Dostawa sprzętu i oprogramowania dla potrzeb Regionalnej Pracowni Digitalizacji Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie (RPD MIK) w ramach projektu Wirtualna Małopolska

Publication date 2020-03-27
End date 2020-04-09 00:00:00
Instytucja Małopolski Instytut Kultury w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Stacje robocze,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania graficznego,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527015-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 483220001, 489000007, 302140002, 302000001, 302313000, 302161100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania dla potrzeb Regionalnej Pracowni Digitalizacji Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie (RPD MIK) w ramach projektu „Wirtualna Małopolska” dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, z podziałem na następujące części zamówienia:
1) Część nr 1 zamówienia - Oprogramowanie fotogrametryczne: Agisoft Metashape Professional – licencja wieczysta typu Rehostable Node-Locked lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka;
2) Część nr 2 zamówienia - Oprogramowanie fotogrametryczne: RealityCapture PGM (licencja wieczysta) 3x upgrade istniejących licencji i 3 lata aktualizacji i wsparcia oraz RealityCapture PGM (licencja wieczysta) wraz z 3-letnim wsparciem technicznym dla oprogramowania lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka;
3) Część nr 3 zamówienia - Oprogramowanie: do przetwarzania obrazów cyfrowych – Adobe Photoshop for Teams ML - licencja na 36 miesięcy lub oprogramowanie równoważne – 3 sztuki, Microsoft Office 2019 Home & Business PL lub oprogramowanie równoważne – 12 sztuk oraz kolekcja programów Adobe Creative Cloud for Teams ML – licencja na 36 miesięcy lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka;
4) Część nr 4 zamówienia – Oprogramowanie do tworzenia i przebudowy współrzędnych UV na siatkach trójkątów wysokich rozdzielczości – RizomUV Real Space licencja typu Pro Nodelocked Rental na 36 miesięcy lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka;
5) Część nr 5 zamówienia – Oprogramowanie do generowania map wypukłości dla zoptymalizowanych publikacyjnych modeli 3D – Knald Technologies Knald – licencja typu Studio lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka;
6) Część nr 6 zamówienia – Oprogramowanie zawierające filtry wyostrzające, deblerujące i powiększające do obrazów cyfrowych wysokiej rozdzielczości – Topaz Labs – Topaz Studio 2 lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka;
7) Część nr 7 zamówienia - Oprogramowanie do tworzenia trójwymiarowych wizualizacji 3D – Marmoset Toolbag 3 – licencja wieczysta typu Studio lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka;
8) Część nr 8 zamówienia – Oprogramowania do edycji tekstur na modelach trójwymiarowych: Pilgway 3DCoat – licencja typu Floating lub oprogramowanie równoważne - 1 sztuka;
9) Część nr 9 zamówienia – Oprogramowanie do zarządzania procesem przetwarzania danych z digitalizacji – SideFX Houdini Core 18.0 – licencja typu Workstation lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka;
10) Część nr 10 zamówienia – Wysokowydajna centralna stacja robocza do przetwarzania danych z digitalizacji w ciągłym czasie pracy wraz z systemem operacyjnym – 1 sztuka;
11) Część nr 11 zamówienia – dyski przenośne SSD ze złączem USB typ 1 – 2 sztuki, dyski przenośne SSD ze złączem USB typ 2 – 6 sztuk, dyski serwerowe typ 1 – 4 sztuki, dyski serwerowe typ 2 – 4 sztuki, karty grafiki do stacji roboczych – 3 sztuki, dyski wewnętrzne SSD – 3 sztuki, pamięć RAM do stacji roboczej – 2 sztuki;
12) Część nr 12 zamówienia – Profesjonalny monitor dla grafika – 2 sztuki;
13) Część nr 13 zamówienia – Stacjonarna stacja graficzna wraz z systemem operacyjnym – 2 sztuki;
14) Część nr 14 zamówienia – Skaner/Urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka oraz drukarka laserowa – 1 sztuka;
Dostawa w zakresie części zamówienia nr 10, 11, 12, 13 i 14 obejmuje także wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego (Kraków, ul. 28 Lipca 1943 nr 17c, a także w przypadkach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - montaż, instalację i konfigurację asortymentu.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania jego równoważności. Szczegóły dotyczące równoważności zostały zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b656861f-4e4d-47c6-9010-00b2d43e38a6
Biuletyn 527015-N-2020
Zamawiajacy nazwa Małopolski Instytut Kultury w Krakowie
Regon 00027826700000
Zamawiajacy adres ulica 28 Lipca 1943
Zamawiajacy adres numer domu 17c
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 4221884,
Zamawiajacy fax 12 4225562
Zamawiajacy email jamrozik@mik.krakow.pl, ksiazek@mik.krakow.pl
