Dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa

Publication date 2020-03-26
End date 2020-04-08 00:00:00
Instytucja Transportowy Dozór Techniczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527022-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 181000000, 351130009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa. Zamówienie jest podzielone na dwie części, z których
każda jest odrębnym zamówieniem

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad8265d1-9a87-4184-862a-17617f8a2698
Biuletyn 527022-N-2020
Zamawiajacy nazwa Transportowy Dozór Techniczny
Regon 01723168600000
Zamawiajacy adres ulica Puławska
Zamawiajacy adres numer domu 125
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-707
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48224902902,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@tdt.gov.pl,
Adres strony url http://www.tdt.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.tdt.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Puławska 125, 02-707 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa
Numer referencyjny ZP 2/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy bez ograniczeń
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa. Zamówienie jest podzielone na dwie części, z których każda jest odrębnym zamówieniem
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Część 1 – Odzież robocza: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw (tj. dwóch odrębnych umów zobowiązaniowych), polegających na dostawie odzieży ochronnej lub/i sprzętu bezpieczeństwa na kwotę nie mniejszą niż 130 000,00 zł brutto (sto trzydzieści tysięcy złotych) każda, (przy czym zastrzega się, że w przypadku gdy Wykonawca w ramach jednej umowy realizował dostawy o szerszym asortymencie, należy wykazać wartość dostawy wyłącznie w odniesieniu do odzieży ochronnej lub/i sprzętu bezpieczeństwa o wartości co najmniej 130 000 zł brutto). Część 2 – Sprzęt bezpieczeństwa: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw (tj. dwóch odrębnych umów zobowiązaniowych), polegających na dostawie odzieży ochronnej lub/i sprzętu bezpieczeństwa na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł brutto (dziesięć tysięcy złotych) każda, (przy czym zastrzega się, że w przypadku gdy Wykonawca w ramach jednej umowy realizował dostawy o szerszym asortymencie, należy wykazać wartość dostawy wyłącznie w odniesieniu do odzieży ochronnej lub/i sprzętu bezpieczeństwa o wartości co najmniej 10 000 zł brutto).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu Część 1 Odzież ochronna i Część 2 Sprzęt bezpieczeństwa - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór Wykazu dostaw stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione pełnomocnictwo – o ile dotyczy; zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do umowy następujących zmian: 1) w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy; 2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia; 3) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; 4) wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę artykułu BHP. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę artykułu BHP będącego przedmiotem Umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem, że Wykonawca wykaże fakt wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego artykułu BHP i uzyska akceptację propozycji zmiany; 5) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
IV 4 4 data 2020-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Odzież ochronna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Lp. Przedmiot dostawy Ilość 1 KURTKA ZIMOWA 52 2 KURTKA ZIMOWA ANTYSTATYCZNA I TRUDNOPALNA 48 3 KURTKA PRZECIWDESZCZOWA ANTYSTATYCZNA I TRUDNOPALNA 5 4 KURTKA LEKKA/SOFTSHELL 47 5 BLUZA POLAROWA 31 6 KOMBINEZON 1 - CZĘŚCIOWY 38 7 KOMBINEZON 1 - CZĘŚCIOWY ANTYSTATYCZNY I TRUDNOPALNY 69 8 KOMBINEZON JEDNORAZOWY WŁÓKNINOWY ANTYSTATYCZNY 5 9 SPODNIE OCIEPLANE ANTYSTATYCZNE 34 10 PODKOSZULEK ROBOCZY 10 11 KOSZULA ROBOCZA FLANELOWA 10 12 KOSZULKA LETNIA 82 13 BIELIZNA DWUCZĘŚCIOWA 50 14 SKARPETY ZIMOWE 47 15 FARTUCH ROBOCZY 16 16 UBRANIE DRELICHOWE 13 17 BLUZA DRELICHOWA 3 18 KAMIZELKA ODBLASKOWA 10 19 KAMIZELKA ODBLASKOWA ANTYSTATYCZNA 37 20 TRZEWIKI TREKKINGOWE 21 21 TRZEWIKI OCHRONNE 91 22 PÓŁBUTY OCHRONNE 32 23 PÓŁBUTY DO PRACY WARSZTATOWEJ 2 24 SANDAŁY BEZPIECZNE 10 25 RĘKAWICE ROBOCZE 118 26 RĘKAWICE OCIEPLANE BAWEŁNIANE 60 27 RĘKAWICE OCIEPLANE SKÓRZANE 72 28 RĘKAWICE ZE SKÓRY CIENKIE 90 29 RĘKAWICE ANTYSTATYCZNE 60 30 RĘKAWICE NITRYLOWO-BUTADEINOWE 20 31 RĘKAWICE NITRYLOWE JEDNORAZOWE 11 32 RĘKAWICE WINYLOWE JEDNORAZOWE 1 33 HEŁM OCHRONNY DO PRAC WYSOKOŚCIOWYCH 18 34 HEŁM OCHRONNY DO PRAC WYSOKOŚCIOWYCH ANTYSTATYCZNY 53 35 LEKKI HEŁM OCHRONNY TYPU VOSS-CAP 39 36 CZAPKA TYPU "KOMINIARKA" 3 37 CZAPKA TYPU "KOMINIARKA" ANTYSTATYCZNA I TRUDNOPALNA 22 38 OKULARY OCHRONNE BEZBARWNE Z FILTREM UV 99 39 OKULARY OCHRONNE BEZBARWNEZ FILTREM UV NA SZKŁA KOREKCYJNE 35 40 OKULARY OCHRONNE TYPY GOGLE NA OKULARY KOREKCYJNE 25 41 OKULARY SPAWALNICZE 11 42 WKŁADKI PRZECIWHAŁASOWE 5 op. 43 PÓŁMASKA OCHRONNA 3
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt bezpieczeństwa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Lp. Przedmiot dostawy Ilość 1 AMORTYZATOR BEZPIECZEŃSTWA Z LINKĄ PODWÓJNĄ 66 2 SZELKI BEZPIECZEŃSTWA 67 3 AMORTYZATOR BEZPIECZEŃSTWA 3 4 SZELKI BEZPIECZEŃSTWA (PROFESJONALNA UPRZĄŻ ROBOCZA) 2 5 LINA OPASUJĄCA Z URZĄDZENIEM BLOKUJĄCYM 2 6 LINA STATYCZNA 3 7 PĘTLA DŁ 20 cm 3 8 ZACZEP TAŚMOWY DŁ 60 cm 5 9 ZACZEP TAŚMOWY DŁ 80 cm 4 10 KARABINEK OWALNY STALOWY 2 11 KARABINEK OWALNY ALUMINIOWY 12 12 OSŁONA NA LINĘ 3 13 HEŁM OCHRONNY ALPINISTYCZNY 4 14 WOREK TRANSPORTOWY 2
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)