Przetarg nieograniczony na dostawę oprogramowania przeznaczonego do tworzenia, analizy i prezentacji danych przestrzennych (oprogramowanie klasy GIS)

Publication date 2020-03-30
End date 2020-04-09 00:00:00
Instytucja Główny Instytut Górnictwa
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527444-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przetarg nieograniczony na dostawę oprogramowania przeznaczonego do tworzenia, analizy i prezentacji danych przestrzennych (oprogramowanie klasy GIS)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5f2572da-362f-46b2-9608-b1e503dc42ed
Biuletyn 527444-N-2020
Zamawiajacy nazwa Główny Instytut Górnictwa
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Gwarków 1
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-166
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2581631-9
Zamawiajacy fax 322596533
Zamawiajacy email bgxzg@gig.katowice.pl
Adres strony url www.gig.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Rozbudowa systemu zarządzania terenami pogórniczymi na terenie województwa śląskiego” współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa II „Cyfrowe Śląskie”, Działanie 2.1 „Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://vip99.lo.pl/przetargi/86
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporzadzona pisemnie w j. polskim
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Główny Instytut Górnictwa, Plac Gwarków 1, 40-166 Katowice, Gmach Dyrekcji II piętro pok. 226
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę oprogramowania przeznaczonego do tworzenia, analizy i prezentacji danych przestrzennych (oprogramowanie klasy GIS)
Numer referencyjny FZ-1/5266/KB/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przetarg nieograniczony na dostawę oprogramowania przeznaczonego do tworzenia, analizy i prezentacji danych przestrzennych (oprogramowanie klasy GIS)
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 116400,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga dostarczenia jednej licencji w terminie do 14 dni roboczych drogą elektroniczną. 2. Licencja powinna umożliwiać dostęp do programu z przynajmniej 15 komputerów. 3. Wykonawca udzieli gwarancji zgodnej z umową licencyjną producenta oprogramowania. Gwarancja obowiązywać będzie od daty dostarczenia programu.4. Usługa wsparcia technicznego i aktualizacji będzie wynosiła co najmniej 12 miesięcy. W ramach usługi wsparcia technicznego i aktualizacji Zamawiający będzie miał prawo do otrzymania niezwłocznie nowych wersji oprogramowania i udoskonaleń do wersji bieżących oprogramowania (otrzymanie nowych edycji oprogramowania, wydań uzupełniających, poprawek programistycznych) wraz z licencją bez dodatkowych opłat licencyjnych, do nieodpłatnego zainstalowania, uruchamiania, przechowywania i korzystania z aktualizacji oprogramowania, do asysty technicznej w zakresie problemów oraz zgłaszania błędów do Wykonawcy. 5. W ramach usługi wsparcia technicznego i aktualizacji zapewniona będzie reakcja serwisowa w terminie do 72 godzin od momentu zgłoszenia ich Wykonawcy . 6. Warunki płatności: płatność będzie liczona od daty dostarczenia do GIG prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury będą podpisane przez obie strony protokoły ilościowo – jakościowy z dostarczonego oprogramowania. ROZDZIAŁ XII PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA ORAZ SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY WYMAGAŃ OKRESLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu; 2. Podstawy wykluczenia: 2.1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24, ust. 1, pkt 12-23 ustawy Pzp (przesłanki wykluczenia obligatoryjne). 2.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy także Wykonawcę/ów w następujących przypadkach - wybrane przez Zamawiającego przesłanki wykluczenia fakultatywne, przewidziane w art. 24, ust. 5 ustawy Pzp: 2.2.1. w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332, ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366, ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233 z późn. zm.). 3. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 22, ust. 1b ustawy Pzp: 3.1. Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA 3.2 Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej, na realizację zamówienia. - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA 3.3 Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia. - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 4.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 4.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24, ust. 1, pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24, ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86, ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga nr 2: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 4.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 4.3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), zostanie wezwany do przedłożenia następujących dokumentów (aktualnych na dzień złożenia): - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA Uwaga nr 3 (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97, ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25, ust. 1, pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 5. Podmioty zagraniczne: 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W razie opóźnienia w wykonaniu umowy z przyczyn zależnych od WYKONAWCY, ZAMAWIAJĄCY może: a) odstąpić od umowy po upływie 14 dni od dnia powstania opóźnienia, bez potrzeby wyznaczania dodatkowego terminu i żądać kary umownej z tytułu niewykonania umowy lub, b) wyznaczyć dodatkowy termin wykonania umowy, żądając kary umownej za opóźnienie z zagrożeniem odstąpienia od umowy. 2.W przypadku realizacji dostawy niezgodnie z parametrami określonymi w SIWZ albo niezgodnie z warunkami niniejszej umowy ZAMAWIAJĄCY wzywa do zmiany sposobu realizacji dostawy, wyznaczając w tym celu odpowiedni termin. Po upływie wyznaczonego terminu ZAMAWIAJĄCY może odstąpić od umowy z przyczyn za które odpowiada WYKONAWCA. 3. Odstąpienie od umowy z przyczyn, o których mowa powyżej w ust. 1 i 2, winno nastąpić w terminie 2 miesięcy od zaistnienia okoliczności stanowiącej podstawę odstąpienia od umowy.
IV 4 4 data 2020-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki oferta musi byc sporządzona pisemnie w j. polskim
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)