Modernizacja Systemu Komputerowego Centralnej Dyspozytorni (SKCD) dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie.

Publication date 2020-03-24
End date 2020-04-02 00:00:00
Instytucja Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526348-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 727000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja Systemu Komputerowego Centralnej Dyspozytorni (SKCD) dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie przy ul. Srebrnej 172/188,
2. Opis przedmiotu zamówienia.
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Dostawę, montaż i uruchomienie trzech kompletnych serwerów wraz z systemem operacyjnym, niezbędnym oprogramowaniem narzędziowym, licencjami oraz okablowaniem.
b) Dostawę, montaż i uruchomienie trzech kompletnych komputerów (stacji operatorskich) wraz z systemem operacyjnym, niezbędnym oprogramowaniem narzędziowym, licencjami oraz okablowaniem.
c) Przeniesienie do nowych serwerów oraz aktualizację do najnowszej wersji obecnego oprogramowania PRO-2000 wraz z kompletną aplikacją z zachowaniem dotychczasowej funkcjonalności i danych historycznych.
d) Rozbudowę istniejącej stacji inżynierskiej o dwa dodatkowe dyski do tworzenia kopii zapasowych.
e) Implementację procedury automatycznego tworzenia kopii zapasowych poszczególnych serwerów i zapisywania ich na dwóch nowych dodatkowych dyskach w stacji inżynierskiej.
f) Integrację nowych serwerów oraz komputerów (stacji operatorskich) z istniejącym Systemem Komputerowym Centralnej Dyspozytorni.
g) Aktualizację do najnowszej wersji oprogramowania PRO-2000 zainstalowanego na 4 istniejących stacjach operatorskich (CPŚ ob. 51 i Suszarnia osadu ob. 44) oraz 12 komputerach biurowych pracowników.
h) Dostawę 3 sztuk rezerwowych licencji oprogramowania do stacji operatorskich, kompatybilnych z oprogramowaniem zainstalowanym w nowych i istniejących serwerach.
i) Aktualizację oprogramowania PRO-2000 Centrum Zarządzania zainstalowanego na istniejącej stacji inżynierskiej służącego do tworzenia oraz wprowadzania zmian w wizualizacjach poszczególnych serwerów.
j) Szkolenie pracowników z obsługi zaktualizowanego oprogramowania PRO-2000 Centrum Zarządzania
Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w dziale IV SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f304ccbb-434c-4c1d-96d4-a91c423b6c8d
Biuletyn 526348-N-2020
Zamawiajacy nazwa Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
Regon 15208264900000
Zamawiajacy adres ulica Srebrna
Zamawiajacy adres numer domu 172/188
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48343618986
Zamawiajacy fax +48343619070
Zamawiajacy email info@wartasa.eu
Adres strony url www.wartasa.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Akcyjna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wartasa.eu/przetargi,biezace
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oczyszczalnia Ścieków WARTA S.A. ul. Srebrna 172/188; 42-202 Częstochowa
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja Systemu Komputerowego Centralnej Dyspozytorni (SKCD) dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie.
Numer referencyjny 4/TEN/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja Systemu Komputerowego Centralnej Dyspozytorni (SKCD) dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie przy ul. Srebrnej 172/188, 2. Opis przedmiotu zamówienia. 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Dostawę, montaż i uruchomienie trzech kompletnych serwerów wraz z systemem operacyjnym, niezbędnym oprogramowaniem narzędziowym, licencjami oraz okablowaniem. b) Dostawę, montaż i uruchomienie trzech kompletnych komputerów (stacji operatorskich) wraz z systemem operacyjnym, niezbędnym oprogramowaniem narzędziowym, licencjami oraz okablowaniem. c) Przeniesienie do nowych serwerów oraz aktualizację do najnowszej wersji obecnego oprogramowania PRO-2000 wraz z kompletną aplikacją z zachowaniem dotychczasowej funkcjonalności i danych historycznych. d) Rozbudowę istniejącej stacji inżynierskiej o dwa dodatkowe dyski do tworzenia kopii zapasowych. e) Implementację procedury automatycznego tworzenia kopii zapasowych poszczególnych serwerów i zapisywania ich na dwóch nowych dodatkowych dyskach w stacji inżynierskiej. f) Integrację nowych serwerów oraz komputerów (stacji operatorskich) z istniejącym Systemem Komputerowym Centralnej Dyspozytorni. g) Aktualizację do najnowszej wersji oprogramowania PRO-2000 zainstalowanego na 4 istniejących stacjach operatorskich (CPŚ ob. 51 i Suszarnia osadu ob. 44) oraz 12 komputerach biurowych pracowników. h) Dostawę 3 sztuk rezerwowych licencji oprogramowania do stacji operatorskich, kompatybilnych z oprogramowaniem zainstalowanym w nowych i istniejących serwerach. i) Aktualizację oprogramowania PRO-2000 Centrum Zarządzania zainstalowanego na istniejącej stacji inżynierskiej służącego do tworzenia oraz wprowadzania zmian w wizualizacjach poszczególnych serwerów. j) Szkolenie pracowników z obsługi zaktualizowanego oprogramowania PRO-2000 Centrum Zarządzania Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w dziale IV SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej: trzy aplikacje systemu SCADA PRO-2000 o ilości minimum 10 000 punktów systemowych każda i trzy aktualizacje systemu SCADA PRO-2000 wraz z jej przeniesieniem z systemu operacyjnego QNX do systemu operacyjnego MS Windows. Wykonawca musi, wraz z podaniem ilości punktów systemowych, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których zostały wykonane, dostarczyć referencje czy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, w zakresie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wskaże do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia minimum trzy osoby (programiści), które winne posiadać co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w uruchamianiu podobnych systemów, które będą wchodzić w skład zespołu wykonawczego. Wykonawca przedstawi informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia odpowiedniego do funkcji, jakie zostaną im powierzone oraz podstawę do dysponowania tymi osobami
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Przedsiębiorcy występujący, jako wspólnicy w spółkach cywilnych zobowiązani są dołączyć do ofert zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat i składek wystawionych na spółkę. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oświadczeń własnych o treści jak wyżej pod warunkiem przedstawienia przez niego ww. dokumentów przed zawarciem umowy, 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, 8) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp, 9) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 ze zm.).
Zakresie warunkow udzialu 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga od wykonawcy: wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zgodnie z działem VI pkt 2 ppkt 1)c SIWZ, wraz z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których prace zostały wykonane, (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te prace zostały wykonane należycie. Jednocześnie Zamawiający wymaga podania osób zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie z działem VI pkt 2 ppkt 1c) SIWZ wraz z podaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia odpowiedniego do funkcji, jakie zostaną im powierzone oraz podstawę do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ). Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy
Inne dokumenty niewymienione 10. Kompletna oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany druk Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ 3) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 4) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, 5) aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 6) informacja z Krajowego Rejestru Karnego 7) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług - załącznik nr 3 do SIWZ, 8) wykaz osób skierowanych do wykonania zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ, 9) oświadczenie o stanie prawnym - załącznik nr 5 do SIWZ, 10) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 – załącznik nr 6 do SIWZ, 11) parafowany wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ, 12) pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów - załącznik nr 8 do SIWZ 13) oświadczenie dotyczące zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - załącznik nr 9 do SIWZ, 14) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 10 do SIWZ, 15) dokument potwierdzający wpłatę wadium
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do przetargu nieograniczonego Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych i zero gorszy), Forma wniesienia wadium: 1) pieniądz, 2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancja ubezpieczeniowa, 4) gwarancja bankowa, 5) poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
IV 4 4 data 2020-04-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Termin płatności za fakturę
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)