Dostawa implantów do leczenia dyskopatii dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży

Publication date 2020-03-27
End date 2020-04-17 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526991-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa implantów do leczenia dyskopatii dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży zwanego dalej Zamawiającym w ilościach, asortymencie i o parametrach wymaganych wg załącznika nr 4 do SIWZ. Liczba części (pakietów) – 4.
Pakiet 1 – Implanty do stabilizacji międzywyrostkowej dynamicznej.
Pakiet 2 – Implanty do stabilizacji międzytrzonowej do operacji dyskopatii szyjnych.
Pakiet 3 – Stabilizatory międzykolczyste - dynamiczne i Stabilizatory międzykolczyste – sztywne.
Pakiet 4 – Dynamiczny stabilizator międzywyrostkowy umieszczany między łukami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i zestawienie parametrów wymaganych. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4f2f1151-a709-4897-81fd-5ef10213350d
Biuletyn 526991-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Regon 45066502400000
Zamawiajacy adres ulica Al. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Łomża
Zamawiajacy kod pocztowy 18-404
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 864 733 610
Zamawiajacy fax 864 733 210
Zamawiajacy email przetargi@szpital-lomza.pl
Adres strony url www.szpital-lomza.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-lomza.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-lomza.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://epuap.gov.pl/wps/portal
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa implantów do leczenia dyskopatii dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Numer referencyjny ZT-SZP-226/01/20/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa implantów do leczenia dyskopatii dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży zwanego dalej Zamawiającym w ilościach, asortymencie i o parametrach wymaganych wg załącznika nr 4 do SIWZ. Liczba części (pakietów) – 4. Pakiet 1 – Implanty do stabilizacji międzywyrostkowej dynamicznej. Pakiet 2 – Implanty do stabilizacji międzytrzonowej do operacji dyskopatii szyjnych. Pakiet 3 – Stabilizatory międzykolczyste - dynamiczne i Stabilizatory międzykolczyste – sztywne. Pakiet 4 – Dynamiczny stabilizator międzywyrostkowy umieszczany między łukami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i zestawienie parametrów wymaganych. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.), w przypadku składania oferty na wyrób medyczny i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w ww. zakresie - dotyczy wszystkich pakietów. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby będące i nie będące wyrobami medycznymi i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w ww. zakresie - dotyczy wszystkich pakietów. Uwaga! Jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych i nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE to w tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia oświadczenia, że oferowany przedmiotowym postępowaniem produkt .... ( należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną. Na ww. dokumentach należy umieścić adnotację, którego pakietu i pozycji dotyczą. 3. Opisy produktów (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę - dotyczy wszystkich pakietów. Wykonawcy w w.w. dokumentach powinni oznaczyć, którego pakietu i pozycji dotyczy. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu. Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że przeprowadzi szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie techniki wykonania aplikacji stabilizatorów i implantów w terminie określonym przez Zamawiającego – dotyczy Pakietu 2, Pakietu 3 5. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do dostarczenia po 3 komplety każdego rodzaju produkowanych implantów terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. Przekazane implanty Kupujący zatrzyma w bezpłatny depozyt na czas trwania umowy. Z chwilą zużycia implantu Kupujący poinformuje pisemnie, niezwłocznie Sprzedającego o tym fakcie, co będzie podstawą do wystawienia przez Sprzedającego faktury oraz podstawą do zapłaty wynagrodzenia za zużyty implant, a jednocześnie zobowiązuje Sprzedającego do dostarczenia kolejnego implantu - dotyczy Pakietu 2. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do bezpłatnego użyczenia kompletu pełnego instrumentarium do oferowanych implantów (zgodnie z opisem w Załącznikiem nr 4 do SIWZ) na czas trwania umowy w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy - dotyczy Pakietu 2. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zapewni nieodpłatny serwis narzędzi służących do zakładania implantów przez okres trwania umowy. Protokół nieodpłatnego przekazania z wykazem narzędzi zostanie dostarczony Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy- dotyczy Pakietu 2. 8. Instrukcje obsługi na wezwanie i przy odbiorze w jęz. polskim/dopuszczone na nośniku elektronicznym/dla oferowanego przedmiotu zamówienia – dotyczy Pakietu 3. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do dostarczenia po 3 komplety każdego rodzaju produkowanych stabilizatorów/implantów w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. Przekazane stabilizatory/implanty Kupujący zatrzyma w bezpłatny depozyt na czas trwania umowy. Z chwilą zużycia stabilizatora/implantu Kupujący poinformuje pisemnie, niezwłocznie Sprzedającego o tym fakcie, co będzie podstawą do wystawienia przez Sprzedającego faktury oraz podstawą do zapłaty wynagrodzenia za zużyty stabilizator/implant, a jednocześnie zobowiązuje Sprzedającego do dostarczenia kolejnego stabilizatora/implantu - dotyczy Pakietu 3 10. Oświadczenie Wykonawcy, że w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy użyczy nieodpłatnie w użytkowanie na rzecz Szpitala komplet pełnego instrumentarium (zgodnie z opisem w Załącznikiem nr 4 do SIWZ), na czas trwania umowy – dotyczy Pakietu 3 11. Oświadczenie Wykonawcy, że zapewni nieodpłatny serwis instrumentarium przez okres trwania umowy. Protokół nieodpłatnego przekazania z wykazem instrumentarium zostanie dostarczony Zamawiającemu w dniu pierwszej dostawy – dotyczy Pakietu 3
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość zmian Umowy w zakresie: a) oznaczenia firm, siedzib Stron, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych wskazanych w Umowie, w wypadku, gdy ulegną one zmianie w toku obowiązywania Umowy, b) oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, c) przedłużenia okresu obowiązywania umowy określonego w § 3 ust. 1 Umowy - do czasu wykorzystania przez Kupującego całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 do Umowy, jednak nie dłużej niż na okres 6 miesięcy. (a) poszczególnych pozycji Asortymentu (tak konkretnego produktu danego producenta poszczególnych pozycji asortymentu, jakiego Sprzedawca wskazał w złożonej ofercie, jak i samego producenta) w wypadku, gdy uzasadnione to będzie: i. zakończeniem produkcji lub wycofaniem z rynku określonych pozycji asortymentu, wycofania zezwolenia na wprowadzenie do obrotu i stosowania określonych pozycji asortymentu, ii. powtarzającymi się brakami określonych pozycji asortymentu, powodującymi opóźnienia w realizacji zamówień określonych partii asortymentu, iii. zmianą nazwy handlowej określonych pozycji asortymentu, iv. wprowadzeniem na rynek produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego w stosunku do określonych pozycji asortymentu, - pod warunkiem, że nowy produkt posiadać będzie te same lub lepsze parametry jakościowe, a cena jednostkowa nie zwiększy się. O tym, czy nowy produkt posiada te same lub lepsze parametry jakościowe decydował będzie wyłącznie Kupujący. (b) Zmiany postaci opakowania określonych pozycji Asortymentu, zawierającego inną ilość produktu niż wskazana w Załączniku nr 1, pod warunkiem przeliczenia matematycznego, by całkowita ilość zgodna była z ilością wskazaną w Załączniku nr 1.
IV 4 4 data 2020-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Implanty do stabilizacji międzywyrostkowej dynamicznej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Implanty do stabilizacji międzytrzonowej do operacji dyskopatii szyjnych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Stabilizatory międzykolczyste - dynamiczne i Stabilizatory międzykolczyste – sztywne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dynamiczny stabilizator międzywyrostkowy umieszczany między łukami.
  

Criterion

Kryteria Termin sterylności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)