Dostawa sprzętu dydaktycznego w tym komputerowego, informatycznego oraz multimedialnego do Szkół Ponadpodstawowych w Powiecie Kamieńskim

Publication date 2020-03-24
End date 2020-04-08 00:00:00
Instytucja Powiat Kamieński
Miejscowość Kamień Pomorski
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526378-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego w tym sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem komputerowym i specjalistycznym (dalej zwanych odpowiednio „sprzęt komputerowy” i „oprogramowanie”) przeznaczonych na potrzeby realizacji zadań w projekcie prowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim na rzecz szkół: Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Benicach, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia). Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ.

Przedmiotowe postępowanie jest finansowane ze środków unijnych: Realizacja umowy dotyczącej projektu pn. „Powiat Kamieński szkolnictwem zawodowym stoi”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa VIII, Działanie 8.6 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5e1536d7-64f3-47d4-9f72-a2651249ddad
Biuletyn 526378-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Kamieński
Regon 81168414300000
Zamawiajacy adres ulica Wolińska
Zamawiajacy adres numer domu 7b
Zamawiajacy miejscowosc Kamień Pomorski
Zamawiajacy kod pocztowy 72-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 913 823 120,
Zamawiajacy fax 913 823 121
Zamawiajacy email mniemczycka@powiatkamienski.pl,
Adres strony url http://bip.powiatkamienski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Powiat Kamieński szkolnictwem zawodowym stoi”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Fundacja "Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji" ul. Moniuszki 9-6 10-275 Olsztyn NIP 7393752389
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiatkamienski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiatkamienski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składane są w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Składanie ofert obywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. 2018 poz. 2188 tekst jednolity oraz Dz. U. z 2019 poz. 1495 z póź. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres FISOO 11-041 Warkały ul. Akacjowa 12
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu dydaktycznego w tym komputerowego, informatycznego oraz multimedialnego do Szkół Ponadpodstawowych w Powiecie Kamieńskim
Numer referencyjny Wip.272.5.2020.MN.PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego w tym sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem komputerowym i specjalistycznym (dalej zwanych odpowiednio „sprzęt komputerowy” i „oprogramowanie”) przeznaczonych na potrzeby realizacji zadań w projekcie prowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim na rzecz szkół: Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Benicach, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia). Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiotowe postępowanie jest finansowane ze środków unijnych: Realizacja umowy dotyczącej projektu pn. „Powiat Kamieński szkolnictwem zawodowym stoi”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa VIII, Działanie 8.6 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Informacje dot. RODO znajdują się w SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z treścią SIWZ: 1. Oświadczenie składane wraz z ofertą i jego zakres: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające w szczególności informacje: 1) o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 uPzp, 2) o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 24 ust. 5 pkt 8 uPzp. Szczegółowy zakres wymaganych informacji, które powinno zawierać ww. oświadczenie wskazany jest we wzorze zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum), oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zmianami). 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów (poniżej wskazanych dokumentów nie należy składać z ofertą – od pkt 4): 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia: 4.1 Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 (w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 15) oraz art. 24 ust. 5 pkt 8 uPzp zobowiązany będzie złożyć: 4.1.1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku, gdy wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, ww. zaświadczenia lub inne dokumenty, winny dotyczyć zarówno spółki cywilnej, jak i każdego z jej wspólników. 4.1.2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku, gdy wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, ww. zaświadczenia lub inne dokumenty, winny dotyczyć zarówno spółki cywilnej, jak i każdego z jej wspólników. 4.1.3. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. W przypadku, gdy wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, oświadczenie winno dotyczyć zarówno spółki cywilnej, jak i każdego z jej wspólników. Wykonawca, w tym zakresie, składa oświadczenie własne. 4.1.4. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). W przypadku, gdy wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, oświadczenie, winno dotyczyć zarówno spółki cywilnej, jak i każdego z jej wspólników. Wykonawca, w tym zakresie, składa oświadczenie własne. 4.A. Wymogi szczególne w zakresie dokumentów dotyczących innego podmiotu żądane od Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej: W przypadku, gdy Wykonawca, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów dotyczących tych podmiotów: a) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. d) Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Niemniej jednak, jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 4.B. Wymogi szczególne w zakresie dokumentów dotyczących konsorcjum a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum), dokumenty wymienione w pkt 4 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. b) W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 5.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 5.1.1. pkt VI.4.1.1 i 4.1.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, które winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1.1 i 4.1.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. VI, VIa, VIb SIWZ sporządzone w języku obcym wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz tłumaczeniem na język polski. 6. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14, 16–20 oraz ust. 5 pkt. 8 uPzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na ww. podstawie. 7. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 uPzp, przed wykluczeniem Wykonawcy, Zamawiając zapewnia temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. 8. Wymogi szczególne w zakresie dokumentów dotyczących konsorcjum – w przypadku opisanym w Rozdz. VI, VIa i VIb SIWZ: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum), dokumenty wymienione w Rozdz. VI b pkt 1 i 4 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego dla Części 1- 8 oraz 11 i 12: Wykonawca dostarczy, co najmniej jeden z poniżej wskazanych dokumentów: -foldery/broszury producenta/dystrybutora, -informacje o produkcie ze strony internetowej producenta/dystrybutora, -kartę charakterystyki produktu przygotowaną przez producenta/dystrybutora/wykonawcę, -instrukcję obsługi/opis techniczny przygotowaną przez producent/dystrybutora. W przypadku oferowanych oprogramowań (biurowych, specjalistycznych, edukacyjnych) wymagany jest tylko skrócony opis producenta danego produktu.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty wymagane od wykonawców po otwarciu ofert: Oświadczenie o grupie kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wersja papierowa), co inni wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia zostanie umieszczony na stronie BIP Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust 1 Pzp, wpisano możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy oraz możliwość dokonania istotnych zmian – podano okoliczności i warunki wprowadzenia zmiany. Rozliczenia będą prowadzone w walucie polskie (PLN).
