Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2020 roku.

Publication date 2020-03-26
End date 2020-04-06 00:00:00
Instytucja 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Akumulatory ołowiowo-kwasowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526731-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 343000000, 314310006, 343511003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2020 roku z podziałem na 3 części zamówienia. Część zamówienia nr 1 - zakup i dostawa akumulatorów (8 poz. asortymentowych); część zamówienia nr 2 - zakup i dostawa opon, dętek, ochraniaczy dętek (18 poz. asortymentowych); część zamówienia nr 3 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów (53 poz. asortymentowe).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bca40fba-9925-45e5-867c-848b63202ef6
Biuletyn 526731-N-2020
Zamawiajacy nazwa 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Regon 28138539600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kwiatkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 261 313 015
Zamawiajacy fax 261 313 304
Zamawiajacy email 21wog@ron.mil.pl
Adres strony url www.21wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.21wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblagu, 82-300 Elbląg, ul. Kwiatkowskiego 15
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2020 roku.
Numer referencyjny 11/SZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2020 roku z podziałem na 3 części zamówienia. Część zamówienia nr 1 - zakup i dostawa akumulatorów (8 poz. asortymentowych); część zamówienia nr 2 - zakup i dostawa opon, dętek, ochraniaczy dętek (18 poz. asortymentowych); część zamówienia nr 3 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów (53 poz. asortymentowe).
Cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2020 r.: 1) Dla ilości minimalnych do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (zgodnie ze złożoną ofertą odpowiednio dla części zamówienia). 2) Dla ilości maksymalnych do 30 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 i pkt 2 składa każdy z tych Wykonawców. 4.W przypadku innych podmiotów, na zdolnościach których polega Wykonawca, dokumenty określone w pkt 1 lub 2 składane są dla każdego z tych podmiotów.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części zamówienia nr 2. Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: dla części zamówienia nr 2 – 4 200,00 PLN.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy; 2) w przypadku braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, Wykonawca zaoferuje inny spełniający wymagania techniczno-jakościowe wskazane w załącznikach nr 1 i 2 do umowy, co nie może jednak doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w załączniku nr 2 do niniejszej umowy; 3) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; 4) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, fax: 261 313 304, e-mail: 21wog@ron.mil.pl; 2. Inspektor ochrony danych 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO oraz art. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 11/SZP/2020 na zakup i dostawę części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2020 roku prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu; 8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9. Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10. Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa akumulatorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31431000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2020 r.: 1) Dla ilości minimalnych do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (zgodnie ze złożoną ofertą odpowiednio dla części zamówienia). 