Budowa, usługi serwisowe oraz usługi asysty technicznej systemu Aplikacja Fundusz Sprawiedliwości (AFS)

Publication date 2020-03-24
End date 2020-04-15 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Sprawiedliwości
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524613-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722120004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa, usługi serwisowe oraz usługi asysty technicznej systemu Aplikacji Funduszu Sprawiedliwości (AFS).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ace7a79c-de48-4858-9976-022813de8547
Biuletyn 524613-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Sprawiedliwości
Regon 31915000000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Ujazdowskie
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5212773, 5212888, 5212214
Zamawiajacy fax 22 6289785, 5212697
Zamawiajacy email judyta.kowalska@ms.gov.pl
Adres strony url https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/zamowienia-publiczne0
Adres strony internetowej https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/profil-nabywcy-
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/zamowienia-publiczne0
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/zamowienia-publiczne0
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej - złożenie w siedzibie Zamawiającego, w tym w Biurze Podawczym.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Sprawiedliwości, 00-567 Warszawa, Al. Ujazdowskie 11, w tym Biuro Podawcze.
Nazwa nadana zamowieniu Budowa, usługi serwisowe oraz usługi asysty technicznej systemu Aplikacja Fundusz Sprawiedliwości (AFS)
Numer referencyjny BF-II.3710.1.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest budowa, usługi serwisowe oraz usługi asysty technicznej systemu Aplikacji Funduszu Sprawiedliwości (AFS).
Cpv glowny przedmiot 72212000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 47
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (tj. świadczył, zrealizował, zakończył), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (świadczonych, realizowanych), tj. aktualnie wykonuje (świadczy, realizuje) co najmniej: 1) 1 usługę spełniającą następujące wymagania: a) zakresem przedmiotu usługi była co najmniej budowa i/lub modyfikacja systemu teleinformatycznego obsługującego procesy wnioskowania o środki finansowe i ich rozliczanie; b) wartość usługi (bez wartości dostaw sprzętu i oprogramowania gotowego) była nie mniejsza niż 150 000,00 złotych brutto; 2) 1 usługę spełniającą następujące wymagania: a) zakresem przedmiotu usługi było/jest utrzymanie systemu teleinformatycznego; b) usługa była/jest świadczona nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy; c) wartość usługi (bez wartości dostaw sprzętu i oprogramowania gotowego) była/jest nie mniejsza niż 100 000,00 złotych brutto. W przypadku świadczeń nadal wykonywanych wartość usługi musi dotyczyć części już wykonanej, nie zaś całości, w tym przyszłego nierealizowanego zakresu usług. Wykonawca przedstawi kandydatów na poniższe stanowiska, którzy spełniają następujące wymagania: Rola: Osoba pełniąca rolę Kierownika projektu Minimalna liczba personelu: 1 Wymagane kwalifikacje zawodowe: Certyfikat w zakresie zarządzania projektami na poziomie co najmniej PRINCE2 Foundation lub równoważny. Minimalne doświadczenie: W ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez okres co najmniej 2 miesięcy koordynowała, nadzorowała pracę zespołu (trzy) 3-osobowego w realizacji co najmniej 1 projektu (zakończonego i odebranego przez zlecającego) dotyczącego (w zakresie) budowy systemu teleinformatycznego, o wartości projektu co najmniej 300 000,00 złotych brutto. Rola: Osoba pełniąca rolę Architekt Azure Minimalna liczba personelu: 1 Wymagane kwalifikacje zawodowe: Certyfikat w zakresie architektury projektów, tj. Certyfikat Azure Solutions Architect Expert lub równoważny. Minimalne doświadczenie: W ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przez okres co najmniej 6 miesięcy koordynowała, nadzorowała budowę infrastruktury i/lub projektowała architekturę. Rola: Osoba pełniąca rolę Inżyniera CI/CD Wymagane kwalifikacje zawodowe: Nie dotyczy Minimalne doświadczenie: W ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przez okres co najmniej 18 miesięcy realizowała (wykonywała) zadania związane z budową środowisk Continuous Integration i Continuous Delivery. Rola: Osoba pełniąca rolę Analityka Systemowego Minimalna liczba personelu: 1 Wymagane kwalifikacje zawodowe: Certyfikat w zakresie analizy systemowej, tj. Certyfikat OCUP2 Foundation lub równoważny. Minimalne doświadczenie: W ciągu ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert przez okres co najmniej 12 miesięcy koordynowała, nadzorowała realizację (odrębnie, oddzielnie) co najmniej 2 