Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu MOSiR - Pływalnia 'Wodny Raj" przy ul Wiernej Rzeki 2 w Łodzi

Publication date 2020-03-27
End date 2020-04-06 00:00:00
Instytucja Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527353-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta obejmuje m.in.:
1) modernizację w części krytej pływalni poprzez m.in.: dostawę i montaż POS, oprzyrządowania, serwera, pasków i transponderów, migrację danych z obecnie funkcjonującego systemu, wymianę niezbędnych czytników, uzupełnienie okablowania, budowę strefy wydzielonej dla weryfikacji klientów płatnej strefy saun,
2) w części sezonowej poprzez m.in.: dostawę i montaż POS, oprzyrządowania, pasków i transponderów, szafek przebieralni, uzupełnienie okablowania, połączenie z serwerem, dostawę i montaż niezbędnych bramek i czytników.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 639fcaba-0f79-4a12-81e7-40ec3f23e015
Biuletyn 527353-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi
Regon 00000100855997
Zamawiajacy adres ulica ul. Ks. Skorupki
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-532
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 27 21 416; 27 21 417
Zamawiajacy fax 42 6367980
Zamawiajacy email przetargi@mosir.lodz.pl, m.szablewska@mosir.lodz.pl
Adres strony url http://mosirl.bip.eur.pl/public/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://mosirl.bip.eur.pl/public/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu MOSiR - Pływalnia 'Wodny Raj" przy ul Wiernej Rzeki 2 w Łodzi
Numer referencyjny 2/20/PN
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta obejmuje m.in.: 1) modernizację w części krytej pływalni poprzez m.in.: dostawę i montaż POS, oprzyrządowania, serwera, pasków i transponderów, migrację danych z obecnie funkcjonującego systemu, wymianę niezbędnych czytników, uzupełnienie okablowania, budowę strefy wydzielonej dla weryfikacji klientów płatnej strefy saun, 2) w części sezonowej poprzez m.in.: dostawę i montaż POS, oprzyrządowania, pasków i transponderów, szafek przebieralni, uzupełnienie okablowania, połączenie z serwerem, dostawę i montaż niezbędnych bramek i czytników.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: – co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wdrożenie nowego lub modernizację sytemu ESOK w obiektach pływalni krytej lub sezonowej o wartości zamówienia minimum 160 000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający nie żąda przedstawienia żadnych dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane; oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są: referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy zł 00/100). Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, składania ofert wariantowych i częściowych, rozliczania w walutach obcych, aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp,

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Wydłużenie okresu asysty technicznej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Zatrudnienie osób niepełnosprawnych
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)