2) Dla ilości maksymalnych do 30 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2020 roku. Część zamówienia nr 1 - zakup i dostawa akumulatorów (8 poz. asortymentowych). 1) data produkcji akumulatorów nie może być starsza niż IV kwartał 2019 roku; 2) termin gwarancji min. 24 miesiące od dnia odbioru. 3) wymagane indywidualne karty gwarancyjne; 4) parametry akumulatorów: a) poz.1 - wymiary: długość od 350 mm do 354 mm, szerokość od 173 mm do 175 mm, wysokość od 175 mm do 190 mm, plusowa klema z prawej strony, minimalny prąd rozruchowy 860A; b) poz. 2 - wymiary: długość od 350 mm do 354 mm, szerokość od 173 mm do 175 mm, wysokość od 175 mm do 190 mm, plusowa klema z prawej strony, minimalny prąd rozruchowy 900A; c) poz. 3 - wymiary: długość od 205 mm do 207 mm, szerokość od 173 mm do 175 mm, wysokość od 175 mm do 190 mm, plusowa klema z prawej strony, minimalny prąd rozruchowy 400A; d) poz. 4 - wymiary: długość od 232 mm do 242 mm, szerokość od 173 mm do 175 mm, wysokość od 175 mm do 190 mm, plusowa klema z prawej strony, minimalny prąd rozruchowy 540A, e) poz. 5 - wymiary: długość od 350 mm do 354 mm, szerokość od 173 mm do 175 mm, wysokość od 175 mm do 190 mm, plusowa klema z prawej strony, minimalny prąd rozruchowy 740A: f) poz. 6 - wymiary: długość od 350 mm do 354 mm, szerokość od 173 mm do 175 mm, wysokość od 175 mm do 190 mm, plusowa klema z prawej strony, minimalny prąd rozruchowy 740A. g) poz. 7 - wymiary: długość od 328 mm do 332 mm, szerokość od 169 mm do 173 mm, wysokość od 212 mm do 216 mm, plusowa klema z prawej strony, waga od 26 do 35 kg; h) poz. 8 - wymiary: długość od 517 mm do 527 mm, szerokość od 235 mm do 249 mm, wysokość od 215 mm do 225 mm, plusowa klema z prawej strony, waga od 52 do 73 kg; Pozostałe wymagania: 1) Zamówienie przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. 2) Oferowany asortyment musi być nowy nieregenerowany, nieużywany. 3) Wykonawca będzie dostarczać zamówiony asortyment w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem. Koszt tego opakowania będzie wliczony w cenę oferowaną asortymentu przedmiotu zamówienia. Asortyment powinien być zabezpieczony metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych oraz być w oryginalnych i fabrycznych opakowaniach. 4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko oraz rozładować we wskazanym w zamówieniu nw. magazynie: a)część zamówienia nr 1 poz. 1-6: magazyn służby czołgowo - samochodowej 14-500 Braniewo, ul. Sikorskiego 41; b) część zamówienia nr 1 poz. 7-8: magazyn służby łączności 14-500 Braniewo ul. Wojska Polskiego 4; c) część zamówienia nr 2 i 3: magazyn służby czołgowo - samochodowej 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka 130. 5) Wszystkie wymagane w opisie przedmiotu zamówienia dokumenty należy dostarczyć wraz z pierwszą dostawą towaru. L.P.; Nazwa przedmiotu zamówienia; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: 1. AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY12V100Ah; 12V100Ah; szt. 6, 9; 2. AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V110Ah; 12V110Ah; szt. 14, 21; 3. AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V45Ah; 12V45Ah; szt. 3, 5; 4. AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V60Ah; 12V60Ah; szt. 6, 9; 5. AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V92Ah; 12V92Ah; szt. 12, 18; 6. AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V95Ah; 12V95Ah; szt. 5, 8; 7. AKUMULATOR ŻELOWY 12V85Ah; 12V85Ah; szt. 2, 4; 8. AKUMULATOR ŻELOWY 12V230Ah; 12V230Ah; szt. 1, 2.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa opon, dętek, ochraniaczy dętek.