GuidZP400 |
6c569caf-62c7-4da9-ace5-037378f4caeb
|
Biuletyn |
526267-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
|
Regon |
11026815000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stępińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19/25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-739
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 318 60 00
|
Zamawiajacy fax |
22 318 63 41
|
Zamawiajacy email |
zp@szpitalczerniakowski.waw.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalczerniakowski.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalczerniakowski.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Czerniakowski Sp. z o. o., ul. Stępińska 19/25, 00-739 Warszawa, pawilon administracyjny pok. 106 (Kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materacy przeciwodleżynowych na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
12/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi fabrycznie nowe (rok produkcji 2019 lub 2020) materace przeciwodleżynowe o IV stopniu leczenia odleżyn (w V stopniowej skali wg Torrance’a) wraz z pompami, kładzione bezpośrednio na ramę łóżka – 16 szt.
Zamawiający dopuszcza materace przeciwodleżynowe o III stopniu leczenia odleżyn w IV stopniowej skali wg NPUAP i AHCPR, o III stopniu leczenia odleżyn w IV stopniowej skali wg EPUAP oraz o III stopniu leczenia odleżyn w IV stopniowej skali wg PTLR
|
Cpv glowny przedmiot |
39143112-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Dostawa w terminie nie dłuższym niż 21 dni roboczych.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Firmowe Materiały Informacyjne Producenta dla oferowanych produktów (w języku polskim) (karty katalogowe/techniczne/karty charakterystyki), zwane dalej FMI potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań Zamawiającego sporządzone w języku polskim. W przypadku braku potwierdzenie wymaganych parametrów, zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ w FMI, Wykonawca dołączy oświadczenie producenta przedmiotu zamówienia o spełnianiu wymaganych parametrów
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie:
1) zmiana warunków i terminów realizacji Umowy – zmiana ta jest możliwa na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizację dostawy/instalacji/uruchomienia/integracji, trudności transportowych, trudności produkcyjnych, trudności celnych oraz uwarunkowań społecznych (petycje, odwołania, strajki itp.),
2) wydłużenia terminu gwarancji, bez konieczności zmiany wartości umowy,
3) zmiany parametrów technicznych oferowanego przedmiotu umowy, pod warunkiem, że proponowane rozwiązania techniczne i technologiczne są równorzędne lub lepsze od pierwotnie określonych w ofercie Wykonawcy, bez zmiany wartości umowy. Zmiana, o której jest mowa w zdaniu poprzedzającym może zostać wprowadzona tylko w wypadku zaistnienia okoliczności, na które Wykonawca nie miał wpływu,
4) zmiany postanowień umowy stanowiących następstwo zaistnienia okoliczności o charakterze siły wyższej,
5) zmiany danych którejkolwiek ze Stron Umowy (np.: zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu świadczącego przedmiotową dostawę) związana z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie którejkolwiek ze Stron Umowy, np.: w formie sukcesji uniwersalnej,
6) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
7) z powodu opóźnienia w przekazaniu pomieszczeń przez Zamawiającego, w których ma zostać zainstalowany/uruchomiony/zintegrowany przedmiot umowy,
- odpowiednio do tego jaki wpływ na te zmiany będą miały ww. przypadki.
|
IV 4 4 data |
2020-04-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|