwe w razie zaistnienia niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy. Ponadto dokonanie każdej z powyższych zmian będzie możliwe w razie wyniknięcia niejasności pomiędzy zapisami wzoru umowy kompleksowej stosowanymi przez Wykonawcę a istotnymi postanowieniami umowy kompleksowej zawartymi w niniejszym załączniku, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); - zmiany danych teleadresowych. 5. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-04-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 – Piezotom z zestawem końcówek roboczych, do stosowania w warunkach sal operacyjnych – 1 zestaw
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadane nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33130000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2- Różne narzędzia chirurgiczne 25 pozycji w zadaniu, m.in. osteotomy, szczypce, podważki, Kerrisony, odgryzacze kostne, rozpieracze, łyżeczki itp.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadane nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33161000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Błona kolagenowa do regeneracji opony twardej, kolagen pochodzenia wołowego – 5 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadane nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis - Aparat elektrochirurgiczny z modułem do bipolarnego zamykania dużych naczyń – 1 zestaw
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)