Dostawa części do budowy prototypu sortera w ramach projektu "System cross-belt do zautomatyzowanego sortowania ładunków jednostkowych metodą dwuetapową”

Publication date 2020-03-30
End date 2020-04-09 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery wysokowydajne,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527766-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 429900002, 311100000, 302161203, 302110001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części przeznaczonych do budowy prototypu sortera. Całość zamówienia została podzielona na 3 zadania:
Zadanie nr 1: Dostawa systemu napędów falownikowych
Zadanie nr 2: Dostawa systemu optycznego wykrywania obiektów
Zadanie nr 3: Dostawa systemu sterowania

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1fd711fb-db0e-4d17-9576-ffc91e432147
Biuletyn 527766-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Regon 00000168900000
Zamawiajacy adres ulica al. prof. S. Kaliskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-796
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 374 92 61
Zamawiajacy fax 52 374 93 27
Zamawiajacy email przetargi@utp.edu.pl
Adres strony url www.utp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „System cross-belt do zautomatyzowanego sortowania ładunków jednostkowych metodą dwuetapową” o nr POIR.04.01.04-00-0006/19-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.utp.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy, Al. prof.S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz, Kancelaria Główna bud. A, pokój 001 (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa części do budowy prototypu sortera w ramach projektu "System cross-belt do zautomatyzowanego sortowania ładunków jednostkowych metodą dwuetapową”
Numer referencyjny AZZP.243.021.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części przeznaczonych do budowy prototypu sortera. Całość zamówienia została podzielona na 3 zadania: Zadanie nr 1: Dostawa systemu napędów falownikowych Zadanie nr 2: Dostawa systemu optycznego wykrywania obiektów Zadanie nr 3: Dostawa systemu sterowania
Cpv glowny przedmiot 42990000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis techniczny w języku polskim lub angielskim wraz z nazwą producenta i typem modelu zaoferowanego Sprzętu, w celu potwierdzenia, że oferowany Sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony); 2) pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego(oryginał lub odpis notarialnie poświadczony; 3) WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.Jednocześnie żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w rozdziale VI. W związku z powyższym, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór – załącznik nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (wzór – załącznik nr 5 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 4) WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument(dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 5) oświadczenie wskazujące zakres zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian: a. zmiana podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 2 rozdziału XXI SIWZ; b. zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 2 rozdziału XXI SIWZ; c. zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku: zajścia siły wyższej, w szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają terminową realizację zamówienia – wydłużenie terminu realizacji zamówienia o ilość dni, w których nie było możliwe dostarczenie Sprzętu; d. zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e; e. zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2–4 i 6; Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem nieważności, mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej, z uwzględnieniem przepisu art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa systemu napędów falownikowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31110000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Zespół napędów falownikowych z komunikacją PROFINET dla centralnego systemu sterowania powinien posiadać 12 przemienników częstotliwości
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa systemu optycznego wykrywania obiektów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216120-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis System optycznego wykrywania obiektów z interfejsem komunikacyjnym PROFINET do automatycznego rozpoznawania położenia i wymiarów gabarytowych obiektów w prototypie sortera cross-belt ze zrzutkami karuzelowymi. System do identyfikacji obiektów w trzech wzajemnie prostopadłych kierunkach.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa systemu sterowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30211000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis System sterowania przeznaczony jest do automatycznego zarządzania pracą czujników, sterowników i układów wykonawczych prototypu sortera z sortowaniem dwuetapowym (wstępnym i finalnym). System sterowania musi funkcjonować w oparciu o bezprzewodową komunikację automatyki przemysłowej wykorzystującą protokół komunikacyjny typu PROFINET .
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)