Dostawy pieczywa, cukru, przypraw oraz innych produktów spożywczych

Publication date 2020-03-23
End date 2020-04-02 00:00:00
Instytucja Zakład Karny w Rawiczu
Miejscowość Rawicz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525821-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa, cukru, przypraw oraz innych produktów spożywczych.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części (zadania):
– zadanie nr 1: Dostawy pieczywa,
– zadanie nr 2: Dostawy cukru, przypraw i innych produktów spożywczych,
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.

Zadanie nr 1: Dostawy pieczywa
W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty:
1) Chleb baltonowski żytni – 100 000 kg;
2) Chleb pszenny – 19 000 kg;
3) Bułka tarta – 1 200 kg;
4) Bułka pszenna – 50 000 szt.;
5) Chleb graham – 200 kg;
6) Chleb bezglutenowy – 500 kg;
7) Wafle ryżowe naturalne – 50 kg;
8) Chleb razowy – 1500 kg;

Zadanie nr 2: Dostawy cukru, przypraw i innych produktów spożywczych
W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty:
1) Liść laurowy – 20 kg;
2) Majeranek – 70 kg;
3) Sól – 1900 kg;
4) Ocet – 500 l;
5) Musztarda – 400 kg;
6) Papryka mielona ostra – 70 kg;
7) Ziele angielskie – 22 kg;
8) Sos grzybowy – 200 kg;
9) Sos pieczeniowy – 350 kg;
10) Sos biały – 500 kg;
11) Sos cygański – 350 kg;
12) Barszcz biały – 300 kg;
13) Zupa grzybowa – 600 kg;
14) Przyprawa oregano – 30 kg;
15) Przyprawa curry – 22 kg;
16) Żurek – 550 kg;
17) Cukier – 17 000 kg;
18) Bulion drobiowy – 1 700 kg;
19) Herbata granulowana – 400 kg;
20) Kawa zbożowa – 1 000 kg;
21) Kwasek cytrynowy – 27 kg;
22) Miód sztuczny – 1200 kg;
23) Zioła prowansalskie – 36 kg;
24) Pieprz czarny mielony – 110 kg;
25) Przyprawa warzywna typu vegeta – 1 100 kg;
26) Przyprawa w płynie typu maggi – 1 200 l;
27) Ketchup – 200 kg;
28) Woda źródlana – 20000 l;
29) Cynamon – 10 kg;
30) Sos pomidorowy – 300 kg;
31) Makaron – 15000 kg;


