Dostawa elementów niezbędnych do stworzenia prototypu na rzecz FRP TECHNOLOGY sp. z o.o. – Przedsiębiorstwa typu Startup, inkubowanego przez Rzeszowską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach projektu Platformy Startowe – Start in Podkarpackie.

Publication date 2020-03-26
End date 2020-04-07 00:00:00
Instytucja Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Maszyny przemysłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526836-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 420000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedstawionych poniżej elementów. Mają one na celu stworzenie
innowacyjnej maszyny do produkcji podestów wytwarzanych z żywicyorthophthalic poliester, która zapewnia bezpieczeństwo, trwałość, oszczędności, skrócenie procesu produkcji w stosunku do dostępnych głównie na rynku kratownic/podestów stalowych. Kratownice mają zastosowanie w miejscach w których chemikalia i inne szkodliwe substancje destrukcyjnie oddziaływają̨ na metal, drewno i inne materiały. Kraty wytwarzane są̨ z żywic poliestrowych lub winyloestrowych wzmacnianych włóknem szklanym. Dzięki wdrożeniu nowatorskiej technologii produkcji kratownic z żywicy na rynek trafi maszyna, która pozwoli na konkurowanie z obecnie dostępnymi maszynami produkującymi kratownice wykonane ze stali czy aluminium.
Przedstawione poniżej parametry techniczne są minimalnymi. Wykonawca może zaproponować lepsze parametry techniczne.

1) Elementy jezdne
• Siłownik teleskopowy 61/45x700 297R - 4 szt.
• Zasilacz ZH-40-24/24-L5,5 - 1 szt.

2) Serwosilnik z enkoderem absolutnym z hamulcem
• Serwosilnik R2 o mocy min. 1 kW (3,18 Nm) z hamulcem, zasilanie 230V, enkoder absolutny 21 bit bezbateryjny, prędkość znam. 3000 rpm; - 1 szt.

3) Serwowzmacniacz EtherCAT + zestaw złącz
• Serwowzmacniacz R Advanced 30A, EtherCAT, STO - do silników - 1 szt.
• Zestaw złącz dla serwowzmacniaczy R Advanced, 200V z STO 0,2…1kW; 2 szt.
• Wtyk safety dla R Advanced, 200V, z STO, 0,2…1kW; 2 szt.
• Kabel do programowania z PC - do serii R Advanced; 1 szt.

4) Kable zasilające
• Kabel zasilający (R Advanced) do silników (R2) z hamulcem 0,2…1 kW, 230V - 3m; 2 szt.

5) Kable enkodera
• Kabel enkodera serwonapędów 5 m - 2 szt.

6) Kable hamulca
• Kabel hamulca serwonapędów 3 m - 2 szt.