projektów (zakończonych i odebranych przez zlecającego) dotyczących (w zakresie) budowy systemów teleinformatycznych dla których realizowała (wykonywała) zadania związane z analizą systemową dla każdego zrealizowanego projektu. Rola: Osoba pełniąca rolę Analityka Biznesowego Minimalna liczba personelu: 1 Wymagane kwalifikacje zawodowe: Certyfikat w zakresie analizy biznesowej, tj. Certyfikat Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN 2.0 zgodnie z normą ISO/IEC 19510:2013 lub równoważny. Minimalne doświadczenie: W ciągu ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert przez okres co najmniej 12 miesięcy koordynowała, nadzorowała realizację (odrębnie, oddzielnie) co najmniej 2 projektów (zakończonych i odebranych przez zlecającego) dotyczących (w zakresie) budowy systemów teleinformatycznych dla których realizowała (wykonywała) zadania związane z analizą biznesową dla każdego zrealizowanego projektu. Jako certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat analogiczny co do zakresu wskazanego certyfikatu, co jest rozumiane jako: a) analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli (wiedzy), której dotyczy certyfikat, b) analogiczny stopień poziomu kompetencji, c) analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany dla otrzymania danego certyfikatu, d) potwierdzenie certyfikatu egzaminem, jeśli uzyskanie certyfikatu wymaga złożenia egzaminu. Certyfikat równoważny nie może być wystawiony przez Wykonawcę lub podmiot zależny od Wykonawcy. W ramach zespołu osób dopuszcza się łączenie przez jedną i tę samą osobę maksymalnie 2 (dwóch) różnych funkcji.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt. 2. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 3 stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 2. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem odpowiednio informacji dot. przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą powinny być złożone: 1. Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 10.2. SIWZ (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany Umowy nie stanowi w szczególności zmiana nazw/określeń Stron, siedziby Stron, jak również osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu Umowy ze strony Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w przypadkach, gdy: 3.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty; 3.2. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca podmiotem, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie - w przypadku gdy zamówienie realizowane jest w ramach projektu; 3.3. niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy; 3.4. niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; 3.5. powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu Umowy; 3.6. w zakresie terminu realizacji przedmiotu Umowy w sytuacji, gdy przedmiot Umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzędów administracji państwowej lub samorządowej, a z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe było uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych w przepisach prawa; 3.7. zmiany miejsc dostaw, użytkowania, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług stanowiących przedmiot Umowy, oraz zmian adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego, jednostek nadzorowanych przez Zamawiającego, innych jednostek, na rzecz których, w imieniu których i/lub wspólnie z którymi Zamawiający udzielił zamówienia. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w zakresie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 4.1. stawki podatku od towarów i usług, 4.2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 4.3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4.4. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmiany Umowy, o których mowa w ust. 4, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego na piśmie. W celu wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 4 na koszt wykonania Umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółową kalkulację kosztów według stanu sprzed zmiany i po zmianie oraz wskaże kwotę, o jaką Wynagrodzenie powinno ulec zmianie. Zamawiający niezwłocznie ustosunkuje się do kalkulacji Wykonawcy, akceptując wskazane przez Wykonawcę kwoty lub zgłaszając zastrzeżenia i żądając wyjaśnień do poszczególnych elementów kalkulacji. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 3 i w ust. 4 mogą nastąpić wyłącznie w formie aneksu do Umowy i nie mogą spowodować zwiększenia całkowitej wartości wynagrodzenia brutto. 7. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas usunięcia błędu drobnego
Znaczenie 4,00
  
Kryteria Czas usunięcia błędu krytycznego
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Czas usunięcia błędu zwykłego
Znaczenie 6,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)