Dostawa sprzętu medycznego - myjni automatycznej do endoskopów

Publication date 2020-03-26
End date 2020-04-03 00:00:00
Instytucja Szpital Mrągowski im. Michała Kajki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Mrągowo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526980-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zamontowanie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu medycznego - myjni automatycznej do endoskopów, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 i 1A do nin. Specyfikacji tj. PARAMETRY GRANICZNE oraz Warunki serwisu i gwarancji

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a33fe4f2-4927-43bb-9a87-f27c51fedfac
Biuletyn 526980-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Mrągowski im. Michała Kajki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 51093834900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Mrągowo
Zamawiajacy kod pocztowy 11-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 897 412 127
Zamawiajacy fax 897 412 127
Zamawiajacy email zaopatrzenie@szpital-mragowo.pl
Adres strony url www.szpital-mragowo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny szpital sp. z o.o.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-mragowo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Mrągowski im. Michała Kajki Sp. z o.o., ul. Wolności 12, 11-700 Mrągowo, Sekcja zaopatrzenia i zamówień publicznych (pokój nr 205)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego - myjni automatycznej do endoskopów
Numer referencyjny NZ/231/R2-4/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zamontowanie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu medycznego - myjni automatycznej do endoskopów, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 i 1A do nin. Specyfikacji tj. PARAMETRY GRANICZNE oraz Warunki serwisu i gwarancji
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty składające się na ofertę: a) formularz ofertowy, według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji b) szczegółową ofertę cenową (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XVII ppkt. 2 SIWZ) c) wypełniony i podpisany załącznik PARAMETRY GRANICZNE – Załącznik nr 1 d) podpisany i wypełniony załącznik nr 1A – warunki serwisu i gwarancji e) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji), f) dokumenty, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji, g) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 11 lit. b), h) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). i) potwierdzenie wpłaty wadium.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą. 2. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 4 170,00 zł (słownie: cztery tysiące sto siedemdziesiąt 00/100) 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Mikołajkach: 28 9350 0001 0216 2566 5002 0109, z dopiskiem: „Wadium – Dostawa sprzętu medycznego” lub opatrzone numerem sprawy: NZ/231/R2-4/20.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, z zastrzeżeniem zapisów § 7 ust. 2 niniejszego paragrafu. 2. Kupujący przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie nazwy lub numeru katalogowego Przedmiotu Zamówienia, przy zachowaniu jego parametrów. 3. Powyższe zmiany powinny być uprzednio, pisemnie (pod rygorem nieważności) zaakceptowane przez Kupującego, nie mogą skutkować zwiększeniem wartości Umowy i nie mogą być niekorzystne dla Kupującego.
IV 4 4 data 2020-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)