Adres dostawy:
FRP TECHNOLOGY Sp. z o.o.
36-002 Jasionka 954 E

Dodatkowe informacje

GuidZP400 da2f0bb2-5717-43a7-a8c0-878e4af8ab12
Biuletyn 526836-N-2020
Zamawiajacy nazwa Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Regon 69026033085969
Zamawiajacy adres ulica ul. Szopena
Zamawiajacy adres numer domu 51
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239,
Zamawiajacy fax 178 520 611
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl,
Adres strony url www.rarr.rzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt Platformy Startowe „Start In Podkarpackie”, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014 2020, Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania:1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.rarr.rzeszow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rarr.rzeszow.pl Dział Zamówienia Publiczne/Zakładka Przetargi 2020/Folder ZP 13/2020/DWP
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wyłącznie w formie pisemnej na wskazny adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa elementów niezbędnych do stworzenia prototypu na rzecz FRP TECHNOLOGY sp. z o.o. – Przedsiębiorstwa typu Startup, inkubowanego przez Rzeszowską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach projektu Platformy Startowe – Start in Podkarpackie.
Numer referencyjny ZP 13/2020/DWP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedstawionych poniżej elementów. Mają one na celu stworzenie innowacyjnej maszyny do produkcji podestów wytwarzanych z żywicyorthophthalic poliester, która zapewnia bezpieczeństwo, trwałość, oszczędności, skrócenie procesu produkcji w stosunku do dostępnych głównie na rynku kratownic/podestów stalowych. Kratownice mają zastosowanie w miejscach w których chemikalia i inne szkodliwe substancje destrukcyjnie oddziaływają̨ na metal, drewno i inne materiały. Kraty wytwarzane są̨ z żywic poliestrowych lub winyloestrowych wzmacnianych włóknem szklanym. Dzięki wdrożeniu nowatorskiej technologii produkcji kratownic z żywicy na rynek trafi maszyna, która pozwoli na konkurowanie z obecnie dostępnymi maszynami produkującymi kratownice wykonane ze stali czy aluminium. Przedstawione poniżej parametry techniczne są minimalnymi. Wykonawca może zaproponować lepsze parametry techniczne. 1) Elementy jezdne • Siłownik teleskopowy 61/45x700 297R - 4 szt. • Zasilacz ZH-40-24/24-L5,5 - 1 szt. 2) Serwosilnik z enkoderem absolutnym z hamulcem • Serwosilnik R2 o mocy min. 1 kW (3,18 Nm) z hamulcem, zasilanie 230V, enkoder absolutny 21 bit bezbateryjny, prędkość znam. 3000 rpm; - 1 szt. 3) Serwowzmacniacz EtherCAT + zestaw złącz • Serwowzmacniacz R Advanced 30A, EtherCAT, STO - do silników - 1 szt. • Zestaw złącz dla serwowzmacniaczy R Advanced, 200V z STO 0,2…1kW; 2 szt. • Wtyk safety dla R Advanced, 200V, z STO, 0,2…1kW; 2 szt. • Kabel do programowania z PC - do serii R Advanced; 1 szt. 4) Kable zasilające • Kabel zasilający (R Advanced) do silników (R2) z hamulcem 0,2…1 kW, 230V - 3m; 2 szt. 5) Kable enkodera • Kabel enkodera serwonapędów 5 m - 2 szt. 6) Kable hamulca • Kabel hamulca serwonapędów 3 m - 2 szt. Adres dostawy: FRP TECHNOLOGY Sp. z o.o. 36-002 Jasionka 954 E
Cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 30 dni od dnia zawarcia umowy. Za dzień przyjmuje się dzień kalendarzowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument wraz z ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA! Oświadczenie lub dowody wykonawca przekazuje zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Informacje o sposobie przygotowania wyżej wymienionych dokumentów: 1. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w punkcie poprzedzającym (VII.1) muszą być złożone pisemnie i w oryginale. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty nie przetłumaczone na język polski nie będą brane pod uwagę. 3. Jeżeli dany dokument składa się z więcej niż jednej strony, dla swej ważności powinien być złożony w całości.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie dotyczącym: 1) zmiana wynagrodzenia jedynie w zakresie zmiany urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, odpowiedniej zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto; 2) zmiany terminu realizacji: Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku: a) decyzji administracyjnych (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.); b) zaistnienia zdarzenia nieprzewidzianego lub zdarzeń losowych uniemożliwiających realizacje przedmiotu zamówienia w terminach wymienionych w siwz; c) zaistnienia siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.); 3) zmiany terminu płatności: w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych; 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania RARR S.A. do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Dostawcy do ich dokonania. 3. Warunkiem dokonania zmian umowy jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu. 4. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-04-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta wspólna Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Każdy z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia. Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Oferta musi zawierać następujące elementy: 1) Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy, Załącznik nr 3 do siwz - w tym: - wynagrodzenie brutto oraz wynagrodzenie netto za wykonanie zamówienia. 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, (Załącznik nr 4 do siwz); 3) Jeżeli jest to konieczne - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - odpowiedni dokument ustanawiający pełnomocnika (art. 23 Pzp); 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w pkt 3; 7) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 8) Zamawiający prosi by w formularzu ofertowym wykonawca podał informację czy wykonawca jest mikro, małym, średnim lub dużym przedsiębiorstwem. Należy zaznaczyć odpowiednio. Brak takiej informacji nie będzie podstawą do odrzucenia oferty. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej, podpisanej odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta (Załącznik nr 3 do siwz) oraz wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę albo osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi przedstawić pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej / na druku stanowiącym Załącznik nr 3 do siwz lub na kserokopii sporządzonej z tego formularza. Oferta musi być podpisana. Formularz ofertowy (Załącznik nr 3 do siwz) należy wypełnić przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladu np.: komputerowo, długopisem, cienkopisem, piórem lub za pomocą maszyny do pisania. Wszelkie poprawki w ofercie winny być dokonywane poprzez skreślenie omyłki oraz postawienie obok korekty parafki osoby lub osób podpisujących ofertę. Nie dopuszcza się możliwości dokonywania poprawek omyłek w tekście oferty przy użyciu korektora lub odrębnymi pismami dołączonymi do oferty. W celu wyeliminowania ewentualnych wątpliwości co do treści oferty oraz zapewnienia jej czytelności i przejrzystości wskazane jest, by w przypadku wystąpienia omyłki, formularz oferty ponownie skopiować i wypełnić tak, aby nie było w nim jakichkolwiek poprawek, zmian, korekt itp. Nie dopuszcza się możliwości nanoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek zmian merytorycznych na uprzednio przygotowaną treść oferty. Wykonawca może złożyć jedną ofertę (tylko z jedną ostateczną ceną); złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub wariantowe (w tym tzw. oferty wariantowej) – spowoduje odrzucenie oferty/ofert złożonych przez tego wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają jedną wspólną ofertę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z tym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do niej odpowiedni dokument potwierdzający ustanowienie lub ustanawiający pełnomocnika. Oferta winna być złożona w zamkniętej i nieprzejrzystej kopercie (opakowaniu) opieczętowanej pieczątką firmową, oznaczonej dokładną nazwą i adresem wykonawcy, zaadresowanej na zamawiającego i oznaczonej napisem: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. 35 – 959 Rzeszów, ul. Szopena 51 Oferta na przetarg nieograniczony na wykonanie zamówienia pn.: Dostawa elementów niezbędnych do stworzenia prototypu na rzecz FRP TECHNOLOGY sp. z o.o. – Przedsiębiorstwa typu Startup, inkubowanego przez Rzeszowską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach projektu Platformy Startowe – Start in Podkarpackie. Znak sprawy: ZP 13/2020/DWP Nie otwierać przed dniem 7.04.2020 r. godz. 10.30 Informacja dla RARR S.A.: dokumentacja szczególnie istotna W przypadku braku powyższego opisu, zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku np. przypadkowe otwarcie oferty w przypadku składania ofert przed wyznaczonym terminem składania ofert, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcia w trakcie sesji otwarcia ofert. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 7 kwietnia 2020 r. o godzinie 10.30, w siedzibie Zamawiającego tj. w Rzeszowie przy ul. Szopena 51 w pok. nr 313. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: Cena – 100 % W związku z propozycją przyjęcia kryterium oceny ofert – 100% cena, Zamawiający sprecyzował dokładnie swoje wymagania w opisie przedmiotu zamówienia, zaś ocena oferty pod kątem spełniania wymagań jakościowych ma charakter zero-jedynkowy („spełnia” – „nie spełnia”). Przedmiotem zamówienia są dostawy różnego rodzaju sprzętu o konkretnie określonych parametrach, wobec zadania stworzenia prototypu przez StartUp. W zamówieniu jasno i precyzyjnie określono standardy, o których mowa w art. 91 ust. 2a Pzp (Dz. U. 2019 poz. 1843), zaś samo zamówienie ma charakter zamówienia nieskomplikowanego, typowego oraz o małym stopniu złożoności. W tym przypadku nieracjonalne byłoby ustanawianie pozacenowych kryteriów oceny ofert dotyczących aspektów, które można określić w opisie przedmiotu zamówienia. Dostawy, których dotyczy zamówienia, mają powtarzalne cechy jakościowe oraz odpowiadają standardom powszechnie oferowanym, nie zaś zindywidualizowanym i specyficznym wymaganiom zamawiającego. Stąd pojawia się motywacja do zastosowania ceny jako jedynego kryterium oceny ofert. Określono bowiem przedmiot zamówienia w sposób powszechnie dostępny o ustalonych standardach jakościowych.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)