Wykonanie modyfikacji informacji zawartych w zintegrowanej bazie danych ewidencji gruntów i budynków prowadzonej w SIP GEO-INFO w zakresie obiektów GESBZO w celu dostosowania danych do wymogów rozporządzenia egib.

Publication date 2020-03-24
End date 2020-04-15 00:00:00
Instytucja Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi przetwarzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526365-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 723100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modyfikacja obiektów zawartych w bazie danych EGiB prowadzonej
w systemie SIP GEO-INFO w zakresie obiektów GESBZO (budynek), poprzez uzupełnienie atrybutów wynikających z treści zawiadomień o zakończeniu budowy obiektu budowlanego, oraz decyzji pozwoleń na użytkowanie wydanych przez PINB, a także w oparciu o rejestry prowadzone przez organy administracji architektoniczno-budowlanej, oraz nadzoru budowlanego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pt. Warunki Techniczne zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1fd71a15-b979-4839-81fa-a2067a1e89e6
Biuletyn 526365-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Regon 30159181500000
Zamawiajacy adres ulica Jackowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-509
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 410 508, 61 22 69 228
Zamawiajacy fax 618 410 629
Zamawiajacy email anna.wojtkowiak@podgik.powiat.poznan.pl, izabela.marek@podgik.powiat.poznan.pl
Adres strony url www.bip.podgik.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.podgik.poznan.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/podgik_poznan
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.podgik.poznan.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/podgik_poznan
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/podgik_poznan
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://platformazakupowa.pl/pn/podgik_poznan
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie modyfikacji informacji zawartych w zintegrowanej bazie danych ewidencji gruntów i budynków prowadzonej w SIP GEO-INFO w zakresie obiektów GESBZO w celu dostosowania danych do wymogów rozporządzenia egib.
Numer referencyjny GKG.GPK.2110.6.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest modyfikacja obiektów zawartych w bazie danych EGiB prowadzonej w systemie SIP GEO-INFO w zakresie obiektów GESBZO (budynek), poprzez uzupełnienie atrybutów wynikających z treści zawiadomień o zakończeniu budowy obiektu budowlanego, oraz decyzji pozwoleń na użytkowanie wydanych przez PINB, a także w oparciu o rejestry prowadzone przez organy administracji architektoniczno-budowlanej, oraz nadzoru budowlanego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pt. Warunki Techniczne zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72310000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się: a. wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum 1 (jedną) usługą, której zakres merytoryczny odpowiada niniejszemu zamówieniu o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy zł) brutto, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane. b. dysponowaniem zespołem osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz wskaże podstawę do ich dysponowania. W skład zespołu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wchodzą co najmniej: - 1 osoba posiadająca wykształcenie geodezyjne wyższe.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy ma obowiązek złożyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w ust. 2 pkt 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą ma obowiązek złożyć w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, następujące oświadczenia i dokumenty: • wykaz wykonanych usług (minimum jednej usługi, której zakres merytoryczny odpowiada niniejszemu zamówieniu o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy zł) brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, Załącznik nr 5. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty, wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. • wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, Załącznik nr 6.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz ofertowy – o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, Załącznik nr 2. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz.U. z 2019.700 z późn. zm. ), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 4) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdz. X ust. 2 SIWZ (jeżeli dotyczy). 5) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, Załącznik nr 7. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Nie dopuszcza się zmiany istotnych warunków zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna przesłanka o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych, a zmiany nie są zmianami istotnymi w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2020-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi zostać sporządzona w formie elektronicznej w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Rękojmia za wady
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)