Adres strony url www.mik.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Wirtualna Małopolska” nr RPMP.02.01.02-12-0421/17 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020, 2. Oś Priorytetowa CYFROWA MAŁOPOLSKA, Działanie 2.1. E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.2. Cyfrowe zasoby regionalne.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/mikwkrakowie,m,327440,zamowienia-powyzej-30-tysiecy-euro.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/mikwkrakowie,m,327440,zamowienia-powyzej-30-tysiecy-euro.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę składa się w języku polskim. Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumentach rejestrowych Wykonawcy lub przez osobę/-by posiadającą/-ce odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania czynności prawnej, udzielone przez osobę/ -by upoważnioną/ -ne do reprezentacji Wykonawcy. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego. Ewentualne poprawki muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisami osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Małopolski Instytut Kultury w Krakowie, ul. 28 lipca 1943 nr 17C, 30-233 Kraków, Sekretariat Instytutu.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i oprogramowania dla potrzeb Regionalnej Pracowni Digitalizacji Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie (RPD MIK) w ramach projektu Wirtualna Małopolska
Numer referencyjny ZOA-21-261-1/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania dla potrzeb Regionalnej Pracowni Digitalizacji Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie (RPD MIK) w ramach projektu „Wirtualna Małopolska” dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, z podziałem na następujące części zamówienia: 1) Część nr 1 zamówienia - Oprogramowanie fotogrametryczne: Agisoft Metashape Professional – licencja wieczysta typu Rehostable Node-Locked lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka; 2) Część nr 2 zamówienia - Oprogramowanie fotogrametryczne: RealityCapture PGM (licencja wieczysta) 3x upgrade istniejących licencji i 3 lata aktualizacji i wsparcia oraz RealityCapture PGM (licencja wieczysta) wraz z 3-letnim wsparciem technicznym dla oprogramowania lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka; 3) Część nr 3 zamówienia - Oprogramowanie: do przetwarzania obrazów cyfrowych – Adobe Photoshop for Teams ML - licencja na 36 miesięcy lub oprogramowanie równoważne – 3 sztuki, Microsoft Office 2019 Home & Business PL lub oprogramowanie równoważne – 12 sztuk oraz kolekcja programów Adobe Creative Cloud for Teams ML – licencja na 36 miesięcy lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka; 4) Część nr 4 zamówienia – Oprogramowanie do tworzenia i przebudowy współrzędnych UV na siatkach trójkątów wysokich rozdzielczości – RizomUV Real Space licencja typu Pro Nodelocked Rental na 36 miesięcy lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka; 5) Część nr 5 zamówienia – Oprogramowanie do generowania map wypukłości dla zoptymalizowanych publikacyjnych modeli 3D – Knald Technologies Knald – licencja typu Studio lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka; 6) Część nr 6 zamówienia – Oprogramowanie zawierające filtry wyostrzające, deblerujące i powiększające do obrazów cyfrowych wysokiej rozdzielczości – Topaz Labs – Topaz Studio 2 lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka; 7) Część nr 7 zamówienia - Oprogramowanie do tworzenia trójwymiarowych wizualizacji 3D – Marmoset Toolbag 3 – licencja wieczysta typu Studio lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka; 8) Część nr 8 zamówienia – Oprogramowania do edycji tekstur na modelach trójwymiarowych: Pilgway 3DCoat – licencja typu Floating lub oprogramowanie równoważne - 1 sztuka; 9) Część nr 9 zamówienia – Oprogramowanie do zarządzania procesem przetwarzania danych z digitalizacji – SideFX Houdini Core 18.0 – licencja typu Workstation lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka; 10) Część nr 10 zamówienia – Wysokowydajna centralna stacja robocza do przetwarzania danych z digitalizacji w ciągłym czasie pracy wraz z systemem operacyjnym – 1 sztuka; 11) Część nr 11 zamówienia – dyski przenośne SSD ze złączem USB typ 1 – 2 sztuki, dyski przenośne SSD ze złączem USB typ 2 – 6 sztuk, dyski serwerowe typ 1 – 4 sztuki, dyski serwerowe typ 2 – 4 sztuki, karty grafiki do stacji roboczych – 3 sztuki, dyski wewnętrzne SSD – 3 sztuki, pamięć RAM do stacji roboczej – 2 sztuki; 12) Część nr 12 zamówienia – Profesjonalny monitor dla grafika – 2 sztuki; 13) Część nr 13 zamówienia – Stacjonarna stacja graficzna wraz z systemem operacyjnym – 2 sztuki; 14) Część nr 14 zamówienia – Skaner/Urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka oraz drukarka laserowa – 1 sztuka; Dostawa w zakresie części zamówienia nr 10, 11, 12, 13 i 14 obejmuje także wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego (Kraków, ul. 28 Lipca 1943 nr 17c, a także w przypadkach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - montaż, instalację i konfigurację asortymentu. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania jego równoważności. Szczegóły dotyczące równoważności zostały zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48322000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji,warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. 2.Oferta właściwa – formularz ofertowy (w tym wzór formularza oferty technicznej), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 3. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. VII. 2 – 3 SIWZ : - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór: załącznik nr 3 do SIWZ).; - w celu wypełnienia obowiązków, w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO, o których mowa w pkt XX.2 SIWZ: oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ; - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o których mowa w tiret pierwszym; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty (jeżeli dotyczy); 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy); 6. wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały przewidziane we wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), w § 10: 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Strony postanawiają, że zawarte w niniejszej umowie informacje niezbędne do sprawnej realizacji postanowień niniejszej umowy, jednak takie, które w okresie realizacji umowy mogą ulegać zmianie z przyczyn niezależnych od Stron lub w związku z optymalizacją realizacji umowy (np. dane teleadresowe, kontaktowe, adresy internetowe, procedury w zakresie współpracy między Stronami), opracowane przez Strony umowy, aktualizowane są na bieżąco i nie wymagają zachowania formy pisemnej. 3. Zmiany umowy mogą być wprowadzone w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 pkt od 2) do 6) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w następujących sytuacjach: a) zmiany w zakresie udziału podwykonawców w realizacji zamówienia; jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana taka nie może skutkować podwyższeniem wynagrodzenia Wykonawcy; b) zmiany terminu realizacji umowy wskazanego w § 2 ust. 1 umowy odpowiednio pkt. 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 i/lub 9 i/lub 10 i/lub 11 i/lub 12 i/lub 13 i/lub 14** w szczególności gdy dotrzymanie pierwotnego terminu nie będzie możliwe z uwagi na działanie siły wyższej lub ze względów organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, przy czym zmiana taka nie może skutkować podwyższeniem wynagrodzenia Wykonawcy; c) zmiany zakresu przedmiotowego niniejszej umowy, w szczególności zmiany liczby asortymentu w szczególności z uwagi na działanie siły wyższej lub ze względów organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego oraz wynikającej z tego zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. d) zmiany określonego typu, modelu, wersji czy producenta asortymentu bądź jego elementów, poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu umowy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji - po przedstawianiu stosownych dokumentów od producenta lub dystrybutora, z tym że wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w umowie i w treści oferty. ** Niepotrzebne skreślić
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępnione oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca zobowiązany jest uzasadnić zastrzeżenie informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa. W przypadku braku uzasadnienia w terminie składania ofert Zamawiający uzna, że nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności tych informacji i będą one jawne od chwili otwarcia ofert. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Część oferty, która zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca zastrzega ich poufność, należy umieścić w odrębnej kopercie z oznaczoną klauzulą Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew niniejszym postanowieniom. Poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
IV 4 4 data 2020-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, dotycząca danych osobowych pozyskanych przez Zamawiającego znajduje się w SIWZ w pkt. XX.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48322000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Dla części nr 1 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.
Zalacznik krotki opis Dostawa oprogramowania fotogrametrycznego: Agisoft Metashape Professional – licencja wieczysta typu Rehostable Node-Locked lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48322000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Dla części nr 2 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.
Zalacznik krotki opis Dostawa oprogramowania fotogrametrycznego RealityCapture PGM (licencja wieczysta) 3x upgrade istniejących licencji i 3 lata aktualizacji i wsparcia oraz RealityCapture PGM (licencja wieczysta) wraz z 3-letnim wsparciem technicznym dla oprogramowania lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Dla części nr 3 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.