Dodatkowe informacje

GuidZP400 7d364a7d-b249-4512-8dd1-373656684796
Biuletyn 525821-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny w Rawiczu
Regon 32029400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 17 Stycznia
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Rawicz
Zamawiajacy kod pocztowy 63-900
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 65 5468500 w. 229, 65 5468507
Zamawiajacy fax 655 454 266
Zamawiajacy email zp_rawicz@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Organizacyjna Więziennictwa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.swnet.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, w zaklejonej i opisanej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Rawiczu, ul. 17-go Stycznia 28, 63-900 Rawicz - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy pieczywa, cukru, przypraw oraz innych produktów spożywczych
Numer referencyjny D/P.2232.4.2020.SW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie, czyli 2 zadania
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa, cukru, przypraw oraz innych produktów spożywczych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części (zadania): – zadanie nr 1: Dostawy pieczywa, – zadanie nr 2: Dostawy cukru, przypraw i innych produktów spożywczych, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Zadanie nr 1: Dostawy pieczywa W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty: 1) Chleb baltonowski żytni – 100 000 kg; 2) Chleb pszenny – 19 000 kg; 3) Bułka tarta – 1 200 kg; 4) Bułka pszenna – 50 000 szt.; 5) Chleb graham – 200 kg; 6) Chleb bezglutenowy – 500 kg; 7) Wafle ryżowe naturalne – 50 kg; 8) Chleb razowy – 1500 kg; Zadanie nr 2: Dostawy cukru, przypraw i innych produktów spożywczych W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty: 1) Liść laurowy – 20 kg; 2) Majeranek – 70 kg; 3) Sól – 1900 kg; 4) Ocet – 500 l; 5) Musztarda – 400 kg; 6) Papryka mielona ostra – 70 kg; 7) Ziele angielskie – 22 kg; 8) Sos grzybowy – 200 kg; 9) Sos pieczeniowy – 350 kg; 10) Sos biały – 500 kg; 11) Sos cygański – 350 kg; 12) Barszcz biały – 300 kg; 13) Zupa grzybowa – 600 kg; 14) Przyprawa oregano – 30 kg; 15) Przyprawa curry – 22 kg; 16) Żurek – 550 kg; 17) Cukier – 17 000 kg; 18) Bulion drobiowy – 1 700 kg; 19) Herbata granulowana – 400 kg; 20) Kawa zbożowa – 1 000 kg; 21) Kwasek cytrynowy – 27 kg; 22) Miód sztuczny – 1200 kg; 23) Zioła prowansalskie – 36 kg; 24) Pieprz czarny mielony – 110 kg; 25) Przyprawa warzywna typu vegeta – 1 100 kg; 26) Przyprawa w płynie typu maggi – 1 200 l; 27) Ketchup – 200 kg; 28) Woda źródlana – 20000 l; 29) Cynamon – 10 kg; 30) Sos pomidorowy – 300 kg; 31) Makaron – 15000 kg;
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisał tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisał tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisał tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców);2)aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamrowienia składa je każdy z Wykonawców); 3)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamrowienia składa je każdy z Wykonawców); 4)wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy(wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnion/ą/e do reprezentowania wykonawcy), wzór zał. nr 5 do SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione 1)Formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz); 2)Formularz cenowy (zał. nr 2 do siwz); Ponadto, Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 7.440,00 zł, słownie: siedem tysięcy czterysta czterdzieści złotych 00/100. Dla zadania nr 1: w wysokości: 5.670,00 zł, słownie: pięć tysięcy sześćset siedemdziesiąt złotych 00/100. Dla zadania nr 2: w wysokości: 1.770,00 zł, słownie: tysiąc siedemset siedemdziesiąt złotych 00/100. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: NBP o/Poznań numer konta 28 1010 1469 0035 8013 9120 0000 lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.), sposób przekazania: Dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4, 5 należy złożyć w siedzibie zamawiającego (w dziale finansowym) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu (pkt 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli do godziny 09:00 dnia 02.04.2020 roku.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT. Zmiana umowy w czasie jej obowiązywania będzie mogła także nastąpić w następujących okolicznościach: 1) zaistnienia, po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenia zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ. Zmiany do umowy, o których mowa powyżej, wymagają dla swojej ważności formy pisemnej (aneks do umowy) i powinny być dokonane w terminie nieprzekraczającym dwóch tygodni od dnia złożenia uzasadnionego wniosku przez zainteresowaną stronę ze skutkiem na dzień złożenia wniosku. Wzrost ceny może nastąpić raz na trzy miesiące w granicach nieprzekraczających wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego przez Prezesa GUS za kwartał poprzedzający podwyżkę, publikowanego w Monitorze Polskim. Wykonawca może zastosować nową cenę po podpisaniu stosownego aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-04-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1: Dostawy pieczywa W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty: 1) Chleb baltonowski żytni – 100 000 kg; 2) Chleb pszenny – 19 000 kg; 3) Bułka tarta – 1 200 kg; 4) Bułka pszenna – 50 000 szt.; 5) Chleb graham – 200 kg; 6) Chleb bezglutenowy – 500 kg; 7) Wafle ryżowe naturalne – 50 kg; 8) Chleb razowy – 1500 kg;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy cukru, przypraw i innych produktów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2: Dostawy cukru, przypraw i innych produktów spożywczych W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty: 1) Liść laurowy – 20 kg; 2) Majeranek – 70 kg; 3) Sól – 1900 kg; 4) Ocet – 500 l; 5) Musztarda – 400 kg; 6) Papryka mielona ostra – 70 kg; 7) Ziele angielskie – 22 kg; 8) Sos grzybowy – 200 kg; 9) Sos pieczeniowy – 350 kg; 10) Sos biały – 500 kg; 11) Sos cygański – 350 kg; 12) Barszcz biały – 300 kg; 13) Zupa grzybowa – 600 kg; 14) Przyprawa oregano – 30 kg; 15) Przyprawa curry – 22 kg; 16) Żurek – 550 kg; 17) Cukier – 17 000 kg; 18) Bulion drobiowy – 1 700 kg; 19) Herbata granulowana – 400 kg; 20) Kawa zbożowa – 1 000 kg; 21) Kwasek cytrynowy – 27 kg; 22) Miód sztuczny – 1200 kg; 23) Zioła prowansalskie – 36 kg; 24) Pieprz czarny mielony – 110 kg; 25) Przyprawa warzywna typu vegeta – 1 100 kg; 26) Przyprawa w płynie typu maggi – 1 200 l; 27) Ketchup – 200 kg; 28) Woda źródlana – 20000 l; 29) Cynamon – 10 kg; 30) Sos pomidorowy – 300 kg; 31) Makaron – 15000 kg;
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin reklamacji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)