IV 4 4 data 2020-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni - gospodarka łowiecka i ochrona zwierząt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje poniżej wymienione produkty: Dron z kamerą z oprogramowaniem i szkoleniem – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni: informatycznej, komputerowej w sprzęt multimedialny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje poniżej wymienione produkty: a) Tablica multimedialna wraz z montażem – 6 szt. b) Projektor/rzutnik multimedialny z ekranem projekcyjnym – 3 szt. c) Wizualizer mobilny wraz z niezbędnymi akcesoriami i torbą – 1 szt. d) Projektor z uchwytem sufitowym i kablami – 2 szt. e) Rzutnik multimedialny – 1 szt. f) Rzutnik bezprzewodowy – 3 szt. g) Ekran ręczny – 1 szt. h) Ekran 150 x 150 cm – 1 szt. i) Ekran 150 x 250 cm – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni – informatycznej, komputerowej, reklamowej w drukarki i sprzęt biurowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje poniżej wymienione produkty: a) Niszczarka – 1 szt. b) Niszczarka do dokumentów – 1 szt. c) Pendrive 8GB – 5 szt. d) Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe – 3 szt. e) Laserowe urządzenie wielofunkcyjne kolorowe – 2 szt. f) Drukarka laserowa – 3 szt. g) Drukarka sieciowa laserowa – 1 szt. h) Skaner – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni: informatycznej, komputerowej w sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 120
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje poniżej wymienione produkty: a) Laptop wraz z oprogramowaniem – 3 szt. b) Laptop wraz z oprogramowaniem – 7 szt. c) Laptop wraz z oprogramowaniem – 6 szt. d) Komputer all-in-one – 32 szt. e) Programy antywirusowe na 30 stanowisk – 1 szt. f) Oprogramowanie biurowe – 32 szt. g) Zasilacz UPS – 30 szt. h) Dysk twardy 1 TRB – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni: informatycznej, reklamowej w urządzenia wielkoformatowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 120
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje poniżej wymienione produkty: a) Ploter drukujący – 1 szt. b) Ploter laserowy CO2 – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni: informatycznej, reklamowej w urządzenia 3D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje poniżej wymienione produkty: a) Drukarka i skaner 3D – 1 szt. b) Drukarka 3D – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 6.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni: informatycznej, komputerowej w urządzenia komputerowe wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje poniżej wymienione produkty: a) Serwer – 3 szt. b) Serwer – 1 szt. c) Serwer plików – 1 szt. d) Oprogramowanie serwerowe – 1 szt. e) Oprogramowanie serwerowe – 32 szt. f) Oprogramowanie specjalistyczne do obsługi chmury edukacyjnej wraz z cyfrowym repozytorium – 199 szt. g) Abonament dla uczniów na pokrycie kosztów wydruku zasobów edukacyjnych – 199 szt. h) Centrum Rejestracji Użytkowników chmury edukacyjnej – 3 szt. i) Wielozadaniowa baza programowo-sprzętowa wraz z terminalem programowym z możliwością autoryzacji – 3 szt. j) Oprogramowanie do pracy z dok. Pdf – 1 szt. k) Program do obsługi graficznej Corel Draw – 16 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 7.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni: komputerowej w klimatyzator do obsługi serwera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje poniżej wymienione produkty: Klimatyzator do obsługi serwera wraz z montażem – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 8.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Wyposażenie szkolnego punktu informacji i kariery w programy specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje poniżej wymienione produkty: a) Indywidualny planer kariery – 2 szt. b) eSzok – 2 szt. c) Pakiet KPA - programy do diagnozy preferowanej – 3 szt. d) Test umiejętności rozpoznawania mocnych i słabych stron – 3 szt. e) Program Kariera na maxa – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 9.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Wyposażenie szkolnego punktu informacji i kariery w specjalistyczne narzędzia edukacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje poniżej wymienione produkty: FRIS-test na styl myślenia i działania dla ucznia wraz z indywidualną interpretacją – 191 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 10.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni: komputerowej, reklamowej w urządzenia stacjonarne i RTV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje poniżej wymienione produkty: a) Fax – 1 szt. b) Radio – 1 szt. c) Telewizor – 2 szt. d) Kamera cyfrowa – 2 szt. e) Aparat cyfrowy – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 11.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni - internetowa obsługa podmiotów branży hotelarskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje poniżej wymienione produkty: a) Tablet kelnerski – 6 szt. b) System przywoławczy dla Kelnerów baza zegarków – 3 szt. c) Program gastronomiczny „Sprzedaż – ePOS” – 4 szt. d) Program gastronomiczny „Magazyn” – 1 szt. e) Program do zarządzania hotelami – 30 szt. f) Szkolenie wdrożeniowe dla nauczycieli – 1 szt. g) KDS - elektroniczny ekran kucharza i menadżer realizacji – 1 szt. h) Bezwentylatorowy terminal dotykowy + akcesoria + drukarka + montaż – 1 szt. i) Terminal kelnerski POS FEC MSR – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 12.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)