Dostawa i montaż mebli biurowych i kuchennych oraz krzeseł obrotowych do terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS we Wrocławiu.

Publication date 2020-03-24
End date 2020-04-10 00:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525528-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych i kuchennych oraz krzeseł obrotowych do terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS we Wrocławiu obejmująca m.in.: transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie oraz wypoziomowanie dostarczonych mebli do miejsc (pomieszczenia biurowe i kuchenne) wskazanych przez Zamawiającego. Na życzenie Zamawiającego dostarczone meble mogą również zostać skręcone ze sobą bokami. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania. Zadanie nr 1: Meble biurowe i kuchenne. Zadanie nr 2: Krzesła obrotowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1f08ac7f-0a5f-4def-b40c-b7a420ee2f89
Biuletyn 525528-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu
Regon 17756002600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pretficza
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-930
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 606 000
Zamawiajacy fax 713 606 497
Zamawiajacy email beata.skora@zus.pl
Adres strony url www.zus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl/o-zus/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta lub kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu, 50-930 Wrocław, ul. Pretficza 11, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. 435 (osobiście - stanowisko „informacja ogólna”/”dziennik podawczy” przed wejściem do Sali Obsługi Klientów 60 (wejście „C” od ul. Pretficza),w godz. 8.00 – 15.00).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli biurowych i kuchennych oraz krzeseł obrotowych do terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS we Wrocławiu.
Numer referencyjny 470000/271/4/2020-ZAP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych i kuchennych oraz krzeseł obrotowych do terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS we Wrocławiu obejmująca m.in.: transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie oraz wypoziomowanie dostarczonych mebli do miejsc (pomieszczenia biurowe i kuchenne) wskazanych przez Zamawiającego. Na życzenie Zamawiającego dostarczone meble mogą również zostać skręcone ze sobą bokami. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania. Zadanie nr 1: Meble biurowe i kuchenne. Zadanie nr 2: Krzesła obrotowe.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 uPzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla zadania nr 2 – protokół oceny ergonomicznej potwierdzający zgodność oferowanego krzesła z PN EN 1335-1 oraz z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 1998 r. Nr 148, poz. 973).
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia - przed upływem terminu składania ofert – wadium w wysokości: 1) Zadanie nr 1: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych), 2) Zadanie nr 2: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy czym zmiana postanowień umowy, może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, którą należy rozumieć jako wszelkie nadzwyczajne, nagłe i niespodziewane zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niezależne od woli Strony umowy, niemożliwe do przewidzenia przy zachowaniu należytej staranności (takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, działania wojenne, epidemie, pandemie), pozostające poza kontrolą Stron umowy, jeżeli zaistnienie siły wyższej uniemożliwia wykonanie umowy w terminie, a Wykonawca zgłosi Zamawiającemu taką potrzebę niezwłocznie po jej zaistnieniu i potwierdzi fakt jej zaistnienia na piśmie, b) konieczności wprowadzenia zmian w umowie wynikających ze zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w oparciu o które realizowana jest umowa.
IV 4 4 data 2020-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble biurowe i kuchenne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli biurowych i kuchennych do terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS we Wrocławiu obejmująca m.in.: transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie oraz wypoziomowanie dostarczonych mebli do miejsc (pomieszczenia biurowe i kuchenne) wskazanych przez Zamawiającego. Na życzenie Zamawiającego dostarczone meble mogą również zostać skręcone ze sobą bokami.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Krzesła obrotowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa 33 sztuk krzeseł obrotowych, do Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11, obejmująca m.in: transport, rozładunek i wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)