Dostawa sprzętu medycznego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach

Publication date 2020-03-25
End date 2020-04-02 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524915-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.

2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 odrębnych zadań, tj.:
Zadanie nr 1 Dostawa, montaż i uruchomienie respiratora (DK/ZAIT)
Zadanie nr 2 Dostawa, montaż i uruchomienie inkubatorów – 2 szt. (DN/ZRO)
Zadanie nr 3 Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do ilościowej oceny transkryptu BCR-ABL (DK/KTS)
Zadanie nr 4 Dostawa, montaż i uruchomienie cieplarek do ogrzewania płynów infuzyjnych – 2 szt. (DK/ZAIT)
Zadanie nr 5 Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do piezochirurgii (DK/BO)
Zadanie nr 6 dostawa, montaż i uruchomienie automatu myjąco-dezynfekującego do mycia i dezynfekcji szkła laboratoryjnego (DK/KTS)
Zadanie nr 7 dostawa, montaż i uruchomienie dostawa, montaż i uruchomienie stołu operacyjnego (DK/BO)

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Parametry techniczne (załączniki nr 2.1-2.7 do SIWZ). Ww. załączniki zawierają Specyfikacje cenowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c94a486a-ff5a-4199-a3c1-34eb00ed6227
Biuletyn 524915-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
Regon 28836600028000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-102
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@io.gliwice.pl,
Adres strony url www.io.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytut badawczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.io.gliwice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie - Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pokój nr 134
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny DO/DZ-381-1-24/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 odrębnych zadań, tj.: Zadanie nr 1 Dostawa, montaż i uruchomienie respiratora (DK/ZAIT) Zadanie nr 2 Dostawa, montaż i uruchomienie inkubatorów – 2 szt. (DN/ZRO) Zadanie nr 3 Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do ilościowej oceny transkryptu BCR-ABL (DK/KTS) Zadanie nr 4 Dostawa, montaż i uruchomienie cieplarek do ogrzewania płynów infuzyjnych – 2 szt. (DK/ZAIT) Zadanie nr 5 Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do piezochirurgii (DK/BO) Zadanie nr 6 dostawa, montaż i uruchomienie automatu myjąco-dezynfekującego do mycia i dezynfekcji szkła laboratoryjnego (DK/KTS) Zadanie nr 7 dostawa, montaż i uruchomienie dostawa, montaż i uruchomienie stołu operacyjnego (DK/BO) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Parametry techniczne (załączniki nr 2.1-2.7 do SIWZ). Ww. załączniki zawierają Specyfikacje cenowe.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający wymaga 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia wykonania umowy (jednak nie krótszej niż okres gwarancji zapewnionej przez producenta sprzętu) w zakresie każdego z zadań. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Ilekroć w treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie ”lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:  w zakresie zadania nr 1 i 4: do 8 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy,  w zakresie zadań nr 2 i 6: do 6 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy,  w zakresie zadania nr 3 i 5: do 5 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy,  w zakresie zadania nr 7: do 2 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci  w zakresie zadania nr 1: 1) certyfikat CE lub deklaracja zgodności potwierdzające oznakowanie CE oferowanego urządzenia, 2) katalog lub folder producenta lub dystrybutora zawierający opis oferowanego urządzenia, Wymagany katalog lub folder powinien zawierać zdjęcia oferowanego urządzenia (nie dopuszcza się zastąpienia zdjęć rysunkami),  w zakresie zadań nr 2 i 3: nie wymaga się złożenia dokumentów dot. przedmiotu zamówienia,  w zakresie zadania nr 4: 1) katalog lub folder producenta lub dystrybutora zawierający opis oferowanego urządzenia, Wymagany katalog lub folder powinien zawierać zdjęcia oferowanego urządzenia (nie dopuszcza się zastąpienia zdjęć rysunkami),  w zakresie zadania nr 5: 1) certyfikat CE lub deklaracja zgodności potwierdzające oznakowanie CE oferowanego urządzenia,  w zakresie zadania nr 6: 1) katalog lub folder producent lub dystrybutor zawierające opis oferowanego urządzenia, Wymagany katalog lub folder powinien zawierać zdjęcia oferowanego urządzenia (nie dopuszcza się zastąpienia zdjęć rysunkami),  w zakresie zadania nr 7: 1) certyfikat CE lub deklaracja zgodności potwierdzające oznakowanie CE oferowanego urządzenia, 2) katalog lub folder producenta lub dystrybutora zawierające opis oferowanego urządzenia, Wymagany katalog lub folder powinien zawierać zdjęcia oferowanego urządzenia (nie dopuszcza się zastąpienia zdjęć rysunkami), 3) dokument potwierdzający, iż oferowane materace posiadają powłokę antybakteryjną wydany przez producenta materacy.
Inne dokumenty niewymienione Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze: 1) „Oferta Przetargowa” - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) „Parametry techniczne” – załączniki nr 2.1-2.7 do SIWZ (odpowiednio do zakresu składanej oferty), 3) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z treścią załącznika nr 4.1 i 4.2 do SIWZ, tj. § 8 ZMIANY UMOWY: 1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podsta¬wie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) konieczności skorygowania ceny brutto w przypadku zmian przepisów podatkowych (stawka podatku VAT), 2) obniżenia ceny dostawy przy zachowaniu jakości zaoferowanego sprzętu. 3. Zmiana określona w ust. 2 pkt 1) powyżej obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odrębnych przepisów. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Nie stanowią zmiany umowy w szczególności następujące przypadki: 1) zmiana osobowa w zakresie reprezentacji Stron, 2) zmiana danych rejestrowych lub teleadresowych Stron.
IV 4 4 data 2020-04-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki ofertę należy złożyć w języku polskim
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)