Dostawa i montaż sprzętu medycznego

Publication date 2020-03-24
End date 2020-04-02 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Miejscowość Lwówek Śląski
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526446-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu medycznego:
- zad. nr 1 – dwukopułowa lampa operacyjna bezcieniowa montowana do stropu – szt. 1
- zad. nr 2 – sufitowa kolumna chirurgiczna montowana do stropu – szt. 2, sufitowa kolumna anestezjologiczna montowana do stropu – szt. 2
- zad. nr 3 – nadłóżkowy poziomy panel zasilający jednostanowiskowy – szt. 2
I ETAP: montaż podkonstrukcji danego urządzenia wraz z przewidzeniem odpowiedniego o ile będzie potrzebne wzmocnienia konstrukcji budynku – 14 dni od daty zawarcia umowy.
II ETA: montaż urządzeń - po realizacji robót przez obecnego Wykonawcę prac – lipiec 2020 r.
W ofercie należy podać wszystkie wytyczne branżowe niezbędne do prawidłowej pracy zaoferowanego sprzętu.
Dot. zad. nr 1 i 2
Strop jaki występuje na obiekcie nad salami operacyjnymi to strop gęstożebrowy DZ 3 - jest to strop nad ostatnią kondygnacją ( zał. nr 4 rysunki ostatniej kondygnacji (rysunek technologii) oraz przekroje). Dopuszczalne obciążenie jakie strop może przenosić wynika z typu stropu a ilość obciążenia jakie ma wystąpić określa Dostawca i montażysta urządzenia. Projekt montażu musi być zatwierdzony przez Projektanta konstruktora "BLOKU OPERACYJNEGO" - na etapie realizacji robót;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 83c13277-b3b8-46c9-8756-0fe127f99b2d
Biuletyn 526446-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Regon 20832110000240
Zamawiajacy adres ulica ul. Morcinka
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Lwówek Śląski
Zamawiajacy kod pocztowy 59-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 75 782 01 04
Zamawiajacy fax 75 782 44 32
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@pczlwowek.pl
Adres strony url www.pczlwowek.pl
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pczlwowek.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. ul. Morcinka 7 59-600 Lwówek Śląski Pokój nr 310 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż sprzętu medycznego
Numer referencyjny PCZ-NZP-382/4/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu medycznego: - zad. nr 1 – dwukopułowa lampa operacyjna bezcieniowa montowana do stropu – szt. 1 - zad. nr 2 – sufitowa kolumna chirurgiczna montowana do stropu – szt. 2, sufitowa kolumna anestezjologiczna montowana do stropu – szt. 2 - zad. nr 3 – nadłóżkowy poziomy panel zasilający jednostanowiskowy – szt. 2 I ETAP: montaż podkonstrukcji danego urządzenia wraz z przewidzeniem odpowiedniego o ile będzie potrzebne wzmocnienia konstrukcji budynku – 14 dni od daty zawarcia umowy. II ETA: montaż urządzeń - po realizacji robót przez obecnego Wykonawcę prac – lipiec 2020 r. W ofercie należy podać wszystkie wytyczne branżowe niezbędne do prawidłowej pracy zaoferowanego sprzętu. Dot. zad. nr 1 i 2 Strop jaki występuje na obiekcie nad salami operacyjnymi to strop gęstożebrowy DZ 3 - jest to strop nad ostatnią kondygnacją ( zał. nr 4 rysunki ostatniej kondygnacji (rysunek technologii) oraz przekroje). Dopuszczalne obciążenie jakie strop może przenosić wynika z typu stropu a ilość obciążenia jakie ma wystąpić określa Dostawca i montażysta urządzenia. Projekt montażu musi być zatwierdzony przez Projektanta konstruktora "BLOKU OPERACYJNEGO" - na etapie realizacji robót;
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow I ETAP: montaż podkonstrukcji danego urządzenia wraz z przewidzeniem odpowiedniego o ile będzie potrzebne wzmocnienia konstrukcji budynku – 14 dni od daty zawarcia umowy. II ETA: montaż urządzeń - po realizacji robót przez obecnego Wykonawcę prac – lipiec 2020 r.
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1) Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 PLN, 2) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do zaciągnięcia zobowiązania w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy sprzętu medycznego wraz z montażem o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie zł: sto tysięcy) każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp ( lub wskazać dostępność w formie elektronicznej).
Zakresie warunkow udzialu 1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł 2) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do zaciągnięcia zobowiązania w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł 3) wykaz wykonanych min. dwóch dostaw sprzętu medycznego wraz z montażem o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie zł: sto tysięcy) każda.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) strony z oryginalnych katalogów producenta/ów oferowanego sprzętu medycznego z zaznaczonymi parametrami potwierdzającymi wymagania Zamawiającego ujęte w opisie przedmiotu zamówienia.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Dopuszcza się możliwość składania ofert w postaci zaszyfrowanego katalogu elektronicznego podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. Oferty w postaci katalogów elektronicznych oraz hasła do nich należy przesłać do Zamawiającego pocztą elektroniczną na adres: zamowienia.publiczne@pczlwowek.pl do dnia 02.04.2020 r. godz. 12:00. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na pocztę elektroniczną Zamawiającego. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (I p. pok. nr 111) w dniu 02.04.2020 r. o godz. 12:30. Do komunikacji elektronicznej Zamawiający wymaga korzystania z narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które są ogólnie dostępne. Wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania wymagań dotyczących przygotowania oferty będą obciążały Wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) zmiany danych kontrahenta (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.) oraz zmiany podwykonawcy, b) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał sprzęt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji sprzętu który ma być dostarczony, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu; c) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu; d) obniżenia ceny przez Wykonawcę; e) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego lub urzędowej wykładni prawa, w szczególności w związku z implementacją do krajowego porządku prawnego przepisów Rozporządzenia RODO; f) zmiany stawki podatku VAT, w momencie wejścia w życie ich obowiązywania. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT zmianie ulegnie cena brutto, cena netto nie zmieni się; g) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. le art.144 ustawy Pzp; h) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; i) zmiana rachunku bankowego wymaga aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-04-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)