Dostawa serwerów wraz z niezbędną infrastrukturą

Publication date 2020-03-23
End date 2020-04-03 00:00:00
Instytucja HYDRO-TECH SP. Z O. O.
Miejscowość Nowogrodziec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525932-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa serwerów wraz z niezbędną infrastrukturą.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Zestaw komputerowy – 2 szt.
2) Szafa rack 19" – 1 szt.
3) Serwery wirtualizacji – 2 szt.
4) Hypervisor systemu wirtualizacji – 1 szt.
5) Macierz dyskowa – 1 szt.
6) Zasilacz UPS – 1 szt.
7) Serwer Backup wraz z oprogramowaniem 1 szt.
8) UTM nowej generacji zabezpieczający sieć i serwery usług wraz z subskrypcją sygnatur bezpieczeństwa – 1 szt.
9) Web Application Firewall stanowiący zabezpieczenie portalu usług zlokalizowanego na serwerach wraz z subskrypcją sygnatur bezpieczeństwa na 5 lat – 1 szt.
10) Prace konfiguracyjne oraz wdrożeniowe w zakresie uruchomienia systemów na platformach sprzętowych

3. Szczegółowy opis oraz parametry przedmiotu zamówienia określa Tom III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

Wymagania dotyczące gwarancji, serwisu i wsparcia technicznego określa Tom II SIWZ - Wzór Umowy oraz Tom III SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.

4. W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia przez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Ponadto tam gdzie w OPZ (TOM III SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia) został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń lub rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę elementów/typów urządzeń lub usług równoważnych, w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego w OPZ (TOM III SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia) jako przykład, pod warunkiem, że zaproponowane elementy/typy urządzeń lub usług, będą spełniały wymogi minimalne wskazane przez Zamawiającego.
W przypadku oferowania elementów/typów urządzeń lub usług równoważnych w stosunku do określonych w OPZ (TOM III SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia), Wykonawca musi załączyć do oferty odrębny wykaz proponowanych rozwiązań równoważnych wraz z ich parametrami technicznymi. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.

5. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także TOM II SIWZ – Wzór umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fa946c5c-4196-4903-9f3b-f8544132d4ff
Biuletyn 525932-N-2020
Zamawiajacy nazwa HYDRO-TECH SP. Z O. O.
Regon 23091430200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młyńska
Zamawiajacy miejscowosc Nowogrodziec
Zamawiajacy kod pocztowy 59-730
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (075) 734 96 00
Zamawiajacy fax (075) 734 96 15
Zamawiajacy email ebrachowska@wp.pl
Adres strony url www.bip.hydrotech.ig.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt: „Wdrożenie elektronicznych usług publicznych w zakresie gospodarki wodno-kanalizacyjnej oraz nekropolii na terenie Gminy Nowogrodziec” Nr RPDS.02.01.01-02-0022/17 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.hydrotech.ig.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.hydrotech.ig.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Hydro-Tech sp. z o.o., ul. Młyńska 3a, 59-730 Nowogrodziec
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa serwerów wraz z niezbędną infrastrukturą
Numer referencyjny ZPU/01/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa serwerów wraz z niezbędną infrastrukturą. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Zestaw komputerowy – 2 szt. 2) Szafa rack 19" – 1 szt. 3) Serwery wirtualizacji – 2 szt. 4) Hypervisor systemu wirtualizacji – 1 szt. 5) Macierz dyskowa – 1 szt. 6) Zasilacz UPS – 1 szt. 7) Serwer Backup wraz z oprogramowaniem 1 szt. 8) UTM nowej generacji zabezpieczający sieć i serwery usług wraz z subskrypcją sygnatur bezpieczeństwa – 1 szt. 9) Web Application Firewall stanowiący zabezpieczenie portalu usług zlokalizowanego na serwerach wraz z subskrypcją sygnatur bezpieczeństwa na 5 lat – 1 szt. 10) Prace konfiguracyjne oraz wdrożeniowe w zakresie uruchomienia systemów na platformach sprzętowych 3. Szczegółowy opis oraz parametry przedmiotu zamówienia określa Tom III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Wymagania dotyczące gwarancji, serwisu i wsparcia technicznego określa Tom II SIWZ - Wzór Umowy oraz Tom III SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. 4. W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia przez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto tam gdzie w OPZ (TOM III SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia) został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń lub rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę elementów/typów urządzeń lub usług równoważnych, w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego w OPZ (TOM III SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia) jako przykład, pod warunkiem, że zaproponowane elementy/typy urządzeń lub usług, będą spełniały wymogi minimalne wskazane przez Zamawiającego. W przypadku oferowania elementów/typów urządzeń lub usług równoważnych w stosunku do określonych w OPZ (TOM III SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia), Wykonawca musi załączyć do oferty odrębny wykaz proponowanych rozwiązań równoważnych wraz z ich parametrami technicznymi. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 5. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także TOM II SIWZ – Wzór umowy.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym zastosował tzw. „procedurę odwróconą” – zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym punkcie. W celu potwierdzenia spełnienia tych warunków, Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym punkcie. W celu potwierdzenia spełnienia tych warunków, Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że wykonał należycie nie mniej niż jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za odpowiedni rodzaj dostawy Zamawiający uznaje dostawy, których przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego w tym serwerów. Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje min 120.000,00 PLN netto Zamawiający będzie oceniał wykonanie: - minimum 1 dostawę odpowiadające wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - spełnia - brak minimum 1 dostawy odpowiadającej wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - nie spełnia
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 6 [Warunki udziału w postępowaniu] ust. 2 pkt 2-11 i Rozdziale 7 [Podstawy wykluczenia], o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy Pzp] ust. 1 pkt 1-4. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 9, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 9. 6. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 7. W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze dostawy/usługi, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagą do oceny spełniania warunku. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 12. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (podst. wykluczenia art. 24 ust. 5 pkt. 8); 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (podst. wykluczenia art. 24 ust. 5 pkt. 8); 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (podstawa wykluczenia art. 24 ust. 1 pkt. 15; oświadczenie własne wykonawcy); 6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (podstawa wykluczenia art. 24 ust. 1 pkt. 22; oświadczenie własne wykonawcy); 7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm.) (podst. wykluczenia art. 24 ust. 5 pkt. 8; oświadczenie własne wykonawcy); 13. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 12 powyżej: 1) pkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2) pkt 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 14. Dokumenty, o których mowa w ust. 13 pkt 1 i pkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 13 pkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 15. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 13, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 14 stosuje się. 16. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 12 pkt 1 (KRS), składa dokument, o którym mowa w ust. 13 pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 15 zdanie pierwsze stosuje się. 17. Zamawiający żąda od wykonawcy, który: 1) polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia tych podmiotów z udziału w postępowaniu, wskazanych w ust. 12 pkt 1–7.; 18. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 19. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania i spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy (i są one aktualne) lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, wraz z ofertą na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2A (Oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podst. art. 25a ust. 1 ustawy PZP) oraz w załączniku 2B (Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowania składane na podst. art. 25a ust. 1 ustawy PZP) do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania: a) braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 2A (Oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podst. art. 25a ust. 1 ustawy PZP) do SIWZ oraz b) spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 2B (Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowania składane na podst. art. 25a ust. 1 ustawy PZP) do SIWZ. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 2A (Oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podst. art. 25a ust. 1 ustawy PZP) do SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składają każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Oprócz wyżej wymienionych oświadczeń na ofertę składają się następujące dokumenty: (1) Wypełniony Formularz ofertowy – załącznik nr 1; (2) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik nr 3 (3) Dokument wpłaty wadium przetargowego; (4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: (1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (podstawa wykluczenia art. 24 ust. 1 pkt. 23; załącznik nr 4 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej). 7. Zamawiający, na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: 9. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów potwierdzających posiadanie takich kompetencji lub uprawnień. 10. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów. 11. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; (załącznik nr 5 – wykaz dostaw);
Inne dokumenty niewymienione 20. Zamawiający w niniejszym postępowaniu korzysta z zapisów art. 24aa ustawy Pzp co oznacza, że w toku czynności oceny ofert, nie dokonuje podmiotowej oceny wszystkich wykonawców (ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia), nie bada wszystkich wstępnych oświadczeń wykonawców, lecz w pierwszej kolejności dokonuje oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 ustawy Pzp) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym dopiero wyłącznie w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej), dokona oceny podmiotowej wykonawcy, tj. zbada oświadczenie wstępne, a następnie wezwie wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych w ust. 10 [sytuacja ekonomiczna i finansowa], 11 [zdolność techniczna i zawodowa] i 12 [podstawy wykluczenia] . 21. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 22. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 23. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 22 powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 24. Poświadczenia za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej, a poświadczenia dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 25. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 26. W przypadku, wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty i żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 4.000,00 PLN
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany zostały przewidziane w Tomie II siwz wzór umowy: § 8 [Zmiany umowy]: 8.1. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności. 8.2. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych, d) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy. 8.3. Istotne zmiany treści Umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: 8.3.1 w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności: a) stawki podatku VAT, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 8.3.2 gdy zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw lub usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności Urządzeń lub Usług zamówionych w ramach niniejszego zamówienia, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie; 8.3.3 gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki: d) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, e) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie; 8.3.4 gdy Wykonawcę, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia wskazane w SIWZ oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy; 8.3.5 jeżeli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy PZP 8.3.6 gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie. 8.4. Zmiany treści Umowy dopuszczone w punkcie 8.3.1 mogą prowadzić do zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w punkcie 7.1.1. W przypadku zmian określonych w punkcie 8.3.1 lit. b i c, Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji wynagrodzenia określonego w punkcie 7.1.1 Umowy wyłącznie: 8.4.1 na pisemny wniosek Wykonawcy; 8.4.2 w zakresie niezrealizowanej części zamówienia; 8.4.3 w oparciu o wykazaną, odpowiednimi dokumentami i dowodami, wartość wzrostu kosztów wykonania zamówienia i tylko w zakresie, w jakim wykazany zostanie jej wpływ na wartość wynagrodzenia umownego, o którym mowa w punkcie 7.1.1; 8.4.4 najwcześniej od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów, o ile wniosek wraz z dowodami zostanie złożony Zamawiającemu w terminie do 30 dni przed dniem wejścia w życie przepisów stanowiących podstawę zmiany. Niedochowanie tego warunku spowoduje zmianę wynagrodzenia w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku wraz z dowodami. 8.5. Zmiany treści umowy dopuszczone w punkcie 8.3.4 nie mogą prowadzić do zwiększenia wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, określonego w punkcie 7.1.1. 8.6. Zmiany postanowień umownych, o których mowa w punktach 8.3.3, 8.3.4 i 8.3.5 nie mogą prowadzić do zmiany charakteru Umowy.
IV 4 4 data 2020-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Okresu gwarancji jakości (OG)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Tryb realizacji gwarancji (TG)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Rozszerzone wsparcie techniczne dotyczące systemów opisanych w pkt. 3.8 [UTM …] Opisu przedmiotu zamówienia (RW)
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)