Sukcesywna dostawę wraz z rozładunkiem i wniesieniem artykułów papierniczych do wszystkich jednostek Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Publication date 2020-03-25
End date 2020-04-08 00:00:00
Instytucja Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526677-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywną dostawę wraz z rozładunkiem i wniesieniem artykułów papierniczych do wszystkich jednostek Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. A .
zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający oczekuje towaru wysokiej jakości w pierwszym gatunku.
Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będą uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie (w górę lub w dół) w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości dostaw częściowych nie może przekroczyć maksymalnej wartości umowy. W związku z tym ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną.
Cena oferty musi zawierać koszty dostawy - transportu przedmiotu zamówienia do właściwych jednostek UAM wymienionych w załączniku umowy, koszt rozładunku i wniesienia.
Wielkość każdorazowej dostawy częściowej wynikać będzie tylko i wyłącznie z jednostronnych dyspozycji osób uprawnionych przez Zamawiającego, zgłoszonych za pomocą poczty elektronicznej (imienna skrzynka mailowa), lub pisma dostarczonego Wykonawcy w oryginale bądź wysłanego faksem przez osoby uprawnione. Osoby uprawnione do składania dyspozycji wymienione zostały w załączniku do umowy. Wyłącza się składanie zamówień w soboty i w niedziele.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ddb6d2ba-3a28-48b6-a4e8-15304b070602
Biuletyn 526677-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Regon 12933300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wieniawskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-712
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8294440,
Zamawiajacy fax 61 8294012
Zamawiajacy email dzpuam@amu.edu.pl,
Adres strony url www.amu.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienia częściowe mogą być realizowane na potrzeby projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Fundusze Europejskie, Wiedza Edukacja Rozwój.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amu.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferta musi zostać złozona w formie pisemnej pod rygorem nieważności w siedzibie zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. H. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań pokój 301
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawę wraz z rozładunkiem i wniesieniem artykułów papierniczych do wszystkich jednostek Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Numer referencyjny ZP/1370/D/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywną dostawę wraz z rozładunkiem i wniesieniem artykułów papierniczych do wszystkich jednostek Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. A . zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oczekuje towaru wysokiej jakości w pierwszym gatunku. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będą uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie (w górę lub w dół) w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości dostaw częściowych nie może przekroczyć maksymalnej wartości umowy. W związku z tym ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną. Cena oferty musi zawierać koszty dostawy - transportu przedmiotu zamówienia do właściwych jednostek UAM wymienionych w załączniku umowy, koszt rozładunku i wniesienia. Wielkość każdorazowej dostawy częściowej wynikać będzie tylko i wyłącznie z jednostronnych dyspozycji osób uprawnionych przez Zamawiającego, zgłoszonych za pomocą poczty elektronicznej (imienna skrzynka mailowa), lub pisma dostarczonego Wykonawcy w oryginale bądź wysłanego faksem przez osoby uprawnione. Osoby uprawnione do składania dyspozycji wymienione zostały w załączniku do umowy. Wyłącza się składanie zamówień w soboty i w niedziele.
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 sukcesywną dostawę artykułów papierniczych w asortymencie tożsamym z zakresem objętym przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców Jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia –przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; Wykaz dostaw potwierdzający spełnianie warunku o którym mowa w rozdziale 5 SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – wykaz ten podpisuje pełnomocnik.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokument zawierający opis asortymentu w przypadku oferowania produktu równoważnego (jeżeli dotyczy) – zgodnie z pkt. 3.14 SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Formularz cenowy, formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy), oświadczenie o podwykonawcach (jeśli dotyczy), zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (jeśli dotyczy)
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) w przypadku, gdy w pierwotnym terminie obowiązywania umowy nie zostanie wykorzystana maksymalna wartość umowy brutto istnieje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy. W takim przypadku strony mogą zmienić umowę w następującym zakresie: termin zakończenia realizacji zamówienia ulegnie odpowiedniej zmianie – zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego, jednak na okres nie dłuższy niż kolejne 12 miesięcy, przy zastrzeżeniu, iż maksymalna wartość umowy wskazana w § 4 ust. 2 umowy nie ulega zmianie, a okoliczności wskazane w art. 142 ust. 5 pkt. 2) i 3) Pzp nie wpłyną na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, b) w przypadku, gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w załączniku nr 2 do umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży oraz po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia producenta o zaistnieniu takiej okoliczności i zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez Zamawiającego, o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie. c) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, d) w przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszej umowy, obie strony zobowiązują się do odpowiedniej zmiany umowy w tym zakresie, przy zastrzeżeniu, iż Wykonawca otrzyma wynagrodzenie obejmujące wartość netto danej dostawy powiększoną o wartość podatku VAT w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia danej faktury, a maksymalna wartość umowy brutto wskazaną w § 4 ust. 2 umowy nie ulega zmianie, e) w innych przypadkach wskazanych w art. 144 Pzp. 2. Zmiana postanowień umowy, wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji dostawy częściowej
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)