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34351100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2020 r.: 1) Dla ilości minimalnych do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (zgodnie ze złożoną ofertą odpowiednio dla części zamówienia). 2) Dla ilości maksymalnych do 30 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2020 roku. Część zamówienia nr 2 - zakup i dostawa opon, dętek, ochraniaczy dętek (18 poz. asortymentowych). Data produkcji opon, dętek, ochraniaczy dętek nie może być starsza niż IV kwartał 2019 roku, termin gwarancji min. 24 miesiące od dnia odbioru. Pozostałe wymagania: 1) Zamówienie przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. 2) Oferowany asortyment musi być nowy nieregenerowany, nieużywany. 3) Wykonawca będzie dostarczać zamówiony asortyment w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem. Koszt tego opakowania będzie wliczony w cenę oferowaną asortymentu przedmiotu zamówienia. Asortyment powinien być zabezpieczony metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych oraz być w oryginalnych i fabrycznych opakowaniach. 4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko oraz rozładować we wskazanym w zamówieniu nw. magazynie: a)część zamówienia nr 1 poz. 1-6: magazyn służby czołgowo - samochodowej 14-500 Braniewo, ul. Sikorskiego 41; b) część zamówienia nr 1 poz. 7-8: magazyn służby łączności 14-500 Braniewo ul. Wojska Polskiego 4; c) część zamówienia nr 2 i 3: magazyn służby czołgowo - samochodowej 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka 130. 5) Wszystkie wymagane w opisie przedmiotu zamówienia dokumenty należy dostarczyć wraz z pierwszą dostawą towaru. L.P.; Nazwa przedmiotu zamówienia; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: 1. dętka 1200-20 24-79-01-344; 1200-20 24-79-01-344; szt. 85, 128; 2. dętka 13.00-18; 13.00-18; szt. 3, 5; 3. dętka 7.00/7.50-16 zawór TR-13; 7.00/7.50-16 zawór TR-13; szt. 15, 23; 4. dętka 8.25-20 24-79-01-334; 8.25-20 24-79-01-334; szt. 50, 75; 5. ochraniacz dętki 1200x20; 1200x20; szt. 3, 5; 6. ochraniacz dętki C-15; C-15; szt. 15, 23; 7. opona 12.00 R24; 12.00 R24; szt. 10, 15; 8. opona 12-16.5 IND-R4 przód; 12-16.5 IND-R4 przód; szt. 2, 3; 9. opona 195/70 R15C LETNIA; 195/70 R15C LETNIA; szt. 10, 15; 10. opona 195/70 R15C ZIMOWA; 195/70 R15C ZIMOWA; szt. 10, 15; 11. opona 215/60/17C; 215/60/17C; szt. 2, 3; 12. opona 235/65 R16C zimowa; 235/65 R16C zimowa; szt. 5, 8; 13. opona 235/70 R16C letnia; 235/70 R16C letnia; szt. 5, 8; 14. opona 235/75 R17.5; 235/75 R17.5; szt. 69, 104; 15. opona 255/100R16T; 255/100R16T; szt. 5, 8; 16. opona 7.50R16C; 7.50R16C; szt. 25, 38; 17. opona C 9,5R17,5 T 129/127M; C 9,5R17,5 T 129/127M; szt. 10, 15; 18. opona C13R/22.5 154/150K; C13R/22.5 154/150K; szt. 11, 17.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2020 r.: 1) Dla ilości minimalnych do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (zgodnie ze złożoną ofertą odpowiednio dla części zamówienia). 2) Dla ilości maksymalnych do 30 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2020 roku. Część zamówienia nr 3 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów (53 poz. asortymentowe). Data produkcji akcesoriów różnych nie może być starsza niż IV kwartał 2019 roku; termin gwarancji min. 24 miesiące od dnia odbioru. Pozostałe wymagania: 1) Zamówienie przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. 2) Oferowany asortyment musi być nowy nieregenerowany, nieużywany. 3) Wykonawca będzie dostarczać zamówiony asortyment w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem. Koszt tego opakowania będzie wliczony w cenę oferowaną asortymentu przedmiotu zamówienia. Asortyment powinien być zabezpieczony metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych oraz być w oryginalnych i fabrycznych opakowaniach. 