Dostawa wyposażenia medycznego w podziale na pakiety.

Publication date 2020-03-26
End date 2020-04-06 00:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526123-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 380000005, 391431100, 425132007, 446132002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia medycznego w podziale
na części zamówienia, zwane dalej Pakietami: Pakiet 1: Dostawa łóżka porodowego; Pakiet 2: Dostawa wirówki; Pakiet 3: Dostawa rotora wychylny do wirówki; Pakiet 4: Dostawa termocyklera z gradientem; Pakiet 5: Dostawa urządzenia do automatycznej dezynfekcji; Pakiet 6: Dostawa lodówko-zamrażarki; Pakiet 7: Dostawa naczynia do przechowywania suchego lodu; Pakiet 8: Dostawa wirówki z chłodzeniem i wyposażeniem; Pakiet 9: Dostawa komory laminarnej z mikroskopem stereoskopowym; Pakiet 10: Dostawa dermatoskopu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie poszczególnych Pakietów został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.10 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 3.1.dostawa przedmiotu zamówienia do: Pakiet 1: Centrum Symulacji Medycznej, Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus, ul. Lindley’a 4, 02-005 Warszawa, pawilon 11, piętro 1. Pakiet 2: CEPT, ul. Banacha 1B, 02-097 Warszawa Pakiet 3: Katedra i Zakład Biochemii, ul. Banacha 1, 02-097 Warszawa Pakiet 4: Zakład Biologii Medycznej, ul. Litewska 14/16, 00-575 Warszawa Pakiet 5: Zwierzętarnia Zakładu Immunologii, Budynek CEPT, ul. Banacha 1B, 02-097 Warszawa
Pakiet 6: Zakład Immunologii, ul. Nielubowicza 5, 02-097 Warszawa Pakiet 7: Zakład Transplantologii i Centralny Bank Tkanek, ul. Chałbińskiego 5, 02-004 Warszawa Pakiet 8: CEPT, ul. Banacha 1B, 02-097 Warszawa, 1 piętro, FK19s, Katedra i Zakład Farmakologii Doświadczalnej i Klinicznej. Pakiet 9: Centrum Badań Przedklinicznych i Technologii WUM, ul. Banacha 1B, 02-097 Warszawa
Pakiet 10: Klinika Dermatologiczna, ul. Koszykowa 82A, 02-008 Warszawa 3.2. instalacja – rozumiana jako rozpakowanie, montaż sprzętu; 3.3. podłączenie do mediów oraz uruchomienie sprzętu i sprawdzenie poprawności jego działania (dotyczy Pakietów: 1-10); 3.4. przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi; 3.5. wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy; 3.6. przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik do Wzoru umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 05382127-011f-4327-a0c3-f76eaaaa0db9
Biuletyn 526123-N-2020
Zamawiajacy nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Regon 00028891700000
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225720366, 225720373
Zamawiajacy fax 225720363
Zamawiajacy email aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl
Adres strony url http://dzp.wum.edu.pl/ lub https://wum.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Pakiet 1 Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o Centrum Symulacji Medycznych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy o dofinansowanie POWR.05.03.00-00-0013/15-01 z 1 kwietnia 2016 r. Pakietu 4: jest realizowane w ramach projektu: zamówienie realizowane jest w ramach projektu „WUM for WUM: Warszawski Uniwersytet Medyczny Wiedza i Umiejętności dla Mazowsza”, współfinansowanego przez Unię Europejską, w programie Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój. Pakiet 5 Strategia rozwoju badań naukowych w dziedzinie immunoonkologii (iONKO) w ramach Programu Regionalna Inicjatywa Doskonałości finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Pakiet 7: Biodrukowanie 3D rusztowań z wykorzystaniem żywych wysp trzustkowych lub komórek produkujących insulinę w celu stworzenia bionicznej trzustki, współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Programu Profilaktyka i leczenie chorób cywilizacyjnych” STRATEGMED, na podstawie umowy STRATEGMED3/305813/2/NCBR/2017 o wykonanie i finansowanie projektu. Pakiet 10 Wdrożenie programu profilaktyki czerniaka, raka podstawnokomórkowego, raka płaskonabłonkowego i innych nowotworów skóry oraz stanów ich poprzedzających w województwie mazowieckim i łódzkim.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://wum.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.wum.edu.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://wum.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej, za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, Kancelaria pok 009
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia medycznego w podziale na pakiety.
