Dostawa i montaż wyposażenia Przedszkola Miejskiego nr 28 w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 4 w Gliwicach.(2)

Publication date 2020-03-25
End date 2020-04-08 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526503-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówieniem publicznym objęta jest dostawa, montaż i uruchomienie częściowego wyposażenia kuchni wraz z zapleczem, zgodnie z projektem technologii zaplecza kuchennego, w budynku Przedszkola Miejskiego nr 28 w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 4 w Gliwicach przy ul. Paderewskiego 70. Projekt technologii zaplecza kuchennego oraz szczegółowy opis elementów wyposażenia wraz z ilościami zostały ujęte w załącznikach 3a i 3b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 744d087c-1b1a-475e-953a-295c673dd834
Biuletyn 526503-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4
Regon 24356797400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Obrońców Pokoju
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-105
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 279 33 92
Zamawiajacy fax 32 279 33 92
Zamawiajacy email sp39-gliwice@oswiata.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_jednostek_miejskich
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia Przedszkola Miejskiego nr 28 w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 4 w Gliwicach.(2)
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zamówieniem publicznym objęta jest dostawa, montaż i uruchomienie częściowego wyposażenia kuchni wraz z zapleczem, zgodnie z projektem technologii zaplecza kuchennego, w budynku Przedszkola Miejskiego nr 28 w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 4 w Gliwicach przy ul. Paderewskiego 70. Projekt technologii zaplecza kuchennego oraz szczegółowy opis elementów wyposażenia wraz z ilościami zostały ujęte w załącznikach 3a i 3b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow  O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: 1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przedmiocie zamówienia i zaoferowanie produktów innych niż wycenione przez Wykonawcę w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, w przypadku gdy produkty wyszczególnione w formularzu zostaną wycofane z produkcji lub będą czasowo niedostępne na rynku lub zostaną zastąpione przez inne produkty. Nowo zaoferowane produkty muszą posiadać parametry nie gorsze niż opisane w przedmiotowym formularzu i spełniać wszystkie wymagania w nim zawarte. 2. Dopuszczalna jest również zmiana cen jednostkowych w zakresie nowo oferowanych produktów, jednak ceny nie mogą być wyższe od cen przedstawionych w dniu składania oferty. Wykonawca przed dokonaniem dostawy zobowiązany będzie uzyskać na piśmie, faksem lub mailem akceptacje Odbiorcy na zmianę w przedmiocie umowy i zaoferowaniu innych produktów, wykazując, że nowo zaoferowane produkty posiadają wszystkie parametry opisane w załączniku nr 2 do niniejszej umowy. W przypadku braku akceptacji, Wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodny z przedstawiona oferta przetargowa. 3. Dostarczenie produktów innych niż wymienione w załączniku nr 2 do niniejszej umowy bez uprzedniej zgody Odbiorcy będzie traktowane jako dostarczenie towaru wadliwego. 4. W przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w § 3 ust. 1 ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, ze kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie. 4**. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług całkowita wartość umowy wskazana w § 3 ust. 1** ulegnie stosownej zmianie, z tym, ze kwota wynagrodzenia którym mowa w § 3 ust. 1** nie ulegnie zmianie. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. ** dotyczy transakcji, w wyniku których podatek VAT zobowiązany jest rozliczyć Zamawiający;
IV 4 4 data 2020-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas reakcji serwisowej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria gwarncja i rękojmia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)