Dostawy mięsa, wędlin, konserw i przetworów mięsnych wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.05.2020 r. do 30.09.2020 r.

Publication date 2020-03-27
End date 2020-04-07 00:00:00
Instytucja Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527527-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa, wędlin, konserw i przetworów mięsnych do Zamawiającego, których asortyment określono w zestawieniu zamieszczonym w OPZ (załącznik nr 1 do SIWZ) w Formularzu OFERTA - Załącznik nr 2 do SIWZ.

Wykonawca sukcesywnie (w miarę potrzeb Zamawiającego) zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie od 01.05.2020 r. do 30.09.2020 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia, w zależności od tego które z tych zdarzeń wystąpi pierwsze.
miejsce dostaw: budynki Zamawiającego usytuowane w Warszawie przy
ul. Świętojerskiej 12A i ul. Twardej 1

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ef5074c7-6eed-4db5-a147-ba76b915b2cd
Biuletyn 527527-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
Regon 14634902800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Konwiktorska
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-217
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 226280712,
Zamawiajacy fax 226269132
Zamawiajacy email g.ogrodowczyk@um.warszawa.pl, klatecka@um.warszawa.pl
Adres strony url www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/Default.aspx
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć pisemnie w siedzibie Zamawiającego: osobiście, pocztą lub przez posłańca/kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-217 Warszawa, ul. Konwiktorska 3/5
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy mięsa, wędlin, konserw i przetworów mięsnych wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.05.2020 r. do 30.09.2020 r.
Numer referencyjny ZPiZP.26.6.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa, wędlin, konserw i przetworów mięsnych do Zamawiającego, których asortyment określono w zestawieniu zamieszczonym w OPZ (załącznik nr 1 do SIWZ) w Formularzu OFERTA - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca sukcesywnie (w miarę potrzeb Zamawiającego) zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie od 01.05.2020 r. do 30.09.2020 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia, w zależności od tego które z tych zdarzeń wystąpi pierwsze. miejsce dostaw: budynki Zamawiającego usytuowane w Warszawie przy ul. Świętojerskiej 12A i ul. Twardej 1
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow za spełniających warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają dokument potwierdzający wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub w przypadku producentów, właściwych organów Weterynarii;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow za spełniających warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej jedno zamówienie na dostawach mięsa i/-lub wędlin, wykonywane w sposób ciągły w okresie nie krótszym niż 5 miesięcy i wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6. Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia w postępowaniu (art. 26 ust. 2 Ustawy Pzp). Wykaz dokumentów i oświadczeń Zamawiający zawarł w ust. 7 pkt 3 lit. d, e, f, g. 7. Na żądanie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 6 skierowane w trybie art. 26 ust. 2 Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty wymienione w pkt 3 lit. d, e, f, g: 3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 Ustawy Pzp: d) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp. e) Oświadczenia Wykonawcy o wydaniu lub braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). f) Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). g) Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1170, z późn. zm.), (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). UWAGI:  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w lit. a-g, winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;  W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów dokumenty wymienione w lit. a-g winien złożyć także podmiot, który udostępnia zasoby;  W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, dokumenty wymienione w lit. a-g winien złożyć także podmiot będący podwykonawcą.
Zakresie warunkow udzialu 6. Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 26 ust. 2 Ustawy Pzp). 7. Na żądanie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 6 skierowane w trybie art. 26 ust. 2 Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty wymienione w pkt 1, 2: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzonej określonej działalności zawodowej, określonej w Rozdziale 12 ust. 1 SIWZ, Zamawiający żąda: a) dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub w przypadku producentów, właściwych organów Weterynarii. 2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonej w Rozdziale 12 ust. 3 pkt 3 SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA – W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty Wykonawcy składają łącznie.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów, wskazanych w ust. 7 poniżej, potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 2f Ustawy Pzp). 7. Na żądanie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 6 skierowane w trybie art. 26 ust. 2 Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty wymienione w pkt 1, 2 oraz 3 lit. d, e, f, g:(...) 3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 Ustawy Pzp: a) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wystawioną nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione, nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp); c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp); (...) UWAGI:  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w lit. a-g, winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;  W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów dokumenty wymienione w lit. a-g winien złożyć także podmiot, który udostępnia zasoby;  W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, dokumenty wymienione w lit. a-g winien złożyć także podmiot będący podwykonawcą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp, dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy: 1) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 2) w zakresie przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia z powodu siły wyższej lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności gdy Wykonawca zaproponuje upusty, nie więcej niż o 30 %. W takim przypadku wartość Umowy zostanie przeliczona według cen jednostkowych obowiązującej Umowy.; 3) w zakresie przedłużenia terminu realizacji Umowy o okres nie dłuższy niż 3 miesiące; 4) w przypadku nie wyłonienia kolejnego Wykonawcy w drodze postępowania przetargowego, gdy zajdzie konieczność przedłużenia terminu obowiązywania Umowy, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w Umowie. W takim przypadku wartość Umowy zostanie przeliczona według cen jednostkowych obowiązującej Umowy; 5) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen brutto proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. 2. Przez siłę wyższą należy rozumieć wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu, wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy, której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu, np. klęska żywiołowa, huragan, pandemia, powódź, trzęsienie ziemi i strajk. Siła wyższa, jako podstawa zmiany umowy, musi mieć obiektywny i istotny wpływ na niemożliwość należytego wykonywania umowy. 3. Wprowadzenie zmian o których mowa w ust. 1 jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do Umowy podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron. 4. Wprowadzenie zmian, o których mowa w § 3 ust. 10 Umowy, nie wymaga aneksu do Umowy.
IV 4 4 data 2020-04-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria  % skład mięsa w wędlinie, wyrobach mięsnych
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)