Numer referencyjny AZP/Z-013/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia medycznego w podziale na części zamówienia, zwane dalej Pakietami: Pakiet 1: Dostawa łóżka porodowego; Pakiet 2: Dostawa wirówki; Pakiet 3: Dostawa rotora wychylny do wirówki; Pakiet 4: Dostawa termocyklera z gradientem; Pakiet 5: Dostawa urządzenia do automatycznej dezynfekcji; Pakiet 6: Dostawa lodówko-zamrażarki; Pakiet 7: Dostawa naczynia do przechowywania suchego lodu; Pakiet 8: Dostawa wirówki z chłodzeniem i wyposażeniem; Pakiet 9: Dostawa komory laminarnej z mikroskopem stereoskopowym; Pakiet 10: Dostawa dermatoskopu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie poszczególnych Pakietów został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.10 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 3.1.dostawa przedmiotu zamówienia do: Pakiet 1: Centrum Symulacji Medycznej, Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus, ul. Lindley’a 4, 02-005 Warszawa, pawilon 11, piętro 1. Pakiet 2: CEPT, ul. Banacha 1B, 02-097 Warszawa Pakiet 3: Katedra i Zakład Biochemii, ul. Banacha 1, 02-097 Warszawa Pakiet 4: Zakład Biologii Medycznej, ul. Litewska 14/16, 00-575 Warszawa Pakiet 5: Zwierzętarnia Zakładu Immunologii, Budynek CEPT, ul. Banacha 1B, 02-097 Warszawa Pakiet 6: Zakład Immunologii, ul. Nielubowicza 5, 02-097 Warszawa Pakiet 7: Zakład Transplantologii i Centralny Bank Tkanek, ul. Chałbińskiego 5, 02-004 Warszawa Pakiet 8: CEPT, ul. Banacha 1B, 02-097 Warszawa, 1 piętro, FK19s, Katedra i Zakład Farmakologii Doświadczalnej i Klinicznej. Pakiet 9: Centrum Badań Przedklinicznych i Technologii WUM, ul. Banacha 1B, 02-097 Warszawa Pakiet 10: Klinika Dermatologiczna, ul. Koszykowa 82A, 02-008 Warszawa 3.2. instalacja – rozumiana jako rozpakowanie, montaż sprzętu; 3.3. podłączenie do mediów oraz uruchomienie sprzętu i sprawdzenie poprawności jego działania (dotyczy Pakietów: 1-10); 3.4. przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi; 3.5. wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy; 3.6. przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik do Wzoru umowy.
Cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji na stronie internetowej Zamawiającego, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (Rozdział XXIII ust. 5 SIWZ), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm., Zamawiający żąda: próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załączniki nr 2.1 - 2.10. do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: karty katalogowe producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, instrukcje obsługi lub inne dokumenty producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym, dla których Zamawiający w ww. Załącznikach określił warunek wskazania producenta, modelu/wersji. Dokumenty, o których mowa powyżej, w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 3.1. zmiany modelu oferowanego urządzenia, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model urządzenia został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie; 3.2. zmiany modelu, gdy model urządzenia został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem należącym do tej samej linii produktowej, zmiany oferowanego urządzenia, na urządzenie posiadające co najmniej parametry takie jak model oferowany i z punktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewnia uzyskanie korzystnej dla Zamawiającego funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie; 3.3. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacja skierowana jest do osób fizycznych, w tym prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, ujawnionych w sposób bezpośredni w związku prowadzonym postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego: Zamawiający informuje, że w przypadku: - osób fizycznych, - osób fizycznych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, - pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną, - członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną, - osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, będzie przetwarzał dane osobowe, które uzyskał bezpośrednio w toku prowadzonego postępowania. W związku z powyższym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje Panią/Pana, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa reprezentowany przez Rektora WUM; 2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować: adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20 320; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub zasady oraz wytyczne dot. przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej przekraczają 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub okres wskazany w dokumentach programów operacyjnych krajowych, regionalnych, jak i w zawieranych umowach o dofinansowanie; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: 8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; 8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO . W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: 9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i których dane przekaże Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie. W świetle powyższego Wykonawca, na druku Załącznika nr 3 do SIWZ Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest złożyć oświadczenie dot. wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1: Dostawa łóżka porodowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39143110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa łóżka porodowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2: Dostawa wirówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wirówki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanową nr 2.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3: Dostawa rotora wychylnego do wirówki;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa rotora wychylnego do wirówki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4: Dostawa termocyklera z gradientem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa termocyklera z gradientem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5: Dostawa urządzenia do automatycznej dezynfekcji;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzenia do automatycznej dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6: Dostawa lodówko-zamrażarki;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42513200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa lodówko-zamrażarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanową nr 2.6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7: Dostawa naczynia do przechowywania suchego lodu;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44613200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa naczynia do przechowywania suchego lodu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8: Dostawa wirówki z chłodzeniem i wyposażeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wirówki z chłodzeniem i wyposażeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9: Dostawa komory laminarnej z mikroskopem stereoskopowym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa komory laminarnej z mikroskopem stereoskopowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10: Dostawa dermatoskopu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa dermatoskopu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanową nr 2.10 do SIWZ
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)