Zalacznik krotki opis Dostawa Oprogramowania do przetwarzania obrazów cyfrowych – Adobe Photoshop for Teams ML - licencja na 36 miesięcy lub oprogramowanie równoważne – 3 sztuki, Microsoft Office 2019 Home & Business PL lub oprogramowanie równoważne – 12 sztuk oraz kolekcja programów Adobe Creative Cloud for Teams ML – licencja na 36 miesięcy lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48322000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Dla części nr 4 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.
Zalacznik krotki opis Dostawa oprogramowania do tworzenia i przebudowy współrzędnych UV na siatkach trójkątów wysokich rozdzielczości – RizomUV Real Space licencja typu Pro Nodelocked Rental na 36 miesięcy lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka;
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48322000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Dla części nr 5 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.
Zalacznik krotki opis Dostawa oprogramowania do generowania map wypukłości dla zoptymalizowanych publikacyjnych modeli 3D – Knald Technologies Knald – licencja typu Studio lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka;
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część nr 6 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48322000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Dla części nr 6 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.
Zalacznik krotki opis Dostawa oprogramowania zawierające filtry wyostrzające, deblerujące i powiększające do obrazów cyfrowych wysokiej rozdzielczości – Topaz Labs – Topaz Studio 2 lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka;
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część nr 7 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48322000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Dla części nr 7 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.
Zalacznik krotki opis Dostawa oprogramowania do tworzenia trójwymiarowych wizualizacji 3D – Marmoset Toolbag 3 – licencja wieczysta typu Studio lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka;
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część nr 8 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48322000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Dla części nr 8 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.
Zalacznik krotki opis Dostawa oprogramowania do edycji tekstur na modelach trójwymiarowych: Pilgway 3DCoat – licencja typu Floating lub oprogramowanie równoważne - 1 sztuka;
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część nr 9 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48322000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Dla części nr 9 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.
Zalacznik krotki opis Dostawa oprogramowania do zarządzania procesem przetwarzania danych z digitalizacji – SideFX Houdini Core 18.0 – licencja typu Workstation lub oprogramowanie równoważne – 1 sztuka;
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część nr 10 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Dla części nr 10 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 30 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.
Zalacznik krotki opis Dostawa wysokowydajnej centralnej stacji roboczej do przetwarzania danych z digitalizacji w ciągłym czasie pracy wraz z systemem operacyjnym – 1 sztuka; Dostawa w zakresie tej części zamówienia obejmuje także wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego (Kraków, ul. 28 Lipca 1943 nr 17c)
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część nr 11 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Dla części nr 11 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.
Zalacznik krotki opis Dostawa dysków przenośnych SSD ze złączem USB typ 1 – 2 sztuki, dysków przenośnych SSD ze złączem USB typ 2 – 6 sztuk, dysków serwerowych typ 1 – 4 sztuki, dysków serwerowych typ 2 – 4 sztuki, kart grafiki do stacji roboczych – 3 sztuki, dysków wewnętrznych SSD – 3 sztuki, pamięci RAM do stacji roboczej – 2 sztuki; Dostawa w zakresie tej części zamówienia obejmuje także wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego (Kraków, ul. 28 Lipca 1943 nr 17c, a także w przypadkach sprzętów wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - montaż, instalację i konfigurację asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część nr 12 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Dla części nr 12 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.
Zalacznik krotki opis Dostawa profesjonalnego monitora dla grafika – 2 sztuki; Dostawa w zakresie tej części zamówienia obejmuje także wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego (Kraków, ul. 28 Lipca 1943 nr 17c).
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Część nr 13 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Dla części nr 13 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Dostawa w zakresie tej części zamówienia obejmuje także wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego (Kraków, ul. 28 Lipca 1943 nr 17c).
Zalacznik krotki opis Dostawa stacjonarnej stacji graficznej wraz z systemem operacyjnym – 2 sztuki; Dostawa w zakresie tej części zamówienia obejmuje także wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego (Kraków, ul. 28 Lipca 1943 nr 17c).
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Część nr 14 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Dla części nr 14 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.
Zalacznik krotki opis Dostawa skanera/Urządzenia wielofunkcyjnego – 1 sztuka oraz drukarki laserowej – 1 sztuka; Dostawa w zakresie tej części zamówienia obejmuje także wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego (Kraków, ul. 28 Lipca 1943 nr 17c).
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)