Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie – II PRZETARG dla Pakietu Nr 3

Publication date 2020-03-30
End date 2020-04-07 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527733-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Główny przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 marca 2021 r. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 – Pakiet Nr 3 do SIWZ pn. „Formularz asortymentowo-cenowy”.
2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment wymieniony w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Brak jednego asortyment z załącznika spowoduje odrzucenie oferty.
3. Zamówienie zawiera jeden pakiet - Załącznik Nr 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

a. Pakiet Nr 3 Mięso i wędliny – CPV 15110000-2 Mięso, 15131130-5 Wędliny
4. Oferent dostarcza artykuły spożywcze i mięsne do Magazynu Zakładu Opieki Długoterminowej w Błażowej ul. Piłsudskiego 6, 36-030 Błażowa, na własny koszt i ryzyko. Wraz z towarem dostawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę. Brak faktury spowoduje zwrot towaru.
5. Realizacja zakupu odbędzie się na podstawie częściowych zamówień w formie telefonicznej przez Zamawiającego określającego asortyment i ich wielkość o częstotliwościach określonych w poszczególnych pakietach. Towar świeży z długim terminem ważności.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanych artykułów w poszczególnych pakietach w okresie realizacji zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb.
7. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu.
8. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne należy je traktować wyłącznie, jako przykład produktu, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia, w każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej przy spełnieniu przez Wykonawcę niżej wymienionego warunku. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji przedmiot zamówienia opisany został przez wskazanie: nazwy własnej, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku ww. wskazania traktować należy, jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych - pod warunkiem, że oferowany asortyment posiada parametry jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze jak asortyment opisany za ich pomocą przez Zamawiającego.
9. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy.
10 W ramach oceny ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo wymagania od Wykonawcy bezpłatnego dostarczenia próbek przedmiotu zamówienia dla przetestowania.

UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z pakietu w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów.
Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eddb8df8-fa40-4bb6-8f41-a26f42f39f60
Biuletyn 527733-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
Regon 69068500600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fredry
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-005
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 509 047
Zamawiajacy fax 178 538 394
Zamawiajacy email przetargi@zoz2.pl
Adres strony url www.zoz2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zoz2.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz2.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, ul. Fredry 9, 35-005 Rzeszów; Budynek A, pok. nr 301 – Dział Informatyki, Stanowisko ds. Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie – II PRZETARG dla Pakietu Nr 3
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Zastrzega prawo grup czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1
Okreslenie przedmiotu Główny przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 marca 2021 r. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 – Pakiet Nr 3 do SIWZ pn. „Formularz asortymentowo-cenowy”. 2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment wymieniony w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Brak jednego asortyment z załącznika spowoduje odrzucenie oferty. 3. Zamówienie zawiera jeden pakiet - Załącznik Nr 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. a. Pakiet Nr 3 Mięso i wędliny – CPV 15110000-2 Mięso, 15131130-5 Wędliny 4. Oferent dostarcza artykuły spożywcze i mięsne do Magazynu Zakładu Opieki Długoterminowej w Błażowej ul. Piłsudskiego 6, 36-030 Błażowa, na własny koszt i ryzyko. Wraz z towarem dostawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę. Brak faktury spowoduje zwrot towaru. 5. Realizacja zakupu odbędzie się na podstawie częściowych zamówień w formie telefonicznej przez Zamawiającego określającego asortyment i ich wielkość o częstotliwościach określonych w poszczególnych pakietach. Towar świeży z długim terminem ważności. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanych artykułów w poszczególnych pakietach w okresie realizacji zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb. 7. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu. 8. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne należy je traktować wyłącznie, jako przykład produktu, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia, w każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej przy spełnieniu przez Wykonawcę niżej wymienionego warunku. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji przedmiot zamówienia opisany został przez wskazanie: nazwy własnej, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku ww. wskazania traktować należy, jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych - pod warunkiem, że oferowany asortyment posiada parametry jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze jak asortyment opisany za ich pomocą przez Zamawiającego. 9. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy. 10 W ramach oceny ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo wymagania od Wykonawcy bezpłatnego dostarczenia próbek przedmiotu zamówienia dla przetestowania. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z pakietu w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów. Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; UWAGA I: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1 składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. UWAGA II: Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych(https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych/kwalifikacja-podmiotowa-wykonawcow): „Zgodnie z treścią art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). […] Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) Wykonawca powinien wskazać Zamawiającemu na ogólnie dostępne, i elektronicznie prowadzone bazy z których zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową wykonawcy. Powyższe w szczególności dotyczy wykonawców zagranicznych”.
Inne dokumenty niewymienione INNE DOKUMENTY: 1) Formularz ofertowy; 2) Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część – Pakiet Nr 3; 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy); 4) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik do SIWZ; 5) Zobowiązanie innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - Załącznik do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zgodnie z art. 145 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2. W przypadku zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100 zł za każdy dzień zwłoki. 3. W przypadku trzykrotnego naruszenia istotnych warunków niniejszej umowy przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w każdym czasie. Powiadomienie odstąpienia od umowy przez Zamawiającego winno być na piśmie pod rygorem nieważności. 4. Za odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn zależnych od Wykonawcy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10 % wartości brutto umowy. 5. W okresie obowiązywania umowy ceny mogą się zmieniać wyłącznie na skutek zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. W tym zakresie strony dopuszczają możliwość zmiany umowy
IV 4 4 data 2020-04-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)