GuidZP400 |
ad8265d1-9a87-4184-862a-17617f8a2698
|
Biuletyn |
527022-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Transportowy Dozór Techniczny
|
Regon |
01723168600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Puławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
125
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-707
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48224902902,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
przetargi@tdt.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://www.tdt.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.tdt.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Puławska 125, 02-707 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa
|
Numer referencyjny |
ZP 2/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
bez ograniczeń
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa. Zamówienie jest podzielone na dwie części, z których
każda jest odrębnym zamówieniem
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Część 1 – Odzież robocza: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw (tj. dwóch odrębnych umów
zobowiązaniowych), polegających na dostawie odzieży ochronnej lub/i sprzętu bezpieczeństwa na kwotę nie
mniejszą niż 130 000,00 zł brutto (sto trzydzieści tysięcy złotych) każda, (przy czym zastrzega się, że w
przypadku gdy Wykonawca w ramach jednej umowy realizował dostawy o szerszym asortymencie, należy
wykazać wartość dostawy wyłącznie w odniesieniu do odzieży ochronnej lub/i sprzętu bezpieczeństwa o
wartości co najmniej 130 000 zł brutto). Część 2 – Sprzęt bezpieczeństwa: Zamawiający uzna warunek za
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw (tj. dwóch odrębnych
umów zobowiązaniowych), polegających na dostawie odzieży ochronnej lub/i sprzętu bezpieczeństwa na
kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł brutto (dziesięć tysięcy złotych) każda, (przy czym zastrzega się, że w
przypadku gdy Wykonawca w ramach jednej umowy realizował dostawy o szerszym asortymencie, należy
wykazać wartość dostawy wyłącznie w odniesieniu do odzieży ochronnej lub/i sprzętu bezpieczeństwa o
wartości co najmniej 10 000 zł brutto).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na
podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Część 1 Odzież ochronna i Część 2 Sprzęt bezpieczeństwa - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
nadal wykonywanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny
być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór Wykazu dostaw
stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
pełnomocnictwo – o ile dotyczy; zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na
zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże
Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do umowy następujących zmian: 1) w zakresie
aktualizacji danych Wykonawcy; 2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do
niniejszego zamówienia; 3) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do
prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; 4) wycofania z
rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę artykułu BHP. W takiej sytuacji
Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę artykułu BHP będącego przedmiotem Umowy na inny, o lepszych
bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem, że Wykonawca wykaże fakt
wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego artykułu BHP i uzyska akceptację propozycji
zmiany; 5) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez
czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego
bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
|
IV 4 4 data |
2020-04-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|