Dostawa materacy przeciwodleżynowych na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.

Publication date 2020-03-26
End date 2020-04-02 00:00:00
Instytucja Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526267-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391431124
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi fabrycznie nowe (rok produkcji 2019 lub 2020) materace przeciwodleżynowe o IV stopniu leczenia odleżyn (w V stopniowej skali wg Torrance’a) wraz z pompami, kładzione bezpośrednio na ramę łóżka – 16 szt.
Zamawiający dopuszcza materace przeciwodleżynowe o III stopniu leczenia odleżyn w IV stopniowej skali wg NPUAP i AHCPR, o III stopniu leczenia odleżyn w IV stopniowej skali wg EPUAP oraz o III stopniu leczenia odleżyn w IV stopniowej skali wg PTLR

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6c569caf-62c7-4da9-ace5-037378f4caeb
Biuletyn 526267-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Regon 11026815000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stępińska
Zamawiajacy adres numer domu 19/25
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-739
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 318 60 00
Zamawiajacy fax 22 318 63 41
Zamawiajacy email zp@szpitalczerniakowski.waw.pl
Adres strony url www.szpitalczerniakowski.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalczerniakowski.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Czerniakowski Sp. z o. o., ul. Stępińska 19/25, 00-739 Warszawa, pawilon administracyjny pok. 106 (Kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materacy przeciwodleżynowych na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.
Numer referencyjny 12/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi fabrycznie nowe (rok produkcji 2019 lub 2020) materace przeciwodleżynowe o IV stopniu leczenia odleżyn (w V stopniowej skali wg Torrance’a) wraz z pompami, kładzione bezpośrednio na ramę łóżka – 16 szt. Zamawiający dopuszcza materace przeciwodleżynowe o III stopniu leczenia odleżyn w IV stopniowej skali wg NPUAP i AHCPR, o III stopniu leczenia odleżyn w IV stopniowej skali wg EPUAP oraz o III stopniu leczenia odleżyn w IV stopniowej skali wg PTLR
Cpv glowny przedmiot 39143112-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Dostawa w terminie nie dłuższym niż 21 dni roboczych.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Firmowe Materiały Informacyjne Producenta dla oferowanych produktów (w języku polskim) (karty katalogowe/techniczne/karty charakterystyki), zwane dalej FMI potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań Zamawiającego sporządzone w języku polskim. W przypadku braku potwierdzenie wymaganych parametrów, zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ w FMI, Wykonawca dołączy oświadczenie producenta przedmiotu zamówienia o spełnianiu wymaganych parametrów
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) zmiana warunków i terminów realizacji Umowy – zmiana ta jest możliwa na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizację dostawy/instalacji/uruchomienia/integracji, trudności transportowych, trudności produkcyjnych, trudności celnych oraz uwarunkowań społecznych (petycje, odwołania, strajki itp.), 2) wydłużenia terminu gwarancji, bez konieczności zmiany wartości umowy, 3) zmiany parametrów technicznych oferowanego przedmiotu umowy, pod warunkiem, że proponowane rozwiązania techniczne i technologiczne są równorzędne lub lepsze od pierwotnie określonych w ofercie Wykonawcy, bez zmiany wartości umowy. Zmiana, o której jest mowa w zdaniu poprzedzającym może zostać wprowadzona tylko w wypadku zaistnienia okoliczności, na które Wykonawca nie miał wpływu, 4) zmiany postanowień umowy stanowiących następstwo zaistnienia okoliczności o charakterze siły wyższej, 5) zmiany danych którejkolwiek ze Stron Umowy (np.: zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu świadczącego przedmiotową dostawę) związana z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie którejkolwiek ze Stron Umowy, np.: w formie sukcesji uniwersalnej, 6) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, 7) z powodu opóźnienia w przekazaniu pomieszczeń przez Zamawiającego, w których ma zostać zainstalowany/uruchomiony/zintegrowany przedmiot umowy, - odpowiednio do tego jaki wpływ na te zmiany będą miały ww. przypadki.
IV 4 4 data 2020-04-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)