4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko oraz rozładować we wskazanym w zamówieniu nw. magazynie: a)część zamówienia nr 1 poz. 1-6: magazyn służby czołgowo - samochodowej 14-500 Braniewo, ul. Sikorskiego 41; b) część zamówienia nr 1 poz. 7-8: magazyn służby łączności 14-500 Braniewo ul. Wojska Polskiego 4; c) część zamówienia nr 2 i 3: magazyn służby czołgowo - samochodowej 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka 130. 5) Wszystkie wymagane w opisie przedmiotu zamówienia dokumenty należy dostarczyć wraz z pierwszą dostawą towaru. L.P.; Nazwa przedmiotu zamówienia; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: 1. bezpiecznik płytkowy 10A rozmiar MIDI; szt. 215, 322; 2. bezpiecznik płytkowy 15A rozmiar MIDI; szt. 115, 172; 3. bezpiecznik płytkowy 20A rozmiar MIDI; szt. 115, 172; 4. bezpiecznik płytkowy 25A rozmiar MIDI; szt. 115, 172; 5. bezpiecznik płytkowy 30A MAXI; szt. 15, 22; 6. bezpiecznik płytkowy 3A rozmiar MIDI; szt. 100, 150; 7. bezpiecznik płytkowy 5A rozmiar MIDI; szt. 115, 172; 8. bezpiecznik płytkowy 7,5A rozmiar MIDI; szt. 115, 172; 9. pióro wycieraczki 561-000-041; 561-000-041; szt. 4, 6; 10. pióro wycieraczki 570-000-010; 570-000-010; szt. 20, 30; 11. pióro wycieraczki 561-000-031; 561-000-031; szt. 10, 15; 12. pióro wycieraczki 769894050; 769894050; szt. 20, 30; 13. pióro wycieraczki 561.000.040; 561.000.040; szt. 10 , 15; 14. pióro wycieraczki do pojazdu Fiat DUCATO Długość pióra – 600 mm; szt. 2, 3; 15. pióro wycieraczki do pojazdu HONKER 2000 Długość pióra – 450 mm; szt. 10, 15; 16. pióro wycieraczki do pojazdu IVECO Tracker Długość pióra – 600 mm; szt. 4, 6; 17. pióro wycieraczki do pojazdu JELCZ 325 Długość pióra – 600 mm; szt. 4, 6; 18. pióro wycieraczki do pojazdu JELCZ 442.32 Długość pióra – 600 mm ; szt. 6, 9; 19. pióro wycieraczki do pojazdu MAN R 07 Długość pióra – 1000 mm; szt. 8, 12; 20. pióro wycieraczki do pojazdu STAR 266M Długość pióra – 600 mm; szt. 6, 9; 21. pióro wycieraczki do pojazdu VW Transporter T-6 Długość pióra – 600 mm; szt. 64, 96; 22. żarówka 12V 5W T10; szt. 80, 120; 23. żarówka BA15s 12V 10W; szt. 10, 15; 24. żarówka BA15S 12V 21W; szt. 75, 112; 25. żarówka BA15S 12V 5W; szt. 175, 262; 26. żarówka BA15S 24V 10W; szt. 210, 315; 27. żarówka BA15S 24V 21W; szt. 67, 100; 28. żarówka BA15S 24V 5W; szt. 155, 232; 29. żarówka BA20S 12V 35W; szt. 100, 150; 30. żarówka BA7S 24V 2W; szt. 20, 30; 31. żarówka BA9S 12V 2W; szt. 165, 247; 32. żarówka BA9S 12V 4W; szt. 10, 15; 33. żarówka BAU15S 12V 21W; szt. 180, 270; 34. żarówka BAU15s 24V 21W POMARAŃCZOWA; szt. 12, 18; 35. żarówka BAY15d 12V 21/5W; szt. 27, 40; 36. żarówka BAY15d 24V 21/5W; szt. 15, 22; 37. żarówka H1 12V 55W; szt. 80, 120; 38. żarówka H1 24V 70W; szt. 20, 30; 39. żarówka H3 12V 55W; szt. 70, 105; 40. żarówka H3 24V 70W; szt. 10, 15; 41. żarówka H4 12V 100/90W; szt. 100, 150; 42. żarówka H4 12V 60/55W; szt. 135, 202; 43. żarówka H4 12V 60/65W; szt. 152, 228; 44. żarówka H4 24V 75/70W; szt. 20, 30; 45. żarówka H7 12V 55W; szt. 364, 546; 46. żarówka H7 24V 70W; szt. 35, 52; 47. żarówka P45T 12V 45/40W; szt. 110 , 165; 48. żarówka R2 24V 55/50W P45T; szt. 47, 70; 49. żarówka R5 24V 2W biała; szt. 6, 9; 50. żarówka rurkowa SV8.5 12V 5W; szt. 130, 195; 51. żarówka W2x4.6d 24V 1,2W; szt. 100, 150; 52. żarówka W5W 12V 5W; szt. 70, 105; 53. żarówka W5W 24V 5W; szt. 10, 15.
  

Criterion

Kryteria 1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 2) Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)