Udzielenie przez Wykonawcę licencji na korzystanie z elektronicznych wersji publikacji książkowych dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze

Publication date 2020-03-30
End date 2020-04-08 00:00:00
Instytucja Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze
Miejscowość Jelenia Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527084-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 723200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi sieciowego dostępu do pełnotekstowej bazy danych (wymienionych w załączniku nr 8 do SIWZ „wykaz tytułów książek w formie elektronicznej” – lista tytułowa) dla studentów i pracowników (ok 1200 osób) Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze obejmującej swoim zakresem informacje z dziedziny:
1) pielęgniarstwa, fizjoterapii, dietetyki, wychowania fizycznego, edukacji techniczno-informatycznej;
2) filologii angielskiej, filologii germańskiej, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, pedagogiki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 98fffe2d-d259-46db-a854-a526bcaedaef
Biuletyn 527084-N-2020
Zamawiajacy nazwa Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze
Regon 23048061900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lwówecka
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Jelenia Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 58-503
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 756 453 365
Zamawiajacy fax 756 453 310
Zamawiajacy email rektorat@kpswjg.pl
Adres strony url www.kpswjg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wyższa uczelnia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kpswjg.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna. Osobiscie lub za posrednictwem opreatora pocztowego, posłańca, gonca, kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze, ul. Lwówecka 18, 58- 503 Jelenia Góra -Sekretariat (Budynek nr 1 -Rektorat)
Nazwa nadana zamowieniu Udzielenie przez Wykonawcę licencji na korzystanie z elektronicznych wersji publikacji książkowych dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze
Numer referencyjny DAT-2151-1/20
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi sieciowego dostępu do pełnotekstowej bazy danych (wymienionych w załączniku nr 8 do SIWZ „wykaz tytułów książek w formie elektronicznej” – lista tytułowa) dla studentów i pracowników (ok 1200 osób) Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze obejmującej swoim zakresem informacje z dziedziny: 1) pielęgniarstwa, fizjoterapii, dietetyki, wychowania fizycznego, edukacji techniczno-informatycznej; 2) filologii angielskiej, filologii germańskiej, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, pedagogiki
Cpv glowny przedmiot 72320000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca w okresie 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali lub są w trakcie wykonywania, co najmniej 1 zamówienia polegającego na udzieleniu licencji na nieprzerwane korzystanie przez okres , co najmniej 12 miesięcy z elektronicznej wersji publikacji książkowych z listy liczącej co najmniej 1500 tytułów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana liczba elektronicznych publikacji książkowych sumuje się.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia (przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres jego trwania. 1. Wykonawca, zobowiązuje się, że pracownicy będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 138). 2. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż trzy [ 3 ] dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu oświadczenia Pracowników świadczących usługi (zatrudnionych na zasadach o których mowa w pkt. 4.1.1. SIWZ), iż są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. 3 Najpóźniej niż w dniu rozpoczęcia usługi Wykonawca dostarczy imienny wykaz osób wykonujących czynności (określone w pkt.4.1.1 siwz) przy realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do realizacji umowy. Określony powyżej imienny wykaz osób wraz z oświadczeniem/oświadczeniami stanowić będzie załącznik do umowy. 4 Każdorazowa zmiana osób nie wymaga aneksu do umowy. Wykonawca przedstawi zmienioną/uaktualnioną listę osób oddelegowanych do wykonania zamówienia do wiadomości zamawiającego zgodnie z zasadami o którym mowa w pkt.4.1.1.siwz
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: 1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1; 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych lub wykonywanych usług nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 . Przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w niniejszej SIWZ - według załącznika nr 2 do SIWZ i załącznika nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Ponadto Wykonawca złoży: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy według wzoru dołączonego do niniejszej SIWZ (Załącznik nr 6). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub /i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. 2) Formularz - informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4. 3) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian w treści umowy, w stosunku do oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, co zostało zawarte w Ogłoszeniu oraz treści SIWZ, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1.1. konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie udało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy. 1.2. zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron. 1.3. zmiana jest korzystna dla Zamawiającego i nie może spowodować zwiększenia ceny wynikającej z oferty Wykonawcy. 1.4. zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2020-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria liczba dostepu do publikacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)